КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА СУМСЬКИЙ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС № 16 ІМЕНІ ОЛЕКСІЯ БРАТУШКИ «ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ – ДОШКЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД» СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Конспект уроку
«Урок-подорож до країни тварин»
у 2 класі
Підготувала Губар Оксана Михайлівна
Мета: навчальна: практикувати учнів у монологічному мовленні по темі, проконтролювати ступінь засвоєння знань та сформованості навичок з теми «Тварини», допомогти у формуванні поняття єдиного світу;
розвиваюча: формувати навички монологічного мовлення, розвивати пам’ять та здогадливість, розвивати в учнів інтерес до вивчення англійської мови;
виховна: виховувати у дітей почуття дружби та взаємодопомоги.
Тип уроку: використання знань умінь та навичок.
Обладнання: малюнки-загадки, зображення тварин, «гроші».
Good morning, dear pupils! Учні вітаються піснею “We are at the zoo”.Today we shall travel to the animals’ fairy land.
T.: у чарівній країні тварини говорять англійською мовою
У далекому місті Лондоні є великий зоопарк, де багато-багата тварин — many, many animals. Подивимося в чарівні біноклі.(Вчитель робить жести руками, неначе дивиться в бінокль, а діти повторюють). What can you see?
Д і т и. І see a monkey,
І see a frog,
І see a rabbit, І see a dog.
Вчитель. Давайте покличемо тварин до нас у гості. (Діти хором кличуть — називають тварин на плакаті.)
Діти. Tiger, tiger, lion, lion, goat,
T.: Тварини почули вас, але бігти їм до вас далеко, вони вирішили спостерігати за нами в чарівні біноклі. А ми з допомогою англійської мови влаштуємо свій незвичний зоопарк, де діти перетворяться на лісових жителів.
3) Сюжет «Перетворення на лісових жителів»
T.: У нас будуть a mouse.
Ps.: Мишка.
T.: Її подруга a frog.
Ps.: Жабка.
T.: Дружок a cock.
Ps.: Півник.
T.: Їжак.
Ps.: A hedgehog.
T.: Будуть ще a hare.
Ps.: Зайченя.
T.: Будуть ще a bear.
Ps.: Ведмежа.
T.: Будуть ще a rabbit.
Ps.: Кроленя.
T.: Будуть ще a fox.
Ps.: Лисичка.
T.: Мисливець, собака і кіт.
Ps.: A hunter, a dog and a cat.
T.: Перевіримо, чи ви, діти, перетворилися на лісових тварин?
Who are you?
Ps.: І am a dog,
A little one,
І like to play,
I like to run.
T.: Who are you?
Ps.: І am a cat. My name is Pit. And in the sun 1 like to sit.
T.: Who are you?
Ps.: І am a bear
I have a lot of money,
I like to go to the shop
For candies and honey.
T.: Who are you?
Ps.: І am a Cock-a-doodle-doo,
You know my song, don't you?
I wake up the country side
Up and down and far and wide.
T.: Who are you?
Ps.: lam a mouse.
My ears are pink,
My teeth are white I run about house at night.
T.: А чи вмієте ви робити, все так, як англійські тварини?
Вчитель питає, діти хором відповідають, виконуючи відповідні рухи.
Can you hop like a rabbit?
Yes, we can. Hop-hop.
Can you jump like a frog?
Yes, we can. Jump-jump.
Can you run like a dog?
Yes, we can. Run-run-run.
Can you walk like a duck?
Yes, we can. Walk-walk.
Can you fly like a bird?
Yes, we can. Fly-fly. і Can you swim like a fish?
No, we can't but we wish.
Правильні й неправильні твердження
T.: А чи ви все знаєте про тварин? Tell me if it's true.
Діти реагують на сказане вчителем фразами: "It's true" або "It's wrong".
T.: In winter the bear sleeps.
The elephants like to eat monkeys.
The wolf sleeps at night.
The lion is very strong.
The crocodile likes fish.
The swallow lives in the trees.
The camels live in the water
The stork cannot fly.
The penguins live in the forest.
Звуконаслідування тваринам з опорою на картки-малюнки
T.: А чи знаєте ви мову англійських тварин?
І Вчитель починає фразу, а діти її закінчують
T.: The cat goes…
Ps.: Meow; meow.
T.: The dog goes...
Ps.: Bow, wow.
T.: The cow goes...
Ps.: Moo, moo.
T.: The sheep goes...
Ps.: Baa, baa.
T.: The pig goes...
Ps.: Wink, wink.
T.: The duck goes...
Ps.: Quack, quack.
T.: The hen goes...
Ps.: Cluck, cluck.
T.: The frog goes...
Ps.: Croak, croak.
T.: The lion goes...
Ps.: Roar, roar
T.: The cock goes...
Ps.: Cock-a-doodle-doo!
6) Physical activity.
T.: А тепер зробимо веселу зарядку, щоб бути такими ж сильними, як і тварини
Let’s go together.
Hands up, hands down
Hands on hips, sit down, stand up.
Hands to the sides,
Bend left, bend right
Hands on hips. One, two, three, hop.
One, two, three, stop! Sit down.
7) Сюжет «Крамниця Кролика-бізнесмена»
T.: А зараз ми потрапимо до крамнички Кролика, який продає лісовим мешканцям потрібні речі. Діалогічне мовлення. Who are you?
P1: I am a rabbit-businessman. This is my shop. I've got cheese, cookies, candies, com, carrots, apples, coffee.
P2: Hi, brother rabbit! Give me some cheese, please.
P1: I sell cheese for one dollar. Take please.
Лисичка (віддаючи гроші). Here you are. Thank you. Bye.
Далі інші персонажі приходять у магазин по черзі.
Покупки персонажів
Мишка — cookies — two dollars
Жабка — candies — three dollars
Півень — corn — four dollars
Зайчик — carrots — five dollars ' їжачок — apples — six dollars Мисливець — coffee
Коли Мисливець пропонує гроші Кролику, то хитрий Кролик не бере їх.
Кролик. No, no. It's a present.
Мисливець.Fine. Thank you. Good-bye.
Вчитель. Ну й Кролик! Скільки він грошей наторгував! Let's count!
Рахунок від 1 до 21
8) Summarizing
Вчитель. Щасливий Кролик, що розбагатів. А ми раді, що навчилися говорити англійською мовою, що змогли відвідати казкову країну англійської мови, де тварини розмовляли англійською.
Are you happy, children?
Д і т и. Yes, we are.
Вчитель. So let's sing a song, if you are happy.
9) Пісенька з рухами
If you are happy and you know it,
Clap your hands, clap, clap.
If you are happy and you know it,
Clap your hands, clap, clap.
If you are happy and you know it,
And you really want to show it
If you are happy and you know it,
Clap your hands, clap, clap.
T.: Fine. Thank you. You are good children. Well done! Say good bye to our friends. So long!
Ps.: Good-bye! See you soon.
10) Homework: Повторити назви тварин. Вивчити пісню “If you are happy and you know it”