Дата: 14.02.2020
Предмет: Я досліджую світ
Тема: Підсумок вивченої теми
Мета: узагальнити та перевірити знання учнів з вивченої теми; розвивати пам’ять, мислення, навички роботи в групі і парі; виховувати позитивне ставлення до життя, здоров’я, друзів.
Обладнання: презентація, картки для роботи в групі.
Хід уроку
І Організаційний момент
ІІ Мотивація навчальної діяльності
- Сьогодні у нас цікавий підсумковий урок із чергової вивченої теми. Ми дізналися, як правильно організовувати навчання та відпочинок, що таке справжня дружба та як впливає на здоров’я настрій. Також обговорювали, які смаки і захоплення корисні для здоров’я.
- Тому налаштуйтеся на плідну роботу. Нумо пригадаємо…
ІІІ Повторення вивченого матеріалу
1. Бліц-опитування
- Що таке відпочинок?
- Який відпочинок після занять у школі корисніший для здоров’я? Чому?
- На ст. 25 підручника відшукайте малюнок, з якого взято даний фрагмент (ст. 40). Що він ілюструє?
- Що означає «мати смак»? На ст. 26 знайдіть це речення та прочитайте.
- Що таке емоції?
- Які бувають емоції?
- Які прислів’я про дружбу ви пам’ятаєте?
- Кого називають друзями «нерозлийвода»?
- Продовжіть речення: «справжній дружбі може завадити…»
- Що таке етикет?
- Розкажіть як правильно отримувати подарунки?
- Розкажіть як правильно дарувати подарунки?
2. Робота в групі
- Опишіть в групах робоче місце учня. Що має бути на столі, яке обладнання має бути?
Фізкультхвилинка
IV Узагальнення й систематизація знань
1.Робота в групі
- Обговоріть в групах, які захоплення можуть бути в дівчинки ,в хлопчика, в дорослої людини. По закінченню роботи виберіть презентатора для презентації вашої роботи.
2. Робота в парі
- Обговоріт в парі, що потрібно роботи, коли у вас або у вашого друга поганий настрій.
V Підбиття підсумків. Рефлексія
- Кому сподобався урок- покажіть лайк, кому не сподобався – дізлайк.
Дякую за роботу на уроці.