Конспект уроку, всесвітня історія 10 клас

Про матеріал
Файл містить розробку комбінованого уроку, для учнів десятих класів, зазначено що семе, та в якій послідовності потрібно виконувати на уроці, та розписано домашнє завдання(загальне та по рівнях складності)
Перегляд файлу

Методична розробка уроку 

 

Клас:10

Навчальна дисципліна: Всесвітня історія

Тема: Радянський Союз Мета:

-   освітня: перевірити рівень знань, умінь учнів, щодо пройденої теми, закріпити знання учнів з неї.

-   виховна: виховати національну свідомість, любов до свого народу та держави.

-   розвивальна: розвинути логічне мислення учнів, усне й писемне мовлення, творчу уяву.

Форма навчання: очна

Тривалість: 45 хвилин

Тип уроку за дидактичною метою: комбінований урок

Засоби: Підручник з всесвітньої історії, фотографії, карти, наочні посібники ілюстрації

Використані джерела: Підручник з всесвітньої історії 10 клас.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Хід заняття

 

Етапи уроку

Тривалість

Зміст роботи учителя

Засоби навчання

Прийоми та методи

Принципи навчання

0

Організаційний

1-2 хв.

Мотивація учнів до праці

-

Прийом зацікавлення

Принцип свідомості

1

Перевірка домашнього завдання

2-7 хв.

Усне опитування

-

Прийом навмисних помилок,

заплутування учнів

Принцип

свідомості й

активності учнів у навчанні

2

Постановка мети уроку перед учнями

7-12 хв.

Створення ситуації новизни.

Наочні посібники, карти

Наочний метод(демонстрація)

Принцип зв’язку навчання з життям

3

Організація сприйняття та

осмислення нової інформації

12-25 хв.

Розповідь та первинне пояснення нового матеріалу.

Методична література,

підручник з

всесвітньої історії

Метод емоційного стимулювання у поєднанні з словесним методом

(цікаві аналогії, порівняння)

Принцип науковості

4

Первинна перевірка

розуміння нової інформації

25-35 хв.

Перевірити успішність засвоєння учнями нового матеріалу

Фотографії, ілюстрації, посібники

Навчальна дискусія(прийом парадоксу)

Принцип міцності засвоєння знань, умінь і навичок

5

Підведення підсумків уроку

35-40 хв.

Систематизація нових знань, їх логічне введення до вже вивченого

матеріалу

Підручник

Методи, які стимулююють пізнавальні запитання учнів

Принцип емоційності навчання

6

Домашнє завдання до

наступного уроку

40-45 хв.

Запис на дошці параграфів, які потрібно самостійно опрацювати, завдань, які потрібно виконати.

Підручник

Проблемнопошуковий метод

Принцип доступності навчання

 

Варіанти домашнього завдання Загальне завдання:

Опрацювати вказаний параграф в підручнику, знати та розуміти інформацію з нього.

 

Завдання за рівнями навчальних досягнень учнів

Рівень

Зміст завдання

Початковий

Виписати в зошит усі терміни з вказаного параграфу(залучення зорової пам’яті, учень зможе оперувати термінами)

Середній

Скласти 6 запитань до теми

Достатній

Написати есе “Як ви ставитесь до цієї проблеми?”

високий

Твір-роздум “Ваше ставлення до політики Радянського Союзу (в період 1945-1991 року.)

 

pdf
Додано
2 грудня 2021
Переглядів
725
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку