контрольного уроку з дітьми молодшого шкільного віку з ТПМ
Урок з «Української мови» для дітей з ТПМ
Тема:Тема уроку: Вивчення літери "Х"
Мета:
1. Закріпити знання про літеру "Х".
2. Розвивати навички правильного звукування та письма літери "Х".
3. Залучити учнів до активної участі в уроці через інтерактивні вправи.
Обладнання:
1. Магнітна дошка або паперові аркуші.
2. Маркери або кольорові олівці.
3. Картки з написаними словами, які починаються на "Х".
4. Малюнки предметів, що починаються на "Х".
Хід уроку:
1. Вступна частина:
◦ Привітання учнів.
◦ Підсумок минулого уроку про літеру "Х".
◦ Запитання: Хто пригадає, яку літеру ми вивчали на минулому уроці?
2. Активізація попередніх знань :
◦ Запропонувати дітям звукувати літеру "Х" та вказувати на її написання на дошці.
◦ Провести гру "Знайди літеру": показати аркуші з різними літерами і попросити учнів знайти літеру "Х".
3. Вивчення нового матеріалу:
◦ Показати картки з написаними словами, що починаються на "Х" (хліб, хата, хлопчик тощо).
◦ Запропонувати учням виголосити слова та показати, який звук вони чують на початку.
◦ Пояснити, як правильно писати літеру "Х" (вказати на порядок рухів руки).
◦ Запропонувати учням вправу по письму літери "Х" на папері або в повітрі.
4. Заключна частина :
◦ Подякувати учням за активну участь.
◦ Провести гру "Знайди предмети на малюнках, які починаються на "Х"".