Конспект уроку "Уроки в школі. Ступені порівняння прикметників. (ст.30-31)."

Про матеріал
Objectives: Ввести нові ЛО теми. Ознайомити учнів із новим граматичним матеріалом: ступені порівняння прикметників. Практикувати учнів у вживанні ЛО попереднього уроку: навчальні предмети. Розвивати комунікативні вміння учнів. Перевірити рівень засвоєння учнями навчального матеріалу (What time is it?) Вчити ввічливості, дисциплінованості, поваги до культури. Teaching aids and teaching materials: Підручник, робочий зошит, картки для індивідуальної роботи та для роботи в парах, роздруківки «Ступені порівняння прикметників».
Перегляд файлу

THE PLAN OF THE LESSON

  11                                                                                        О. КАРПЮК            __5__ form

Aim: Уроки в школі. Ступені порівняння прикметників. (ст.30-31)

Objectives: Ввести нові ЛО теми.

Ознайомити учнів із новим граматичним матеріалом: ступені порівняння прикметників.

Практикувати учнів у вживанні ЛО попереднього уроку: навчальні предмети.

Розвивати комунікативні вміння учнів.

Перевірити рівень засвоєння учнями навчального матеріалу (What time is it?)

Вчити ввічливості, дисциплінованості, поваги до культури.

Teaching aids and teaching materials: Підручник, робочий зошит, картки для індивідуальної роботи та для роботи в парах, роздруківки «Ступені порівняння прикметників».

 

The procedure of the lesson:

  1. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення

1.Aim

- T: Good morning, dear pupils. Take your seats. I’m glad to see you. How are you today? Is anybody absent? Thank you. Well, let’s start our lesson. We have a lot of work to do. We are going to revise the grammatical material about Degrees of Comparison of Adjectives. Our topic today is «School subjects at school». We'll revise the vocabulary on the topic – school subjects, personal and possessive pronouns, numerals and learn some new words. We’ll check how good are you in speaking “What time is it?”

2.Warm-up

Прослуховування і виконання завдань аудіо запису «Weather».

3.Check on hometask

WB.Ex. 3, p.15; усно перевірити як учні знають навчальні предмети; вибіркова перевірка ведення словників.

 

  1. Основна частина уроку

1.Speaking

Think about school and your favourite subject. Say which day is your favourite. Explain why.

What are interesting / boring / difficult subjects for you?

2. Grammar lab

Adjectives. Degrees of comparison of adjectives. (на роздруковках)

(Вчитель усно практикує учнів у вживанні ступенів порівняння прикметників.)

Ex. 1, p.30 – Complete the sentences as in the example.

(Вчитель письмово практикує учнів у вживанні ступенів порівняння прикметників.)

Ex. 2, p.30 – Fill in with correct forms of the adjectives from the box.

3.Reading

1)Pre-reading activities.

Conversation with the class about school, school subjects.

2)while-reading activities.
Ex. 3, p.30 – Read the list of the most popular and least popular subjects at one of English schools.

3)Post-listening activities.

Ex.3, p. 31 – Make up 6 sentences like in the example.

Ex.4, p. 31 – Work in groups. Ask your group the given questions.

 

III.Заключна частина уроку

1.Homework

WB.Ex. 4-5, p.15-16.

2.Summarizing

Бесіда в режимі T-Р123.

Т: What did we do at the lesson today?

What time is it now?

What text have you read?

What is your favourite subject?

What task did you like the most?

 

All of you were active today, so your marks are…

Thank you for the lesson!

Good-bye!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Degrees of comparison(ступені порівняння)

  •               The Positive Degree (звичайний)
  •               The Comparative Degree (вищий)
  •               The Superlative Degree (найвищий)

                          Note 1.                                                                                 Note 2.

     

                                  Note 3.                                                                               Note 4.

     

doc
До підручника
Англійська мова (5-й рік навчання) 5 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
12 серпня 2019
Переглядів
1037
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку