Соснівська філія опорного навчального закладу
«загальноосвітня школи I – III ступенів с. Пнівне»
Підготувала:
Вчитель фізичної культури
Пігулко Ірина Володимирівна
2021
ТЕМА. Вправи для формування культури рухів з елементами гімнастики.
Мета: формування навиків оволодіння елементами гімнастики, розвиток основних фізичних якостей методом колового тренування, збереження та зміцнення здоров`я учнів. Виховувати дисциплінованість, почуття єдності та увагу учнів на уроках гімнастики.
Завдання уроку:
1.Повторити техніку виконання вправ з рівноваги на гімнастичній лаві.
2. Закріпити техніку виконання акробатичної зв’язки : перекид вперед, перекид назад, стійка на лопатках, «міст» з положення лежачи.
3. Удосконалити навики піднімання прямих і зігнутих ніг у положенні вису на гімнастичній стінці.
4. Розвивати гнучкість, координацію рухів та рухову пам’ять.
5. Виховувати вміння працювати самостійно.
Дата проведення: 03. 02. 2021р
Місце проведення : спортивний зал
Тривалість уроку: 40хв.
Вчитель фізкультури: Пігулко Ірина Володимирівна
Інвентар: гімнастичні мати -4 штуки, гімнастична лава2 штуки, гімнастична стінка, кольорові картки, м’ячі - штуки, гімнастичні палиці -10 штук,секундомір.
№ П.п |
Зміст заняття |
Дозування |
Організаційно – методичні вказівки |
1 |
2 |
3 |
4 |
І |
Підготовча частина |
15 |
|
1.
2. |
Вхід до спортивної зали. Шикування. Привітання. Повідомлення завдань уроку. Повторення правил з безпечної поведінки на уроці.
|
2хв |
Перевірка готовності класу до уроку(наявність спортивної форми).
Самопочуття учнів |
3. |
Повороти на місці – ліворуч, праворуч, кругом. |
30сек. |
Звернути увагу на постановку ступні - п’ятка-носок |
4. |
Ходьба та її різновиди:
|
1хв 10м 10 м
10 м 10 м |
Руки на пояс, спину тримати рівно, носок натягнутий вниз З п’ятки на носок, руки вверх Спину тримати рівно |
5 |
Біг : |
3 хв |
В колоні по одному |
|
біг підстрибуванням вперед-сторони (вправо, вліво)
|
15-20 м
15-20м |
Ноги прямі Дистанція 2 кроки Руки на поясі |
|
Весела зарядка ( фітнес вправи для дітей) |
2хв |
Під музичний супровід( руханка покращує фізичний стан дитини) |
|
Перешикування з колони по одному в дві, три колони. |
30сек. |
За розподілом |
|
ЗРВ з гімнастичними палицями на місці.
|
5 хв |
|
6. |
3-4 теж саме. |
6-8 разів |
Дивитись вгору |
|
4. В.п. |
5-7 р. |
Дихання довільне. |
|
3. Поворот тулуба вправо-вдих. 4. В.п. видих |
3-4 рази у кожну сторону |
Лікті в сторони |
|
3-4 теж саме. |
3-4 рази у кожну сторону |
Спину тримати рівно |
|
4. В.п. |
3-4 рази у кожну сторону |
Дихання довільне. |
|
3-4 теж саме |
|
Спина пряма |
|
3. Стрибок ноги нарізно - палицю до грудей. 4. Стрибок ноги разом, палицю вниз. |
15-20 стрибків |
Дихання вільне. |
|
|
6-8 разів. |
На носки вгору |
ІІ |
Основна частина |
26 |
|
в |
Вправи з рівноваги( гімнастична лава):
- ходьба простим кроком;
-крок з випадом
- крок з підскоком;
- повільний біг;
Вправи з лазіння по гімнастичній лаві |
5 хв
2-3р
2-3р
2-3р
2-3 р |
Носки тягнути .
Поворот виконується на носках через ліве плече.
Тримати поставу.
|
2 |
Акробатична комбінація :
|
10 хв |
|
|
|
3-4 рази |
Опорна нога пряма в колінному суглобі, руки в сторони |
|
|
3-4 рази |
Групування, руки вперед |
|
|
3-4 рази |
Звернути увагу на групування |
|
|
3-4 рази |
Носки вгору, руки тримають тулуб ближче до лопаток |
|
|
3-4 рази |
п’ятки не відривати від підлоги, показ кращим учнем. |
|
3. Зв’язка акробатичних елементів: перекид вперед,назад, стійка на лопатках, «міст» з положення лежачи. |
1-2 рази |
Виконання комбінації послідовно один за одним. Слідкувати за правильністю виконання. |
3 |
Виси й упори.
|
5 хв. |
Звернути увагу на кут піднятих ніг. |
4 |
Естафети 1. Гра «Світлофор» Учні шикуються в колону по одному і в повільному темпі біжать по спортзалу. Якщо вчитель показує жовтий світлофор – учні переходять на ходьбу. Якщо зелений – продовжують біг, якщо червоний – зупиняються.
2. Рухлива гра “ Я уважний ”
|
3хв
3хв |
Зупинитись потрібно стрибком так, щоб не штовхнути товариша попереду («не зробити аварі»). Хто підчас гри неуважний, стає замикаючим. Відстань – 2 кроки
Діти шикуються в одну шеренгу. Вчитель виконує 1-свисток-діти бігають 2-свистока діти сідають на підлогу 3-свистока діти сідають на лавку хлопок в долоні діти ставлять руки на пояс. Виграє учень який був самим уважним. |
|
|
|
|
ІІІ. |
Заключна частина
|
4 хв. |
|
|
Шикування у коло.
Заспокійлива вправа «Посмішка»
Підведення підсумків уроку. Обговорення очікувань від уроку.
Організований вихід із спортивного залу. |
30с
2 хв.
1хв.
30с |
Діти беруть один одного за руки. «Передаємо гарну посмішку один одному
Звернути увагу на заспокоєння учнів.
Подяка усім присутнім на уроці. |