Конспект уроку в 4 класі з фізичної культури.

Про матеріал
План- кнспект уроку використовувати на уроках фізичної культури для учнів 4 класу. Цікава казка з вправами з елементіами гімнастики.
Перегляд файлу

План-конспект уроку

з фізичної культури

для учнів  4 класу

Тема уроку: Урок-подорож з елементами гімнастики.

Завдання уроку:

1.Навчити учнів елементам степ-аеробіки.

2.Повторити положення тіла у просторі: сіди.

3.Розвивати гнучкість, координацію рухів у фізичних вправах, почуття ритму під час виконання степ-кроків.

4.Виховувати організованість, дисциплінованість, взаєморозуміння, свідоме ставлення до занять фізичною культурою та власного здоров’я.

Місце проведення уроку: спортивний зал.

Інвентар: килимки, гімнастичні лави, секундомір, ноутбук з колонкою, картки з техніки безпеки,  плакат із потягом-здоров’я, картки з птахами та тваринами.

          Зміст уроку

Дозу-вання

Методичні вказівки

І

Підготовча частина:

15 хв.

 

 

–  Діти, давайте візьмемось за руки та  разом утворимо лінію єдності, взаєморозуміння та взаємодопомоги. А зараз нахиліться вперед, опустіть руки й струсіть з себе поганий настрій, страх, розчарування, невпевненість. Випряміться, візьміться за руки, поверніться один до одного і посміхніться, передайте один одному позитивну енергію та гарний настрій.

30 с

Мобілізувати увагу учнів, надати гарних емоцій.

1.

Шикування в одну шеренгу, складання рапорту, привітання, постановка завдань уроку. Сьогодні у нас незвичайний урок. Ми будемо подорожувати на потязі здоров’я.

1 хв.

Звернути увагу на спортивну форму учнів. Запитати про самопочуття. Налаштувати учнів на розв’язання завдань уроку.

2.

Але, щоб сісти на цей потяг, нам треба згадати правила техніки безпеки на уроках фізичної культури.

 

1хв.

Робота з картками.

3.

Вимірювання ЧСС за 6 с.

30с

У нормі 60-70 ударів.

4.

Стройові вправи.

30с

Виконувати чітко.

 

Сідаємо всі дружно в потяг і вирушаємо у подорож. Перша наша зупинка «Весела зарядка». Але перш ніж ставати на першій зупинці, ми будемо їхати на потязі і зустрічати по дорозі звірів та птахів. Разом з ними будемо виконувати їх рухи.

3хв.

Дистанція між учнями 1м.

Демонструємо дітям картки з тваринами та птахами. Вони відгадують і виконують їх рухи.

5.

Ходьба та її різновиди:

а) на носках;

 

 

Руки вгору підняли, на носочки стали, як лисичка тихо-тихо уперед покрокували (малюнок лисички).

б) на п’ятках;

 

 

Встаємо на п’ятки –

Тепер ми пінгвинятки.

Тримаємо спинки рівненько,

Голову пряменько (малюнок пінгвіна).

в)на зовнішній частині стопи;

 

 

Тепер йдемо, як ведмідь.

Збоку-вбік, збоку-вбік

(малюнок ведмедя).

 

г)на внутрішній частині стопи;

 

 

Милі хлопчики й дівчата йдем тепер як каченята (малюнок качечки).

д)ходьба випадами;

 

 

Поважно ми, як чапля йдем і ногу високо та широко несе(малюнок чаплі).

е)ходьба в присіді;

 

 

Поважно всі ми, як гусак крокуємо дружно усі в ряд (малюнок гусака).

є)ходьба кроком .

 

 

6.

Біг в повільному темпі.

До 1хв

Друзі, часу ми не гаймо дружно бігти починаймо.

7.

Біг та його різновиди:

3хв

Дистанція між учнями 1м

 

1)біг із високим підніманням стегна;

 

 

Високо підняв коліна олені біжать тут сміло. (малюнок оленя).На носках.

 

2)біг із закиданням гомілки назад;

 

 

Тепер робим як курчатка-торкаємося стегон п’ятками (малюнок курчатка). Активна робота рук.

 

3) біг приставними кроками;

 

 

Стрибками боком  лемур стрибає і усіх нас звеселяє (малюнок лемура).     Правим та лівим боком, руки в сторони. 

 

4)ходьба кроком.

 

 

8.

Перешикування з колони по одному в колону по чотирі.

До  30с

Розімкнутися.

9.

 

Хлопчики та дівчатка!

Колони підрівняйте.

Й розминку – веселинку,

Зі мною починайте.

ЗРВ під музику:

3хв.

30с

 

Виконувати під музику.

 

 

1)В.П.: Руки на поясі.1.Нахил голови вперед;2.Нахил голови назад;3.Нахили голови вправо;4.Нахили голови вліво.

 

Максимальні нахили головою.

 

2)В.П.: Ноги нарізно, руки на поясі.1-4.Кругові оберти головою вправо;5-8.Кругові оберти головою вліво.

 

Максимальні нахили головою.

 

3)В.П.: Ноги нарізно, руки на поясі.1.Полуприсід,скручування вправо, рука вперед;2.В.П.;3-4.Те саме із скручуванням вліво.

 

Тягнемося в сторону.

 

4)В.П.: Ноги нарізно, руки на поясі.1.Полуприсід,скручування вправо,  рука вгору;2.В.П.;3-4.Те саме із скручуванням вліво.

 

Тягнемося вгору.

 

 

5)В.П.: Ноги нарізно,  руки на поясі.1.Полуприсід,скручування вправо ,дві руки вгору;2.В.П.;3-4.Те саме із скручуванням вліво.

 

Тягнемося вгору.

 

 

6) В.П.: Ноги нарізно, руки на поясі. 1.Нахил вправо;2.В.П;3-4.Те саме в ліву сторону.

 

Спина рівна. Максимальний нахил тулуба.

 

 

7)В.П.:Ноги нарізно, руки зігнуті в ліктях перед собою.1.Нахил вперед, руки в сторону;2.В.П.;3.Нахил назад руки вперед;4.В.п.

 

Ноги в колінах не згинати.

 

 

8)В.П.: Широка стійка ноги нарізно, руки вгорі. 1-3.Нахили вперед;4.В.П.

 

Виконуємо амплітудно.

 

9)В.П.: Ноги нарізно, руки на поясі.1-3.Кругові оберти тулубом вправо;4.В.П;5-8.Те саме з обертами вліво.

 

Виконуємо амплітудно

 

10)В.П. Ноги нарізно, руки зігнуті в ліктях перед собою.1.Руки в сторони, закидання правої ноги назад;2.В.П.;3-4 Те саме лівою ногою.

 

Тримаємо осанку.

 

 

11)В.П.: Руки на поясі.1.Мах зігнутою правою ногою, хлопок під ногою;2.В.П.;3-4.Те саме лівою ногою.

 

Мах ногою робимо вище.

 

 

12)В.П.: Руки на поясі.1.Випад правою ногою вправо, руки в сторони;2.В.П.;3-4.Те саме з випадом вліво.

 

Спина пряма.

 

 

13)В.П.: Руки на поясі.1.Випад правою ногою вправо, руки в сторони;2.Руки вперед;3.Руки в сторони;4.В.П.

 

Спина пряма, не нахилятися вперед

 

14)Руки на поясі.1.Стрибком ноги нарізно, хлопок над головою;2.В.П.

 

Стрибаємо під рахунок.

 

15)Ходьба на місці.

 

Дивимся прямо.

10.

Вимірювання ЧСС за 6с.

30с

Руки вгору вдих, руки вниз видих.

У нормі 110-120 ударів.

ІІ

Основна частина:

25 хв.

 

 

Всі знову сідаємо в потяг і вирушаємо далі.

Перешикування з колони по чотирі в дві шеренги.

Наша наступна зупинка « Степ-аеробіка».

30с

Виконувати команду вчителя

1.

Техніка безпеки на степі (гімнастична лава).

Степ-аеробіка виникла в1989р. завдяки американці Джон Міллер. Вона травмувала коліно і врач-ортопед запропонував їй виконувати кроки на ящик з-під молока. Виконуючи ці кроки вона відновила функції коліна. С тих пір степ-аеробіка стала популярною.

 1хв.

Вчитель наголошує основні правила.

2.

Кроки степ-аеробіки:

1)бейсік-степ;

 

5хв.

 

Імітація ходьби по сходах.

2)крок-коліно;

 

 

Коліно підтягуємо до живота.

3)ві-степ;

 

 

Рухи ногами нагадують літеруV.

4)крок-кік;

 

 

Лівою виконуємо мах від коліна.

5)бейсік-овер.

 

Виконуємо бейсік-степ і спускаємося на другий бік лави.

3.

 

Комплекс із 5 вивчених кроків під музику.

4хв.

 

Виконуємо ритмічно під рахунок.

 

І наш потяг знову вирушає у подорож.

Перешикування на килимки.

30с

 

4.

І ось ми зупинилися на зупинці «Пригоди кошеня».

Пригоди з елементами гімнастики.

Жило було маленьке пухнасте кошеня, якому дуже подобалося спати клубочком(1). І ось одного разу йому приснився сон, немов він їде на велику гору, а гора була такою великою, що йому дуже повільно доводилося крутити педалі(2). І ось гора закінчилась, і він покотився швидко-швидко(3), та так швидко, що прокинувся. Прокинувся, повернув свою голівку(4), поточив свої кігтики(5) і захотілося йому їсти. І почав він просити у господаря їжу(6). Господар налив йому повну миску молока, і кошеня від щастя витягло лапки(7) та п’є молочко. Поїв та й  пішов гуляти. Зустрів він велику злу собаку, яка на нього загавкала(8). Але кошеня не злякалося собаки, а тільки зашипіло на неї, вигнувши спинку(9). Собака злякалася та й побігла далі. А кошеня побачило удавчика, який поспішав у справах, витягнувши шию і дивлячись у різні боки, то вправо, то вліво(10). Удавчик нікого не побачив та й поповз собі . А на галявинку вискочило веселе жабеня(11). Поряд з ним ходили діти і збирали у кошик гриби(12). Жабенятко пострибало на місточок(13). Кошеня побігло за ним. Жабеня стрибнуло у воду, а кошеня за ним. Воно згадало, що не любить плавати і швиденько попливло до берега, щоб не намокнути(14). Допливши до берега кошеня стало на лапки та почало сушитися(15). Підсохнувши,  сіло на сонечко  розминати свої лапки(16). Лапки у нього заморилися, і він дав їм відпочити(17). А потім виставив свій животик на сонечко(18). І раптом побачило кошеня красивого метелика(19). Налетів чорний птах і метелик заховався(20). Чорний птах полетів і метелик знову полетів. Кошеня сіло рівненько, посміхнулося метелику, посміхнулося сонечку, сусіду справа, сусіду зліва і від задоволення нявкнуло(21).

9хв.

1-групіровка на правому боці;

2-лежачи на спині велосипед(крутимо повільно);

3-те саме,(крутимо швидко);

4-сід на п’ятках, повороти голови направо та наліво;

5-із сіду на п’ятках складаємося вперед;

6-вправа «кішечка»;

7-держати упор лежачи;

8-упор на руках та ногах,тулуб зігнутий;

9-прогинаємо та вигинаємо спину із шипінням;

10-лежачи на животі,  підняти вгору голову та верхню частину тулуба, повороти направо та наліво;

11-лежачи на животі дістаємо носочками ніг голову з упором на руки;

12-те саме, але руками захватуємо ноги, прогинаємося;

13- «міст» із положення лежачи;

14-лежачи на животі, відриваємо руки та ноги від підлоги та пливем;

15-упор на чотирьох, права рука вперед, ліва нога назад і навпаки;

16-пружинчасті нахили у

положенні сіду з різними положеннями ніг;

17-перехід із сіду в сід зігнувши ноги та в сід кутом;

18- перехід із сіду в упор ззаду;

19-вправа «метелик»;

20-те саме (19), з нахилом тулуба вперед;

21-сід на п’ятках, спина рівна.

5.

Рухлива гра «Займи вільне місце».

4хв.

30с

Граємо за правилами.

ІІІ

Заключна частина:

5хв.

 

 

1.

Комплекс вправ для профілактики порушень постави:

  1. «Молюск».

В.П.: Лежачі на спині, руки вздовж тулуба.1.Вдих, живіт втягнути;2.Видих, сід із прямими ногами,  живіт випнути( «Ш-ш-ш!»);3.Вдих,живіт втягнути;4.Видих,В.П.

3хв.

30с

 

 

Слідкуавти за правильним диханням.

 

2. «Дельфін».

В.П.: Те саме, руки вгору.1-2.Перекат на лівий бік, прогнутися;3-4.В.П.;5-8.Те саме в другий бік.

 

Тягнемося руками та ногами в протилежні сторони.

 

3. «Хвиля».

В.П.: Те саме, руки за голову.1.Зігнути ноги в колінах;2.Випрямити ноги під кутом 45;3.Зігнути ноги в колінах;4.В.П.

 

Утримувати ноги під кутом 45.

 

4. «Жабеня».

В.П.: Лежачи на животі, руки в упорі біля плечей.1.Підняти тулуб, прогнутися;2-3.Утримувати положення;4.В.П.

 

Опиратися на руки, прогнутися в спині.

 

5. «Човник».

В.П.: Те саме, руки вгору.1.Підняти голову, верхню частину тулуба, руки та ноги;2.В.П.

 

Утримувати спиною верхню частину тулуба, руки та ноги.

 

 

6. «Морська зірка».

В.П.: Те саме.1.Підняти голову, верхню частину тулуба, руки та ноги;2.Руки та ноги розвести в сторони;3.Руки та ноги разом;4.В.П.

 

Утримувати спиною верхню частину тулуба, розведені в сторони руки та ноги.

 

 

7. «Хвилі шиплять».

В.П.: Сід на п’ятках, руки вниз.1-2.Руки вгору, вдих;

3-4.Руки вниз, видих через рот зі звуком «Ш-ш-ш!».

 

Слідкувати за правильним диханням.

2.

Вимірювання ЧСС за 6 сек.

30с

У нормі 90-100 ударів,учням з підвищеною ЧСС виконати дихальні вправи.

3.

Підведення підсумків уроку

До

1хв.

Згадати що вивчали на уроці, що сподобалося.

4.

Організований вихід із спортивного залу.

10с

В колону по одному.

 

 

 

 

docx
Додано
22 лютого
Переглядів
149
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку