Конспект уроку на тему:
«Моя творча співпраця . Чому кажуть , що книга – найкращий подарунок ? Виготовлення закладок – подарунків .»
Навчальний предмет «Дизайн і технології».
Розробила:
Вчитель 1 класу НУШ
Бірківського НВК
Костюк Ніна Василівна
Мета: ознайомити дітей із способом виготовлення закладки, закріплювати вміння працювати з різними матеріалами при роботі , розвивати усне мовлення учнів шляхом висловлювання власних думок , розвивати вміння використовувати склад числа в щоденних ситуаціях ,а сприяти розвитку інтересу до завдань художньо – естетичного характеру , розвивати в учнів дрібну моторику рук , діалогічне та образне мислення , виховувати бажання дотримуватись правил безпечної праці, культуру поведінки , бажання дарувати подарунки щоб покращити настрій , вміння домовлятися , любов і повагу до традицій і звичаїв рідного краю і до своєї Батьківщини .
Освітні галузі : мовно-літературна , історична , математична , мистецька , соціальна і здоров’язбережувальна , технологічна .
Хід уроку
І . Ранкова зустріч (20 хв . )
( Діти утворюють коло )
Доброго ранку , доброго дня , ( махають долоньками )
Класна родино , дружна сім’я ! ( махають долоньками іншої руки )
П огляньте у віконечко , ( протягують руки до вікна )
Чомусь сховалось сонечко . ( знизують плечима )
А ми засвітим сонечко , ( показують на себе )
Таке велике сонечко , ( руки в сторони )
Таке веселе сонечко . ( посміхаються один одному )
Я – сонечко . ( показують на себе )
Ти – сонечко . ( показують на сусіда )
Нам весело разом ! ( беруться за руки )
3.Обмін інформацією.
- Хтось знає з вас когось на ім’я Андрій ?
( діти висловлюють свої думки , Богдан – у мене тато Андрій , отже ти Андрійович , а у мене брат …)
- Вітаємо усіх з Днем Андрія .
- Україна здавна славиться своїми традиціями : от сьогодні приміром влаштовували вечорниці , кусали калиту , ворожили ,пряли, вишивали , щось майстрували , розважались , танцювали і співали улюблених пісень.
-А ви знаєте що таке вечорниці ? Уявіть собі таку ситуацію що ми сьогодні всі домовились і після уроків пішли до Богдана . Там би ми грали ігри , веселились , щось майстрували , співали . І тоді б хата Богдана стала громадським місцем .У всіх , мабуть , був би чудовий настрій .
- Богдане обери для нас настрій ( обговорення настрою з картинки )
- І щоб закріпити наш настрій обери для нас завдання ( співають рядки з улюбленої пісні « Грицю ,Грицю до роботи .» )
4. Групове заняття .
Прихід казкових героїв Розумниці і Капосниці
( стукіт у двері )
(заходить Розумниця і тягне за собою Капосницю )
ІІ Ознайомлення учнів із темою та метою
ІІ І Реалізація завдань теми.
Інструкція
1. Вирізати два силуети.
2 . За допомогою клею закріпити стрічечку.
3 . З’єднати за допомогою клею два силуети .
4. Приклеїти на кінець стрічки емблему школяра .
ІV Підсумок
Демонстрація готових виробів
(підходять і беруть подарунки )
(дарують ялиночки , які виготовили з шнурочків на попередньому занятті )