Інтегровані завдання до твору В. Сухомлинського "Найгарніша мама" для дітей з особливими освітніми потребами

Про матеріал
Інтегровані завдання до твору В. Сухомлинського "Найгарніша мама" для дітей з особливими освітніми потребами.
Перегляд файлу

Найгарніша мама

   Випало Совеня із гнізда та й повзає лісом. Далеко забилось, не може знайти рідного гнізда. Побачили птахи малого – некрасивого, з великою головою, вухатого, банькатого, жовторотого та й питають, дивуючись:

  •          Хто ти такий? Де ти взявся?
  •          Я – Совеня, - відповідає мале. – Я випало з гнізда, не вмію ще літати і вдень дуже погано бачу. Я шукаю маму.
  •          Хто ж твоя мама? – питає Соловей.
  •          Моя мама Сова, - гордо відповідає Совеня.
  •          Яка ж вона? – питає Дятел.
  •          Моя мама найгарніша.
  •          Розкажи, яка ж вона, - питає Дрізд.
  •          У неї голова, вуха й очі такі, як у мене, - відповідає з гордістю Совеня.
  •          Ха-ха-ха! – зареготали Соловей, Дятел і Дрізд. – Та ти ж потвора. Виходить, і мати твоя така сама потвора.
  •          Неправда! – закричало Совеня. Мама в мене найгарніша.

   Почула його крик Сова, прилетіла, потихеньку взяла Совеня за лапку й повела до рідного гнізда.

    Совеня уважно подивилося на свою маму: вона була й справді для нього найгарніша!

                                                                                    Василь Сухомлинський

  1. Передбачення за малюнком.
  •          Яких пташок ви впізнали, дивлячись на малюнок?
  •          Хто вони один для одного?
  •          Які емоції на їхніх обличчях?
  •          Що ви відчуваєте, коли дивитеся на малюнок?
  •          Чи хотіли б ви потрапити в малюнок?
  •          Які запахи можна відчути, потрапивши в малюнок до лісових птахів?
  •          Доведіть, що мама - сова любить своє совенятко.
  •          Про що буде наше оповідання?

 

  1. Робота над заголовком.
  •          Яку людину називають мамою?
  •          Як ви розумієте поняття «найгарніша» мама?
  •          Для кого мама буде найгарнішою?

 

  1. Українська мова.
  •          Знайдіть в тексті слова, які описують маленьке совеня.
  •          На які питання відповідають слова: некрасивого, вухатого, банькатого, жовторотого?
  •          Прочитайте, з ким порівнює совеня свою маму.
  •          Зробіть звуковий аналіз слів:

СОВА       ГНІЗДО     НАЙГАРНІША

  •          Гра « Утвори пари»

(До поданих слів підберіть протилежні слова)

         Далеко - …                                Велике

         Мале    - …                                Вночі

         Вдень  - …                                 Близько

  •          «Асоціативний кущ». Які слова вам приходять на думку, коли чуєте слово МАМА ?
  •          Знайдіть в тексті слова, які відповідають на питання ХТО? ЩО?

 

  1. Математика.
  •          Скільки совенят випало з гнізда?
  •          Скільки птахів насміхалися з совеняти?
  •          Яку геометричну фігуру нагадує форма гнізда?
  •          Хто з пташок швидше літає: маленьке совеня чи велика сова?
  •          Порахуйте, скільки разів в тексті зустрічається слово мама.
  •          Задача.

У гнізді сови сиділи 6 совенят. П’ятеро з них вилетіли з гнізда. Скільки совенят залишилося у гнізді?

  •          Скільки лапок у двох сов?
  •          Скільки очей у трьох сов?
  •          Скільки носиків у п’яти сов?

 

  1. Природознавство. 
  •          Сова дика чи свійська пташка?

Докажіть, що сова дика пташка.

  •          Яку користь приносять сови?
  •          Гра «Нагодуй сову»

(З певної кількості картинок вибрати ті, на яких зображено харчі для сови).

  •          Спостереження за совою.

Якого кольору птах?

Що нагадує дзьоб сови?

Якої форми очі сови?

Чому сова хижий птах?

 

 

  1. Образотворче мистецтво.
  •          Розгадайте ребус.

Ребус сова для детей с ответом онлайн

  •          Гра – пазл «Сова».

Складіть з частинок картинку сови.

  •          Робота в групах «Модне совеня».

Кожна група учнів – дизайнери.

  •          Пофантазуйте, розвеселіть совеня. Намалюйте совеня, одяг, взуття та аксесуари для нього.
  •           
  1. Музичне мистецтво.
  •          Послухайте звучання.

  •          З чим можна порівняти?

(Крик, вереск, вищання)

  •          Коли в житті людина видає голос – крик?

(Радіючи, від болю, сумуючи)

  •          Відтворіть крик совеняти.
  •          Прочитайте речення із сумом.
  •          Уявіть, що ви птахи. Дятли, стукаючи по дереву створюють свою мелодію. Відплескайте долонями ритм СТУКІТ ДЯТЛА.

 

docx
Додано
18 жовтня
Переглядів
76
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку