УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУКИ
ДНІПРОДЗЕРЖИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
СЕРЕДНЯ ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА №23
ПЛАН-КОНСПЕКТ
ІННОВАЦІЙНОГО УРОКУ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ
ДЛЯ УЧНІВ 11 КЛАСУ (ДІВЧАТА)
Учитель фізичної культури
Андрющенко Тетяна
Георгіївна
м.Дніпродзержинськ
2012 н.р.
Тема уроку: Гімнастика
Завдання уроку:
Тип уроку: навчально-тренувальний.
Інвентар: довга скакалка, магнітофон із музичним диском, килимки, тренажери.
Місце проведення: спортивна зала.
№ |
Зміст уроку |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
|||||
І. ПІДГОТОВЧА ЧАСТИНА 12 ХВ |
||||||||
1.
|
Вхід до спортивної зали, шикування, привітання
|
30 с
|
Вхід до спортивної зали у колоні по одному. Фронтальний метод, звернути увагу на зовнішній вигляд |
|||||
2. |
Повідомлення завдань уроку |
10 с |
|
|||||
3. |
Замірювання ЧСС за 10 с
|
10 с |
Відібрати 2-х учнів, для побудови графіку пульсометрії. Звернути увагу на учнів із підвищеною частотою серцевих скорочень |
|||||
4. |
Стройові вправи
|
10 с |
Звернути увагу на чітке виконання поворотів на місці. |
|||||
5 |
Загально-розвиваючі вправи у русі під музичний супровід:
Відновлення дихання
3-4 -вниз |
5 хв
20 с 3-4 р |
Темп середній, дистанція 2 кроки. Стежити за поставою. Стежити за правильною постановкою стопи, за активним рухом рук.
Вдих Видих Темп виконання повільний. Дихання глибоке |
|||||
6 |
Перешикування з колони по одному в колону по два |
10 с |
Поворотом у русі |
|||||
7.
|
Стрибки через довгу скакалку:
|
5 хв.
2 р 2 р 2 р 2 р
2 р |
Груповий метод, поточний метод, Інтервал один оберт. Перпендикулярно до лінії ведучих Увага на оберт скакалки З обох колон по черзі З обох колон одразу
|
|||||
8.
|
|
20-30 с 5-6 р |
Вдих через ніс, видих через рот. |
|||||
9 |
Перешикування уступом |
10 с |
Розрахунок на 9,6.3, на місці. |
|||||
10
|
Замірювання ЧСС за 10 с
|
10 с |
ЧСС 120-140 ударів за 1 хв
|
|||||
ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА 28 ХВ. |
||||||||
1.
|
Танцювальна аеробіка: 1.АМЕРИКАНСЬКА АЕРОБІКА:
Крок з п'яти, стопи і коліна на перших двох кроках злегка розвертаються назовні, в стійку ноги нарізно, на двох інших повертаються назад і приставляються один до одного.
Одна нога виставляється убік (або вперед, або назад) як при Push Touch, але тягар тіла при цьому розподіляється на обидві ноги. Робоча нога опускається на всю стопу. після цього приставляється з притупуванням носком.
Скуп - це хай-імпект варіант Степ тач. Нога виставляється убік з перенесенням тягаря, після цього стрибком ноги повертаються в зімкнуту стійку
Обидві ноги стрибком в стійку ноги нарізно (трохи ширше за плечі), стопи і коліна злегка назовні, коліна злегка зігнуті, щоб пом'якшити приземлення. При другому стрибку зімкнута стійка.
2. ЛАТІНА:
одна нога виконує крок на місці, а інша міняє напрям: спочатку злегка вперед, потім злегка назад.
Цей крок добре продовжує мамбо. Права нога ставиться вперед і, починаючи з п'яти, виконується поворот колом. Права нога знову ставиться вперед і поворот завершується до основного напряму. Обертання виконується на передній частині стопи.
3. РОК-Н-РОЛ:
Одна нога виставляється убік. Робоча нога приставляється на носок.
Вільна нога згинається і підіймається вперед на висоту тазостегнового суглоба. Цей крок виконується в хай-імпект версії із стрибком.
Під час розгинання в колінному суглобі правої ноги зробити мах гомілкою. 2 –рахунки - повернутися у в. п.
4. ХІП-ХОП:
Обидві ноги напівзігнуті, вільна нога виставляється вперед або по діагоналі вперед на п’яту. Heel Dig (хіл дік) Обидві ноги напівзігнуті, вільна нога виставляється назад на носок, руки роблять коло у ліктьовому суглобі.
Дихальні вправи на відновлення |
7 хв 2 хв
7-8 р
7-8 р
7-8р
7-8 р
7-8 р
7-8 р
10 с 3-4 р 1 хв 30 с 6-7 р
7-8 р
6-7 р 2 хв 7-8 р
7-8 р
7-8 р
7-8 р
10 с 3-4 р 1 хв 30 с 5-6 р
5-6 р
7-8 р
7-8 р
10 с 3-4 р
|
Учитель розповідає що таке танцювальна аеробіка і пропонує познайомитись з її різновидами. Учитель: „Танцювальна аеробіка –це сполучення незалежних ізольованих рухів окремих ланок тіла та їх специфічна координація. Зараз ми з вами познайомимось з деякими видами танцювальної аеробіки: латина, американка,рок-н-рол, хіп-хоп „
Правильне виконання: - тулуб залишається прямим і спокійним - руки рухаються різнонаправлено (широко)
Правильне виконання: -коліна залишаються злегка зігнутими
Правильне виконання:
Напрямок виконання вперед, в бік.
Правильне виконання:
Вдих носом, видих ртом.
Правильне виконання:
Ліва нога весь час залишається на місці, а права рухається навколо неї. Коли ведучою є ліва нога, права залишається на місці.
Чітке виконання вправ у такт фонограми Спину під час ходьби тримати Прямо, дивитись перед собою
Діти спеціальної медичної групи стрибкові вправи не виконують. Роблять ходьбу на місці або Step (тач)
Правильне виконання: - опорна нога злегка зігнута
Вдих носом, видих ртом.
При ходьбі виконується „кач” спиною.
Правильне виконання:
Виконувати з „Качем”
Вільна нога пряма. Виконувати з „Качем”
Вдих через ніс, видих через рот.
|
|||||
2. |
Перешикування в шеренгу, Розподіл класу на 10 груп, (якщо в наявності не має тренажерів, вправи виконуються на підлозі „шейпінг”
|
10 с |
Учитель розповідає, як виконувати вправи на формування рельєфу тіла, що треба працювати з малим навантаженням, але великою кількістю повторень. Слідкувати за диханням. При напрузі – видих. Вагу підбирати індивідуально до себе, але не більше 3 кг. Діти спеціальної медичної групи виконують стречінг вправи
|
|||||
3. |
Техніка безпеки підчас виконання вправ силового характеру та роботи на тренажерах |
20 с |
Усі вправи виконувати чітко за командою. Партнер забезпечує страховку.
|
|||||
4.
|
Колове тренування: Вправи на тренажерах. 1.Станція перша:”Плаский живіт1” „Кут” Підйом ніг з упором на руки
2. Станція: „Плаский живіт 2” Підйом корпуса з нижнього положення до колін
3.Станція:”Красива постава”
10. Станція: „Красиві груди |
20 хв
2підходи по 10-15 р
2 підходи по 10-15 р
2 підходи по 10-15 р
2 підходи по 10-15 р
2 підходи по 10-15 р
2 підходи по 10-15 р
2 підходи по 10-15 р
2 підходи по 10-15 р
2 підходи по 10-15 р В о дин та інший бік
2 підходи по 10-15 р
|
Ця вправа розвиває прямий м’яз черевного пресу (нижній відділ). Розслаблення, відновлення.
Ця вправа розвиває прямий м’яз черевного пресу (верхній відділ) Розслаблення, відновлення
„Гіперекстензія” Підйом тулуба на тренажері. Вправа на розвиток випрямляючих м’язів спини(еректори хребта). Розслаблення, відновлення
Вправа на розвиток внутрішніх м’язів стегна. Вправа на розвиток зовнішніх м’язів стегна. Розслаблення, відновлення
Зміцнення м’язів верхньої частини спини, широчайший м’яз. Розслаблення, відновлення
Розслаблення, відновлення
Розгинання ніг на тренажері сидячи. Зміцнення чотирьохголових м’язів стегна(квадрицепси). Розслаблення, відновлення
„Твістер” Повороти тулуба з грифом на плечах. Ця вправа зміцнює косі м’язи черевного пресу
Розслаблення, відновлення |
|||||
5. |
Шикування в одну шеренгу |
10 с |
|
|||||
6. |
Вимірювання ЧСС за 10 с |
10 с |
|
|||||
7. |
Взяти килимок і зайняти своє місце на майданчику.
|
10 с |
|
|||||
ІІІ.ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА 5 хв. |
||||||||
. |
ЗАМІНКА: 1.Вправи на розслаблення, відновлення (на місці): 1.1.В.п.- О.с. 1-2 - піднімаючись на носки, руки через сторони вгору – вдих; 3-4- нахил уперед, руки вниз – видих;
1-2-Піднімаючись на носки, руки через ліву сторону вгору – вдих, 3-4-руки вниз, нахил уперед – видих,
1-2-Піднімаючись на носки, руки через праву сторону вгору 3-4-руки вниз, нахил уперед; Вправи на розслаблення м’язів ніг;
1.- підтягнути праву ногу до грудей 2.-в.п. 3.-підтягнути ліву ногу до грудей 4.-в.п.;
1.- нахил до правої ноги 2.-нахил 3.- нахил до лівої ноги 4.в.п.
1.-руки через сторони вгору, 2. руки вперед – униз, |
3 хв.
5-6 р
3-4 р
3-4 р
5-6 р
5-6 р
5-6 р
3-4 р |
Слідкувати за диханням, під час виконання треба розслабитись. Максимальна амплітуда рухів. розслабити м’язи рук;
–вдих розслабити м’язи рук; – видих
Коліна не згинати
Коліна притиснути до грудей
Тягнутися руками як змога далі
Вдих, вдих заспокоїтись. |
|||||
2.
|
Оздоровча вправа „Мій настрій”(на профілактику плоскої стопи)
|
1 хв. 10 с |
Кожна дівчина отримує олівець та листок, на якому вона повинна намалювати свій настрій, який вона має від уроку у вигляді обличчя чи посмішки тощо. Малювати треба за допомогою пальців ніг.
|
|||||
3.
|
Вимірювання ЧСС за 10 с, аналіз графіка пульсометрії.
|
10 с |
До 100 ударів на хвилину |
|||||
4. |
Підведення підсумків уроку |
20 с |
Відзначити кращих учнів
|
|||||
5.
|
Домашнє завдання: Придумати самостійно три стрибки на 4 рахунки |
20 с |
|
|||||
6. |
Прощання та організований вихід із спортивного залу. |
|
|
|||||