Конспект уроку "Види інформації за способом подання"

Про матеріал
Розгорнутий конспект уроку складено відповідно до чинної програми. Мета уроку: закріпити правила поведінки в комп'ютерному класі, навчити розрізняти способи подання інформації; навести приклади властивостей інформації на конкретних прикладах; розвивати логічне мислення, сприяти всебічному розвитку; виховувати інтерес до вивчення інформатики.
Перегляд файлу

Клас: 2                                      Дата:                                        Предмет: Інформатика

Тема уроку: Види інформації за способом подання

Мета уроку:  закріпити правила поведінки в комп'ютерному класі, навчити розрізняти способи подання інформації; навести приклади  властивостей інформації на            конкретних прикладах; розвивати логічне мислення, сприяти всебічному розвитку; виховувати інтерес до вивчення інформатики.

ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ:

Знати: види інформації

Вміти: розрізняти інформацію за способом подання

Обладнання: презентація, підручник, картки із завданнями.

Тип уроку: комбінований

МІЖПРЕДМЕТНІ ЗВ’ЯЗКИ: логіка.

 

ХІД УРОКУ

І. Організаційна частина.

 

ІІ. Актуалізація знань учнів

1.  Фронтальне опитування

  • Що таке інформація? (відомості, повідомлення про навколишній світ і явища у ньому.)
  • Чим людина сприймає інформацію? (органами чуття).
  • Які органи чуття має людина? (очі, ніс, вуха, язик, шкіра).
  • Яку інформацію людина сприймає очима? (зорову).
  • Яку інформацію людина сприймає носом? (інформацію про запах).
  • Яку інформацію людина сприймає вухами? (звукову).
  • Яку інформацію людина сприймає пальцями? (інформацію про живі і неживі предмети).
  • Яку інформацію людина сприймає язиком? (інформацію про смак).
  • Що таке “передавання інформації”?
  • За допомогою чого можна передавати інформацію?

 

2. Розв’язок логічних вправ.

  1. Футбольний клуб придбав для футболістів 22 футболки з номерами від 1 до 22. скільки разів зустрічається цифра 1 у номерах на футболках? (13)
  2. У квартирах з номерами 1, 2 та 3 живуть троє клоунів: Веселий, Сумний та Рудий. У квартирах з номерами 1 та 2 живе не Сумний клоун. Веселий клоун живе не у квартирі 1. у якій квартирі живе кожний клоун? (Рудий – 1, Веселий – 2, Сумний – 3.)

 

ІІІ. Повідомлення теми, мети і завдань уроку. Мотивація учіння школярів.

 

ІV. Сприймання і усвідомлення учнями нового матеріалу.

Інформація передається за допомогою повідомлень.

Одну і ту ж інформацію можна передавати різними мовами, усно та письмово або у вигляді малюнку. Сприйматися інформація (повідомлення) може також по різному. Наприклад, кивок голови згори вниз у нас означає слово «Так», а у Болгарії слово «Ні». Або слово «коса» також має три значення коса дівчини, коса на річці та коса для скосу трави. Таким чином інформація залежить від того, як трактується повідомлення і за допомогою чого воно передається.

Форми подачі інформації бувають: текстова, графічна, звукова, числова, мультимедійна(кіно), керуюча(інструкції, команди).

Серед способів подачі інформації:  мова (усний обмін інформацією), писемність, преса, книги, радіо, кіно, телебачення, комп’ютер. Отже:

 

V. Осмислення, узагальнення, систематизація знань.

1. Робота з підручником

Ст. 13

 

2. Практична робота на ПК.

https://learningapps.org/view5518052

https://learningapps.org/view2482936

 

VІ. Підсумки уроку.

1. Фронтальне опитування

  1. Що ми вивчали на сьогоднішньому уроці?
  2. Якого виду інформацію ти сприймав на уроці?
  3. Що вам сподобалось на цьому уроці?

 

4.Назви органи чуття, що допоможуть визначити, що:

а) светр м'який; б) сумка синя;

в) по радіо лунає нова пісня.

5. Передай без слів товаришу повідомлення:

а) небезпека;

б) уже ранок;

в) я не вивчив уроки;

г) хочу їсти.

 

docx
Пов’язані теми
Інформатика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
20 жовтня
Переглядів
272
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку