Інтегровані завдання до твору В. Сухомлинського "Найгарніша мама" для дітей з особливими освітніми потребами

Про матеріал
Інтегровані завдання до твору В. Сухомлинського "Найгарніша мама" для дітей з особливими освітніми потребами.
Перегляд файлу

Найгарніша мама

   Випало Совеня із гнізда та й повзає лісом. Далеко забилось, не може знайти рідного гнізда. Побачили птахи малого – некрасивого, з великою головою, вухатого, банькатого, жовторотого та й питають, дивуючись:

  •          Хто ти такий? Де ти взявся?
  •          Я – Совеня, - відповідає мале. – Я випало з гнізда, не вмію ще літати і вдень дуже погано бачу. Я шукаю маму.
  •          Хто ж твоя мама? – питає Соловей.
  •          Моя мама Сова, - гордо відповідає Совеня.
  •          Яка ж вона? – питає Дятел.
  •          Моя мама найгарніша.
  •          Розкажи, яка ж вона, - питає Дрізд.
  •          У неї голова, вуха й очі такі, як у мене, - відповідає з гордістю Совеня.
  •          Ха-ха-ха! – зареготали Соловей, Дятел і Дрізд. – Та ти ж потвора. Виходить, і мати твоя така сама потвора.
  •          Неправда! – закричало Совеня. Мама в мене найгарніша.

   Почула його крик Сова, прилетіла, потихеньку взяла Совеня за лапку й повела до рідного гнізда.

    Совеня уважно подивилося на свою маму: вона була й справді для нього найгарніша!

                                                                                    Василь Сухомлинський

  1. Передбачення за малюнком.
  •          Яких пташок ви впізнали, дивлячись на малюнок?
  •          Хто вони один для одного?
  •          Які емоції на їхніх обличчях?
  •          Що ви відчуваєте, коли дивитеся на малюнок?
  •          Чи хотіли б ви потрапити в малюнок?
  •          Які запахи можна відчути, потрапивши в малюнок до лісових птахів?
  •          Доведіть, що мама - сова любить своє совенятко.
  •          Про що буде наше оповідання?

 

  1. Робота над заголовком.
  •          Яку людину називають мамою?
  •          Як ви розумієте поняття «найгарніша» мама?
  •          Для кого мама буде найгарнішою?

 

  1. Українська мова.
  •          Знайдіть в тексті слова, які описують маленьке совеня.
  •          На які питання відповідають слова: некрасивого, вухатого, банькатого, жовторотого?
  •          Прочитайте, з ким порівнює совеня свою маму.
  •          Зробіть звуковий аналіз слів:

СОВА       ГНІЗДО     НАЙГАРНІША

  •          Гра « Утвори пари»

(До поданих слів підберіть протилежні слова)

         Далеко - …                                Велике

         Мале    - …                                Вночі

         Вдень  - …                                 Близько

  •          «Асоціативний кущ». Які слова вам приходять на думку, коли чуєте слово МАМА ?
  •          Знайдіть в тексті слова, які відповідають на питання ХТО? ЩО?

 

  1. Математика.
  •          Скільки совенят випало з гнізда?
  •          Скільки птахів насміхалися з совеняти?
  •          Яку геометричну фігуру нагадує форма гнізда?
  •          Хто з пташок швидше літає: маленьке совеня чи велика сова?
  •          Порахуйте, скільки разів в тексті зустрічається слово мама.
  •          Задача.

У гнізді сови сиділи 6 совенят. П’ятеро з них вилетіли з гнізда. Скільки совенят залишилося у гнізді?

  •          Скільки лапок у двох сов?
  •          Скільки очей у трьох сов?
  •          Скільки носиків у п’яти сов?

 

  1. Природознавство. 
  •          Сова дика чи свійська пташка?

Докажіть, що сова дика пташка.

  •          Яку користь приносять сови?
  •          Гра «Нагодуй сову»

(З певної кількості картинок вибрати ті, на яких зображено харчі для сови).

  •          Спостереження за совою.

Якого кольору птах?

Що нагадує дзьоб сови?

Якої форми очі сови?

Чому сова хижий птах?

 

 

  1. Образотворче мистецтво.
  •          Розгадайте ребус.

Ребус сова для детей с ответом онлайн

  •          Гра – пазл «Сова».

Складіть з частинок картинку сови.

  •          Робота в групах «Модне совеня».

Кожна група учнів – дизайнери.

  •          Пофантазуйте, розвеселіть совеня. Намалюйте совеня, одяг, взуття та аксесуари для нього.
  •           
  1. Музичне мистецтво.
  •          Послухайте звучання.

  •          З чим можна порівняти?

(Крик, вереск, вищання)

  •          Коли в житті людина видає голос – крик?

(Радіючи, від болю, сумуючи)

  •          Відтворіть крик совеняти.
  •          Прочитайте речення із сумом.
  •          Уявіть, що ви птахи. Дятли, стукаючи по дереву створюють свою мелодію. Відплескайте долонями ритм СТУКІТ ДЯТЛА.

 

docx
Додано
18 жовтня
Переглядів
1
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку