Конспект уроку Vegetables and Fruits

Про матеріал
Конспект уроку має цікаві завдання, тексти, граматичні вправи, питання, на які учні повинні дати відповіді.
Перегляд файлу

Урок з англійської мови у 3 класі

Тема : Фрукти й овочі.

Мета: ознайомити учнів з назвами фруктів та овочів (vegetables, fruit, cucumber, cabbage, carrot, onion, tomato, apple, banana, lemon, orange);                      розширювати кругозір учнів; вчити їх спостерігати за явищами; розширювати загальний кругозір учнів;

 вдосконалювати якість слухового сприймання, розвивати фонематичний та інтонаційний слух учнів, здатність до імітації; вдосконалювати роботу пам’яті: збільшувати обсяг довготривалої пам’яті (лексичний запас учня), слухової короткочасної пам’яті, оперативної пам’яті (вибір мовних засобів), зорової пам’яті; розвивати мовленнєву реакцію, готовність до участі в спілкуванні; формувати культуру читання, письма, усного мовлення;

 виховувати розуміння важливості оволодіння англійською мовою і потреби користуватися нею як засобом спілкування; прищеплювати почуття поваги до народу англійської мови та до британської національної культури; виховувати культуру спілкування.

Обладнання: підручник з англійської мови для 3 класу під редакцією              О. Карп`юк; тематичні картки із зображенням фруктів та овочів.

 

Хід уроку

І. Початок уроку .Організаційний момент

Good morning, Sue! Nice to see you!

Hello, Ralf! How is life?

Hi, Seon! How are you getting on?

 

2. Фонетична розминка (фонетичне відпрацювання звуків [ʃ], [u:], [i:], [ɔ:], [ɒ], [e])

Repeat after me the following words. Mind your pronunciation. Let`s start:

[ʃ] she, shoe, fish, sugar

[u:] school, pool, soup

[i:] tea, please, meal

[ɔ:] corn, or, four, salt

[ɒ] hot, coffee, orange

[e] egg, lemon, bread

Учні повторюють слова за вчителем.

 

3. Повідомлення теми та мети уроку

Сьогодні ми з вами вивчимо нові слова та навчимося вести бесіду із застосуванням цих слів.

 

ІІ. Основна частина уроку

1. Подання лексичного матеріалу.

1)Учитель вводить назви фруктів і овочів, використовуючи картки з малюнками муляжі фруктів і овочів.

Т: Look! These are fruits and vegetables. This is a banana/apple , cucumber, cabbage, carrot, onion, tomato,  lemon, orange

Who can sort them into two groups: fruits and vegetables?

 Can you name all the fruits/vegetables?

What is your favourite fruit/vegetable?

Which fruits/vegetables don't you like?

2)Учні відпрацьовують назви фруктів і овочів за малюнками (с. 102) та зразком, пода­ним учителем.

Т: Let's look at the small pictures on page 102. What fruits and vegetables can we here?

Point to the cucumber. What colour is it?

P: The cucumber is green.

  3)Впр. 2(c. 103).

Учні читають за вчителем назви овочів і фруктів, звертаючи увагу на вживання артикля а/an перед голосним і приголосним.

4)Гра «What fruits/vegetables do you like?».

T: Now tell me please, what fruits/vegetables do you like?

Р1. I like apples.

T (звертаючись до іншого учня): What fruits/vegetables does he/she like?

Р2: He/she likes apples. And I like bananas.

P3: He/she likes bananas. And I like tomatoes.

Потім учні складають речення в зошитах про свої улюблені овочі та фрукти: I like cu­cumbers. I like apples.

2. Засвоєння  нової лексики. Виконання вправ на упізнання.

1) Teacher: У кожного з вас на парті є картки із зображенням наших овочів та фруктів. Я зараз буду називати їх англійською мовою, а ви маєте показати мені відповідну картку.

2) Teacher: А тепер я буду називати слова. Якщо почуєте назву фрукта або овоча, ви маєте плеснути у долоні: pen, desk, cucumber, school, cabbage, box, children, carrot, onion, family, tomato, mother, sister, apple, cat, dog, banana, kite, lemon, orange.

ІІІ Relaxation

3. Практикування вимови з новими лексичними одиницями.

Teacher: За описом ви маєте відгадати, про який фрукт чи овоч йдеться мова:

Teacher:  1. It is green and long.

Pupils: Cucumber.

Teacher: 2. It is round and green.

Pupils: Cabbage.

Teacher: 3.It is round and red.

Pupils: Apple.

Teacher: 4. It is round and yellow.

Pupils: Lemon.

Teacher: 5.  It is long and orange.

Pupils: Carrot.

Teacher: Well! Look at the please.

Розташуйте букви у вірній послідовності та прочитайте слова. А в цьому вам допоможуть малюнки.

4. Організація діалогічного мовлення учнів за зразком діалогу «В магазині».

1)Teacher: Look at the, please.

Я впевнена, що ви всі впізнали цього героя з улюбленого мультфільму. Ви помітили, що вона здивована, бо не знає, як купити в магазині фруктів та овочів, які дуже полюбляє. Ми маємо допомогти Маші зробити покупки. Спочатку ми ознайомимося з розмовою, яка відбулася в магазині. (слайд 14)

2)Фонетичне опрацювання діалогу.

Учні повторюють за вчителем кожну репліку діалогу.

1)Етап підготовки до читання. Бесіда з учнями.

Т: Let's look at the big pictures on page 102. Who can we see in these pictures? Vicky came to visit Kate. Picture b. Where are the girls? Are they in the kitchen? What are they doing? What vegetables can we see on the table? How many onions can we see? How many cucumbers can we see? How many tomatoes can we see? What are the girls cooking? Let's read the dialogue and find that out.

2)Етап читання.

Учні читають діалог за ролями.

3)Етап перевірки розуміння змісту тексту.

Т: What are the girls cooking?

 

VI. Заключна частина уроку.

1.Домашнє завдання.

 Впр. З (с. 103), письмово.

2.Підведення підсумків уроку.

Т: Чого нового ви сьогодні навчилися?

 Що вам найбільше сподобалося робити?

 Які за­вдання були найскладнішими?

 

doc
Додано
29 листопада 2023
Переглядів
415
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку