Конспект залікового уроку
з інтегрованого курсу «Я досліджую світ»
проведеного у 2-В класі Хмельницької СЗОШ І-ІІІ ст. № 27
студенткою-практиканткою 44 групи
факультету початкової освіти та філології
Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії
Капелюшок Аліни Володимирівни
Дата: 07.02.2020
Тема: Я і мої друзі
Мета: Формування предметних компетентностей:
Формування ключових компетентностей:
уміння вчитися:
соціальна :
комунікативна:
Тип уроку : урок формування навичок та вмінь.
Обладнання: презентація, картки для роботи в групах
Хід уроку
І Організаційний момент
Усі сідайте тихо, діти.
Домовляймось — не шуміти,
Руку гарно підіймати,
На уроці не дрімати,
А знання мерщій хапати —
Щоб не було нам мороки.
Всі готові до уроку?
Тож, гаразд. Часу не гаймо
І урок починаймо!
ІІ Актуалізація опорних знань
1. Перевірка домашнього завдання
- Нумо швиденько перевіримо ваші знання із попередньої теми.
- Що таке відпочинок? Які є види відпочинку? Наведіть приклади.
- Що означає «мати смак»?
- Що таке захоплення? Які є види захоплень? Наведіть приклади.
- Що таке емоції? Які є види емоцій? Наведіть приклади.
ІІІ Мотивація навчальної діяльності
1. Розгадування кросворду
Запитання:
IV Повідомлення теми уроку
- Отже, ви напевно, здогадалися, якою буде тема нашого уроку.
- Сьогодні поспілкуємося про дружбу, про друзів та якою повина бути справжня дружба.
1. Асоціативний кущ
2. Робота з підручником
- Розгорніть свої підручники на ст. 32
- Прочитаймо байку Езопа (вибіркове читання)
- Про кого розповідалося у байці?
- Чи можна назвати цих хлопчиків справжніми друзями? Чому?
- Отже, справжній той друг, який не кине у біді.
- У вас є друзі? Куди ви разом ходите, де буваєте, що робите?
- Чи є у вас із другом спільні захоплення?
- Друзів можна назвати тих людей, з ким ви себе добре і комфортно почуваєте, того з ким у вас є спільні інтереси та теми для розмов, і також друг – це та людина, яка завжди прийде вам на допомогу.
3. Гра «Мій друг (подруга)»
- Діти, хто має друзів у класі?
- Розкажіть про своїх друзів, не називаючи їхніх імен. А ми спробуємо відгадати, хто це.
4. Робота з підручником
- Розгляньте малюнки на ст. 33
- Обговоримо подані ситуації та спробуємо розіграти діалоги між дітьми, які вручають та приймають подарунки.
- Що потрібно казати, коли ви отримуєте подарунок?
- Коли ви отримуєте подарунок, ви повинні подякувати людині, при ній розглянути подарунок, похвалити його. Якщо подарунком виявився торт або щось солодке запропонуйте іншим його спробувати, подайте на святковий стіл.
- Що не потрібно казати, коли ви отримуєте подарунок?
- Ні в якому разі не кажіть, що не варто було дарувати подарунок, тому, що людина витратила свій час та засоби, щоб його знайти та купити. Також не варто показувати своє невдоволення, якщо подарунок вам не сподобався.
- Що потрібно казати, коли ви вручаєте подарунок?
- Коли вручаєте подарунок будьте щирими, посміхайтеся, привітайте людину з відповідним святом гарними або просто своїми словами. Вибирайте подарунок відповідно до свята та інтересів людини.
- Що не потрібно казати, коли вручаєте подарунок?
- При врученні подарунка не кажіть скільки він коштував, не розхвалюйте його, тому, що іншим гостям буде не дуже приємно подібне чути. Не даруйте подарунок із похмурим лицем.
- Нумо подумаємо! Чи завжди потрібен привід, щоб зробити подарунок другові \ подрузі?
V Закріплення вивченого матеріалу
1. Робота в групах
- Ви отримали конверти. Розкрийте їх. Із поданих частин утворіть прислів’я . Обговоріть їх у групі та поясніть, як ви їх розумієте.
- Пам’ятайте ! Справжню дружбу не купиш ні за які гроші. Найцінніше у дружбі – любов і повага одне до одного, розуміння і взаємодопомога.
2. Робота в зошиті
3. Гра «Так-так-так, ні-ні-ні»
- Дружба — це коли люди хочуть бути разом, коли разом грають і не сваряться. Друзі — це люди, з якими нам цікаво й весело, які довіряють одне одному і піклуються одне про одного.
А ви знаєте, якими мають бути справжні друзі? Зараз ми це перевіримо. Я ставитиму запитання, а ви відповідайте «так-так-так» або «ні-ні-ні».
Будемо міцно ми дружити?
(Так-так-так!)
Нашою дружбою дорожити?
(Так-так-так!)
Ми навчимося грати?
(Так-так-так!)
Другу будемо допомагати?
(Так-так-так!)
Друга потрібно розлютити?
(Ні-ні-ні!)
А посмішку подарувати?
(Так-так-так!)
Друга варто ображати?
(Ні-ні-ні!)
Чай з друзями будемо пити?
(Так-так-так!)
Будемо міцно ми дружити?
(Так-так-так!)
— Молодці! Упоралися із завданням!
4. Щоденник вражень
- Розгорніть ваш Щоденник вражень. Запишіть число.
- Ваше завдання: «Мій друг»
- Вам потрібно у щоденнику намалювати вашого друга або подругу.
VI Підсумок уроку. Рефлексія
- Про що говорили на сьогоднішньому уроці?
- Що для вас дружба?
- Як потрібно приймати \ дарувати подарунки?
- Що вам сподобалось на сьогоднішньому уроці?
- Яким став ваш настрій? У кого гарний настрій покажіть лайк, у кого поганий – дізлайк.
VII Домашнє завдання
Ст. 32-33, читати статтю підручника.
Творче завдання: розказати, як ви підтримуєте своїх друзів, що ви їм радите?