18 травня о 18:00Вебінар: Інтерактивний урок математики: алгоритми та приклади створення дидактичних матеріалів

Конспект уроку "Взаємне розміщення прямих на площині. Розв’язування задач."

Про матеріал
Конспект уроку "Взаємне розміщення прямих на площині. Розв’язування задач." 7 клас геометрія. Мета: навчальна: узагальнити та систематизувати знання учнів про взаємне розміщення прямих на площині та застосування набутих знань на практиці; розвиваюча: розвивати пам’ять, логічні та обчислювальні навички, словниковий запас; виховна: виховувати інтерес до предмету, бажання вчитися, акуратність записів, старанність, культуру усного мовлення; практична і прикладна: розв’язання вправ і застосування їх на практиці. Обладнання: дошка, крейда, підручник, мультимедійна презентація. Тип уроку: вивчення нового матеріалу. Епіграф уроку: Добре засвоєна мудрість не забувається ніколи. Піфагор.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

План –конспект уроку
на тему:

«Взаємне розміщення прямих на площині. Розв’язування задач»

 

 

 

 

 

 

 

 Підготувала:
вчитель математики
Мазелюк Юлія Анатоліївна
                                                                                                

                                             

 

 

 

 

         

  Тема: Взаємне розміщення прямих на площині. Розв’язування задач.

  Мета: навчальна: узагальнити та систематизувати знання учнів про взаємне розміщення прямих на площині та застосування набутих знань на практиці;

    розвиваюча: розвивати пам’ять, логічні та обчислювальні навички, словниковий запас;

   виховна: виховувати інтерес до предмету, бажання вчитися, акуратність записів, старанність, культуру усного мовлення;

             практична і прикладна: розв’язання вправ і застосування їх на практиці.

 

Обладнання: дошка, крейда, підручник, мультимедійна презентація.

Тип уроку: вивчення нового матеріалу.

Епіграф уроку:

Добре засвоєна мудрість не забувається ніколи. 

Піфагор.

 

Структура уроку:

  1. Організаційний момент(2 хв).
  2. Актуалізація опорних знань(3 хв).
  3. Мотивація навчальної діяльності(2 хв).
  4. Закріплення вивченого матеріалу(20 хв).
  5. Самостійна робота(15хв).
  6. Домашнє завдання(1хв).
  7. Підсумок уроку(2 хв).

 

                           

 

Хід уроку

1. Організаційна частина

Вчитель: Добрий день! Сідайте! (пропоную учням сісти. Дивлюся  чи готовий клас до уроку. Перевіряю виконання домашнього завдання.)

2. Актуалізація опорних знань

Дайте відповідь на запитання:

  1.               Дві прямі, які лежать в одній площині і ніколи не перетинаються, називають ... (паралельними) .

 

     

         

3.Мотивація навчальної діяльності

  

 

     

      

4.Закріплення вивченого матеріалу

Завдання 1:

 

Завдання 2:

 

 

5.Самостійна робота

(завдання на картках)

Варіант 1

1. Промінь OD проходить між сторонами кута AOC. Відомо, що АOD=37º,COD=53º. Укажіть вид кута АОС.

а) Гострий; б) прямих ; в) тупий; г) розгорнутий

2. Один із суміжних кутів утричі менший за інший. Чому дорівнює більший із кутів? а) 120º; б) 150º; в) 135º; г) 145º.

3. В результаті перетину паралельних прямих а і b січною с утворилися кути 1-8(див. Рис.). Яке із наведених тверджень правильне?а) 3+ 5=180º;    б) 3+ 6=180º;  в) 3=8 ;

  г) 4= 5.

                                     

 4. Один із внутрішніх односторонніх кутів, утворених в результаті

перетину двох паралельних прямих третьою, дорівнює 43º. Знайдіть другий кут.                                 а) 43º; б) 147º; в) 127º; г) 137º.             

5. За даними рисунка знайдіть кут х

6.  

                      A        D            Дано: AD  BC, ACB = 50,

                                                        AC-   бісектриса BAD

                                               Знайти: ABC

              B                   C                         

 

Варіант 2

1. Промінь ОС проходить між сторонами кута АОВ. Відомо, що АОС=68º,СОВ=22º. Укажіть вид кута АОВ.

а) Гострий; б) прямий; в) тупий; г) розгорнутий.

2. Один із суміжних кутів в 4 рази більший від другого. Чому дорівнює менший із кутів? а) 45º; б) 36º; в) 60º; г) 46º.

3. У результаті перетину паралельних прямих a i b січною p утворилися кути 1-8(див.рис). Яке з наведених тверджень

правильне?             а) 5= 7; б) 4= 5; в) 3+ 6=180º;     

г) 1+ 8=180º.

         

4. При перетині двох паралельних прямих січною один із внутрішніх різносторонніх кутів дорівнює 110º. Знайдіть другий кут.                              а) 70º;    б) 55º;    в) 110º;      г)135º.

5. За даними рисунка знайдіть кут х

6.  

                А            D            Дано: AD  BC, ACB = 50,

                                                        AC-   бісектриса BAD

                                                        Знайти: ABC

/              B                   C                         

 

6. Домашнє завдання

Вчитель: Запишіть у щоденники домашнє завдання: ст.68-69 впр.12,18(1), 19(1) та підготуватись до контрольної роботи.

7.Підсумок уроку.

Вчитель: Молодці! Бачу що ви сьогодні дуже старались, всім дякую за урок. До побачення! Можете бути вільні. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Список використаної  літератури

  1. Бевз Г.П. Методика викладання математики: Навч.посіб. - К.: Вища школа, 1989. - 367 с.
  2. Бурда М. І., Тарасенкова Н.А. Геометрія: Підруч. для 7 кл. загальноосвіт. навч. закл. — К.: Зодіак-ЕКО, 2007. — 208 с.
  3. Зоря А.С., Кіро С.Н. Про математику і математиків. - К.: Радянська школа, 1981.- 253 с.

 

 

 

 

doc
До підручника
Геометрія.(підручник) 7 клас (Тадеєв В.О.)
Додано
19 березня
Переглядів
226
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку