Клас: 2 Дата: Предмет: Інформатика
Тема уроку: Види інформації за способом подання
Мета уроку: закріпити правила поведінки в комп'ютерному класі, навчити розрізняти способи подання інформації; навести приклади властивостей інформації на конкретних прикладах; розвивати логічне мислення, сприяти всебічному розвитку; виховувати інтерес до вивчення інформатики.
ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ:
Знати: види інформації
Вміти: розрізняти інформацію за способом подання
Обладнання: презентація, підручник, картки із завданнями.
Тип уроку: комбінований
МІЖПРЕДМЕТНІ ЗВ’ЯЗКИ: логіка.
ХІД УРОКУ
І. Організаційна частина.
ІІ. Актуалізація знань учнів
1. Фронтальне опитування
2. Розв’язок логічних вправ.
ІІІ. Повідомлення теми, мети і завдань уроку. Мотивація учіння школярів.
ІV. Сприймання і усвідомлення учнями нового матеріалу.
Інформація передається за допомогою повідомлень.
Одну і ту ж інформацію можна передавати різними мовами, усно та письмово або у вигляді малюнку. Сприйматися інформація (повідомлення) може також по різному. Наприклад, кивок голови згори вниз у нас означає слово «Так», а у Болгарії слово «Ні». Або слово «коса» також має три значення коса дівчини, коса на річці та коса для скосу трави. Таким чином інформація залежить від того, як трактується повідомлення і за допомогою чого воно передається.
Форми подачі інформації бувають: текстова, графічна, звукова, числова, мультимедійна(кіно), керуюча(інструкції, команди).
Серед способів подачі інформації: мова (усний обмін інформацією), писемність, преса, книги, радіо, кіно, телебачення, комп’ютер. Отже:
V. Осмислення, узагальнення, систематизація знань.
1. Робота з підручником
Ст. 13
2. Практична робота на ПК.
https://learningapps.org/view5518052
https://learningapps.org/view2482936
VІ. Підсумки уроку.
1. Фронтальне опитування
4.Назви органи чуття, що допоможуть визначити, що:
а) светр м'який; б) сумка синя;
в) по радіо лунає нова пісня.
5. Передай без слів товаришу повідомлення:
а) небезпека;
б) уже ранок;
в) я не вивчив уроки;
г) хочу їсти.