Конспект уроку учня "Анімація. Переміщення по кадрах"

Про матеріал

Інтерактивний конспект уроку для учня містить інформацію "Вивчаємо на уроці", "Цілі уроку" та "Очікувані результати навчання", інструктивну картку з покроковим виконанням практичного завдання, а також необхідні довідкові матеріали.

Інструктивна картка, підручник та деякі довідкові матеріали в конспекті уроку розгортаються у окремому вікні при натисненні на них.

Перегляд файлу

Інструктивн картк

                                                Анімаці . Переміщенн п кадр         . Шкал час .

Попередні перегля анімації

Завдання: Створити анімаційний відеоролик.

Хід роботи

1.                Запустіть програму Blender. Додайте ще один куб та розташуйте два куби поруч: Створити / Сіть / Куб.

Перетягніть куб стрілочкою вліво або натисніть клавішу G, щоб змінити розташування куба.

2.                Зафарбуйте куби (створіть матеріал для кубів).

2.1.     Виділіть перший куб (ПКМ) та       у        вікні  Властивості матеріалів оберіть колір.

2.2.     Виділіть     другий       куб    та створіть для нього матеріал, натиснувши          “+      Новий”.

Оберіть колір.

3.                imageДодайте анімацію руху одного з кубів: лівий куб підіймається → перелітає над іншим → опускається з іншого боку.

3.1.     imageПерейдіть на 20 кадр, клацнувши на часовій шкалі (нижня панель) відповідне місце, і оберіть лівий куб.

3.2.     imageimageКуб має рухатися поступально, тобто без обертання. Натисніть на клавіатурі клавішу I (англійську літеру) та оберіть зі списку Розташування. Це означає, що на перших 20 кадрах куби будуть нерухомими.

Ключовий кадр створено.

3.3.     imageПерейдіть на 40 кадр, обравши відповідну поділку або вписавши номер потрібного кадру у відповідне віконечко на шкалі та натиснувши Enter для підтвердження.

3.4.     imageОберіть лівий куб та перетягніть його по осі Z вгору. Натисніть на клавіатурі клавішу I та знову додайте ключовий кадр для розташування (оберіть зі списку Розташування).

3.5.     Перейдіть на 80 кадр та перетягніть лівий куб по осі y (вправо). Натисніть на клавіатурі клавішу I та оберіть зі списку Розташування.

3.6.     imageПерейдіть на 95 кадр та перетягніть куб вниз. Натисніть на клавіатурі клавішу I та оберіть зі списку

Розташування.

3.7.     imageПерейдіть на кадр 1 і запустіть попередній   перегляд анімації          (сполучення клавіш     ALT    +        A)      або відповідна стрілка на шкалі.

4.                Додайте анімацію кольору для рухомого куба. Нехай його колір під час руху поступово зміниться.

4.1.     imageВиберіть потрібний куб та перейдіть на 20 кадр, клацнувши на часовій шкалі відповідне місце.

4.2.     У вікні Властивості       матеріалів наведіть вказівник миші на зразок кольору.

4.3.     Натисніть   клавішу     I.        Навколо     кольору з’явиться жовта рамка, яка означатиме, що для кольору створено ключовий кадр.

4.4.     Перейдіть на 85 кадр та змініть колір.

4.5.     Наведіть вказівник миші на зразок кольору та натисніть клавішу I.

5.                imageНалаштуйте рух камери.

5.1.     У       вікні  Властивості оберіть Scene / Camera.

5.2.     На панелі Вимальовування налаштуйте розмір кадру камери (роздільність):

720 x 576.

5.3.     imageimageЗа допомогою ключових кадрів налаштуйте рух камери так, щоб вона поступово наближалася до кубів протягом перших 2 с.

Фокусна відстань 20 мм / станьте на 1 кадр /        натисніть клавішу I та оберіть Розташування/Обертання.

Перейдіть на 50 кадр (2 с по 25 кадрів = 50) / ввімкніть вигляд зверху (цифра 7) / виділіть камеру ПКМ та перетягніть її ближче.

6.                Додайте площину - поверхню, на якій розміщені куби.

imageimageДодати     /        Сіть   /        Площина   /        клавішею  S розтягнути (попередньо цифра 7).

Для звуження площини оберіть Масштаб та потягніть за червону стрілку.

7.                Налаштуйте анімацію її кольору на свій смак.

                         Перейдіть на 1                               кадр та додайте Матеріал для площини

(оберіть потрібний колір). Наведіть вказівник миші на зразок кольору та натисніть клавішу I. Аналогічно оберіть колір для 60 кадру та 120 кадру. Створіть ключові кадри

(клавіша I).

8.                imageНалаштуйте джерело світла так, щоб його енергія від 100-го до 120-го кадру спадала приблизно вдвічі.

8.1.     Перейдіть на 100-й      кадр та виділіть джерело    світла         Lamp.          Наведіть курсор миші на властивість Енергія :

1.000 та зафіксуйте клавішею I.

8.2.     Перейдіть на 120-й кадр та потужність вдвічі меншу.

image                                        Зафіксуйте клавішею I.                   image

9.                Виконайте рендеринг анімаційного ролика (від 1 до 120 кадру) з якістю 100% у файл з назвою Вправа 13_Прізвище.

9.1.     На панелі Вимальовування налаштуйте: Частота кадрів 25 / Початковий кадр: 1 / Останній кадр: 120

9.2.     На панелі Вивід виберіть формат Відео FFmpeg.

9.3.     На     панелі        Вивід         виберіть    теку  для зберігання   відео та          натисніть

Прийняти.

9.4.     Встановіть якість відео         “без  втрат”, обравши властивість Кодування.

9.5.     imageПерейдіть на вкладку Вимальовування (рендеринг) та оберіть Вимальовування анімації.

9.6.     Перегляньте результат і, за потреби, змініть налаштування.

9.7.     Перейменуйте файл.

Перегляд файлу

image

zip
До підручника
Інформатика 9 клас (Бондаренко О.О., Ластовецький В.В., Пилипчук О.П., Шестопалов Є.А.)
Додано
12 листопада 2023
Переглядів
227
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку