Конспект уроку з англійської мови "Be Polite"

Про матеріал
Конспект уроку з англійської мови для 3го класу на тему ввічливості, містить презентацію до кожного етапу уроку. Відповідає вимогам Нової Української Школи
Зміст архіву
Перегляд файлу

Ізянський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ст.

 

 

 

 

 

Конспект відкритого уроку

з англійської мови у 3-Б класі

на тему:

«Чи ввічливий ти?»

(«Are you polite?»)

 

 

 

 

 

Підготувала:

вчитель англ. мови

Колчар І. І.

 

 

 

 

 

 

Грудень 2021


Відкритий урок з англійської мови у 3-Б класі (підгрупа ІІ). Вчитель Колчар І. І.

Тема: Школа

Підтема : Чи ввічливий ти.

Мета:

Практична: закріпити назви днів тижня та назви навчальних предметів; навчити та повторити ввічливі слова англійської мови, практикувати їх вживання в усному та писемному мовленні учнів.

Розвиваюча: розвивати комунікативні вміння, навички читання, вміння працювати в парі, пам'ять, увагу; розвивати мовну здогадку та мовленнєву реакцію

Освітня: активізувати і систематизувати вивчені лексичні одиниці та граматичні структури за темою; практикувати діалогічне мовлення

Виховна: виховувати ввічливість та інтерес до навчання, позитивне ставлення до вивчення англійської мови.

Обладнання: підручник, сигнальні картки, відео- та звукозаписи, лего, пелюстки для квітки ввічливості, роздатковий кросворд, презентація, ноутбук, телевізор.

Тип уроку: комбінований

 

Хід уроку

І. Організаційна частина уроку.

1. Привітання (Greetings).

P: “Hello” song (on the screen)

T: Hello pupils, today we have guests at our lesson. Please, turn around and say “Good morning” to our teachers.

P: Good morning, good morning, good morning to you

    Good morning, good morning we are glad to see you.

T: Thank you, sit down, please. How are you today? Show me your emotions with the signal cards, please.

2. Введення в іншомовну атмосферу. (Warming up)

 T:Let’s remember our poems and answer the questions

 P: Evevry day, every day happy children like to play

    Sunday, Monday, Tuesday, Wednesday, Thursday, Friday, Saturday

 T: Tell me, please What is the day today?

 P: Today is Thursday

 T: Good and What month is it now?

 P: It’s December.

 T: Let’s remember the poem about seasons

 P: Spring is green, summer is bright, autumn is yellow, winter is white.

 T: Perfect, so What season is it now?

 P: It’s Winter

 T: Thank you, now look at the window, please and tell me:

-         Is it raining now?  - Is it snowing now?  - Is it cloudy today?

-         Is it cold today?   - Is it windy today?  - Is it hot today?

Very good, now let’s play a little bit with the microphone. You can ask anybody but you must change the question when you hear the sound. (Тепер пограємося з мікрофоном, ви можете ставити  питання будь-кому, але потрібно змінювати запитання коли чуєте звук) (Користуючись мікрофоном учні ставлять запитання один одному

-How are you?  - What’s your name? - How old are you? -Where do you live?)

Great job pupils. But now look at the screen and tell me what our clock says?

 P: Tick the clock says. Tick, tick, tick. What you have to do – do quick!

3. Повідомлення теми та мети уроку

T: Yes, that’s right. So let’s go on. Today we have a lot of tasks. They are

1. Presenting  projects “My timetable”

2. Magic words every day

3. Making up dialogues

4. Crossword

5. Polite flower

II. Основна частина уроку

1. Перевірка домашнього завдання – представлення проектів (Checking up homework)

На наших уроках, до кожної теми-розділу, ми виготовляємо певні проекти і представляємо їх  на останніх уроках теми. Зараз у нас тема «Школа» і проект «Мій розклад уроків». Проекти вже всі на дошці і сьогодні право представляти свої проекти мають учні Іринка, Ніколь та Єфім.  Irynka, please, go to the blackboard and show your project. Tell us,please

1. What is your favourite day at school? – I like….

2. What lessons do you have this day? – I’ve got….

3. What is your favourite lesson? – I like….

4. What do you do at this lesson? – We…

5. When do you have this lesson? – I’ve got… on…

(Оцінюю учнів рівнево з коментарями Excellent. You did great job. I’m proud of you..)

2. Перегляд відео до теми уроку (Presentation of the theme of the lesson)

Look at the screen, please, and say what magic words you hear (Відео «Please and thank you») So did you like the song? Use you signal card to show it. What magic words did you hear?  What else magic words do we use at our lessons? You can see it on the blackboard…

  Do you remember the poem we learnt about magic words? Stand up, tell and show the poem.

P: We say “Sorry”, we say “Please”

    And “Excuse me” when we sneeze

    That’s the way we do what’s right,

    We have manners we are polite.

3. Аудіювання та читання (Listening and reading the exercise)

T: Open your books at page 66, follow ex.1 and listen to the audio. What magic words are here? – I’m sorry, May I, Please, Thanks

What dialogues do we use at our lesson? – May I go out?

Now, pupils, let’s do ex.2 – act out the dialogues. (Pupils read)

4. Зарядка для очей

Now look at the screen and have some rest.

5. Практикуємо утворення діалогів – робота в групах та у парах. (Practice – group work and pair work)

 T: OK pupils, How are you now? Let’s continue our lesson. I divide you into 2 groups and give you Lego blocks with phrases on it. Your task is to make up dialogues and act it out by two. (Я розділю вас на 2 групи і роздам лего з фразами. Ваше завдання – скласти діалог та розіграти його по двоє учнів. У пари розділюєтеся самі.)

Учні утворюють діалоги з лего та розігрують їх.

 T: You did great job! Did you like this activity? – Yes/ No

6. Розвиток мовної здогадки та закріплення вживання ввічливих слів – кросворд.

 T: Now you have a written task. I give you sheets of paper with a crossword on it. Your task is to write down the words with numbers and to guess the main word. (Ви отримуєте листочки з кросвордом і записуєте ввічливі слова, які будуть зашифровані у слайдах на екрані та відгадуєте основне слово) (Періодично підходжу до учнів і підтримую та заохочую їх до роботи)

 T: Who is ready? Who can say the hidden word? – POLITE. I’m very glad that you are ready and did everything right.

III. Заключна частина уроку

1. Виготовлення квітки ввічливості. (“Polite flower” project.)

 T: What do you think pupils, are you polite? Is it good to say magic words? Do you want to help the other pupils of our school to be polite? Let’s make up “Polite flower” and stick it in the hall, so every pupil could see and use magic words. (Як ви думаєте учні, чи ввічливі ви? Чи корисно говорити ввічливі слова? А ви хочете допомогти іншим учням нашої школи стати ввічливими? Давайте виготовимо «Квітку ввічливості» і прикріпимо її в холі нашої школи, щоб кожен учень зміг побачити і користуватися ввічливими словами) Зараз я роздам вам заготовлені пелюстки і ви напишете на них великими і красивими буквами ті ввічливі слова, які вважаєте основними, а далі ми прикріпимо їх ось до цієї серединки. (Періодично підходжу до учнів і підтримую та заохочую їх до роботи)

2. Підведення підсумків уроку.  (Summarizing, reflection and self-assessment)

 T: Did you like our lesson today? Was it useful for you? Що найбільше вам сподобалося?(Учні відповідають по українськи) Show me you emotions with the signal cards. (Учні показують свої емоції сигнальними картками, де «зелений» - урок дуже сподобався, «жовтий» -  сподобався, але не все було зрозумілим,  червоний – не сподобався, був незрозумілим ) Thank you and now show me your results. Як би ви оцінили свою роботу на уроці? Користуйтеся сигнальними картками, де Зелений – Відмінно, я був активним і все зрозумів та запам’ятав, Жовтий – Достатньо добре, я був активним, але у мене виникали певні труднощі, Червоний – я не був активним і потребую допомоги у вивченні цього матеріалу.(учні показують свої рівні самооцінки)

 T: Thank you my dear pupils. As for me I think you did a great job today, you were active and successful. Як на мене, то сьогодні вибули особливо / достатньо активні і я можу впевнено сказати, що більшість з вас запам’ятали ввічливі слова та будуть користуватися ними. Отже сьогодні показали відмінні результати…, добрі результати та треба більше працювати над собою таким учням як…

3.Повідомлення домашнього завдання (Hometask)

T: Вдома, будь ласка, ще раз закріпіть знання ввічливих слів за допомогою інтерактивної вправи, посилання ви бачите на екрані і я відправлю вам його у вайбер групу. Схожі вправи ви вже виконували, тому думаю, що проблем не буде, а завтра розкажете чи сподобалося вам таке завдання.

4. Прощання. (Good bye song)

 T: Thank you so much for the lesson. Now the lesson is over and it’s time to say “Good bye” to our guests and to sing the song. (“Bye-bye” song)

 


Додаток 1

Making up dialogues

 

1.  - I am sorry, I am late. May I come in?

 

 - Yes, you may. Sit down, please

 

2.  - May I go out?

 

 - Yes, you may

 

3.  - Can I have your pencil, please?

 

 - I am sorry but no, I need it too.

 

4. - Can you help me, please?

 

 - Yes, sure. What’s the problem?

 

5.  - Can I have your scissors, please?

 

 - Yes, sure. Take it.

 

6.  - Hello. How are you?

 

 - I’m great, thank you.

 

7.  - Open your book on page 50

 

 - Excuse me, can you repeat, please.

 

8.  - (sneeze - чихає) Excuse me.

 -

 - Thank you.

 

 - Bless you

Додаток 2

Crossword

 

4

 

 

 

 

3

 

 

2

 

 

1

 

 

 

5

6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

DOWN:

1. - Can you help me, (please). – Yes, sure

2. – I am sorry, I am late. 

3. – Thank you for the help. – You are welcome.

4.  - May I go out?

5. – How are you? – I am fine, thank you.

6. – Excuse me, can you repeat, please.

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 3

Polite flower

 

 

 



C:\Users\user421421\Desktop\polite words\romashka-7.jpg


 

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

Номер слайду 3

How are you?I’m great!I’m good!I’m not so good!

Номер слайду 4

Micro-phone game. What’s your name?How old are you?Where do you live? What’s your favourite lesson?

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Plan of the lesson Use Magic words Make up dialogues Do crossword Have fun Present projects (if we have time)

Номер слайду 8

Homework. Present your projects!

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Listening and reading. Ex. 1,p.66

Номер слайду 11

Have some rest!

Номер слайду 12

Makeupdialogues

Номер слайду 13

Do crossword!

Номер слайду 14

1

Номер слайду 15

2

Номер слайду 16

3

Номер слайду 17

4

Номер слайду 18

5

Номер слайду 19

6

Номер слайду 20

POLITE

Номер слайду 21

Номер слайду 22

My Emotions. Урок дуже сподобався. Урок був цікавим,але я не все зрозумів. Мені нічого не сподобалося

Номер слайду 23

My Results. Відмінно, я все зрозумів і запам’ятав. Добре, але у мене виникали певні труднощі. Я не був активним і мені потрібна допомога у вивченні цієї теми.

Номер слайду 24

Номер слайду 25

Home task. Онлайн кросворд https://wordwall.net/ru/resource/7208023/polite-words

Номер слайду 26

zip
До підручника
Англійська мова для загальноосвітніх навчальних закладів 3 клас (Карпюк О. Д.)
Додано
3 грудня 2023
Переглядів
455
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку