Конспект уроку "Я досліджую світ. Дизайн і технології(НУШ)"

Про матеріал
Інтегрований урок спрямований на досягнення і реалізацію цілісного розвитку особистості дитини .Ознайомлення з традиціями рідного краю.Вміння домовлятися і працювати в групах.Виготовляти вироби власними руками . Створювати настрій і передавати його іншим . Дотримуватись правил користування інструментами .
Перегляд файлу

 

 

Конспект уроку на тему:

«Моя творча співпраця .                    Чому кажуть , що книга – найкращий  подарунок ? Виготовлення закладок – подарунків .»

 

 

Навчальний предмет «Дизайн і технології».

 

 

 

 

 

Розробила:

Вчитель 1 класу НУШ

Бірківського НВК

Костюк Ніна Василівна

 

 

 

 

Мета: ознайомити дітей із способом виготовлення закладки, закріплювати вміння працювати з різними матеріалами при роботі , розвивати усне мовлення учнів шляхом висловлювання власних думок , розвивати вміння використовувати склад числа в щоденних ситуаціях ,а сприяти розвитку інтересу до завдань художньо – естетичного характеру , розвивати в учнів дрібну моторику рук , діалогічне та образне мислення ,   виховувати бажання дотримуватись правил безпечної праці, культуру поведінки , бажання дарувати подарунки щоб покращити настрій , вміння домовлятися , любов і повагу до традицій і звичаїв рідного краю і до своєї Батьківщини .

Освітні галузі : мовно-літературна , історична , математична , мистецька , соціальна і здоровязбережувальна , технологічна .

Хід уроку

І .  Ранкова зустріч (20 хв . )

  1.          Вітання

( Діти утворюють коло )

Доброго ранку , доброго дня ,              ( махають долоньками )

Класна родино , дружна сім’я !     ( махають  долоньками   іншої руки )

П огляньте у віконечко ,                             ( протягують руки до вікна )

Чомусь сховалось сонечко .                      ( знизують плечима )

А ми засвітим сонечко ,                               ( показують на себе )

Таке велике сонечко ,                                  ( руки в сторони )

Таке веселе сонечко .                                ( посміхаються один одному )

Я – сонечко .                                                     ( показують на себе )

Ти – сонечко .                                                     ( показують на сусіда )

Нам весело разом !                                           ( беруться за руки )

  •              Давайте почитаємо наш улюблений вірш про зиму  . ( читання вірша із розділу «ранкова зустріч» )

C:\Users\User\Desktop\Новая папка (4)\IMG_20181227_113311.jpg

  •              А день сьогодні який . ( четвер )
  •              То ж який він день четвер ( читання вірша « Четвер» )

C:\Users\User\Desktop\Новая папка (4)\IMG_20181227_113256.jpg

  •              Яка сьогодні погода ? ( виставляють погоду на календарі )
  •              А чим сьогоднішній день ще особливий ? ( висловлюють свої думки )
  •              Сьогодні Андрія і всіх Андріїв вітають з днем ангела .

3.Обмін інформацією.

- Хтось знає з вас когось на ім’я Андрій ?

( діти висловлюють свої думки , Богдан – у мене тато Андрій , отже ти Андрійович , а у мене брат …)

-    Вітаємо усіх з Днем Андрія .

- Україна здавна славиться своїми традиціями : от сьогодні приміром влаштовували вечорниці , кусали калиту , ворожили ,пряли, вишивали , щось майстрували , розважались , танцювали і співали улюблених пісень.

-А ви знаєте що таке вечорниці ?  Уявіть собі таку ситуацію що ми сьогодні всі домовились і після уроків пішли до Богдана . Там би ми грали ігри , веселились , щось майстрували , співали . І тоді б хата Богдана стала громадським місцем .У всіх , мабуть , був би чудовий настрій .

- Богдане обери для нас настрій ( обговорення настрою з картинки )

C:\Users\User\Desktop\Новая папка (4)\IMG_20181227_113431.jpg

- І щоб закріпити наш настрій обери для нас завдання ( співають рядки з улюбленої пісні « Грицю ,Грицю до роботи .» )

C:\Users\User\Desktop\Новая папка (4)\IMG_20181227_113447.jpg

4. Групове заняття .

Прихід казкових героїв Розумниці і Капосниці

( стукіт у двері  )

  •              Здається до нас іще хтось в гості іде ? Заходьте будь ласка .

(заходить Розумниця і тягне за собою Капосницю )

  •              Доброго дня . Ви нас упізнали ? ( так  це Розумниця і Капосниця . Ми зустрічались з вами у бібліотеці .)
  •              РОЗУМНИЦЯ. Так ми вчора зустрічалися у бібліотеці і домовились що продовжимо разом читати ось цю чудову книжечку . Бо ж сьогодні четвер . От я сьогодні зібралася до вас йти, коли дивлюся хтось мені книжечку закрив і я не знаю де продовжити . Ви мабуть здогадалися хто це зробив .
  •              Так це вона і що тепер робити не знаю…
  •              Давайте пригадаємо де ми читали , може це тут ( читає текст )
  •              Ні
  •              Може тут ( читає текст )
  •              Ні
  •              Бачиш що ти наробила
  •              Діти а що допомогло б Розумниці не забути де читати.
  •              Закладка
  •              А в тебе є закладка Розумнице ?
  •              Ні немає .

ІІ Ознайомлення учнів із темою та метою

  •              А давайте змайструємо закладку і подаруємо її Розумниці і вона буде знати де читати і настрій у неї покращиться , а то бач ледь не плаче.
  •              Давайте

ІІ І Реалізація завдань теми.

  •              Ходімо розглянемо її
  •              Вам подобається така закладка( так) . Це герої з нашого Букварика – Щебетунчик і Читалочка  . Бач як причепурилися . Що нам потрібно :силует Щебетунчика і Читалочки  , стрічечка , клей і ножиці .
  •              Капосниця . Діти , пробачте мені , будь ласка . Я більше ніколи не буду капості робити . Дивіться я вже виправляюся ( випрямляє кіску , приводить одяг до порядку ) . Бачу у вас тут щось цікавеньке відбувається. Візьміть мене до себе .
  •              То що пробачимо її ?
  •              Так.
  •              Беремо до себе ?
  •              Так.
  •              Тоді продовжимо . Скільки у нас сьогодні діток в класі.? ( 10)  Отже ми можемо зробити 10 закладок.
  •              Хто буде робити Щебетунчика а хто Читалочку .?
  •              Я………(безлад).
  •              Давайте зараз сядемо за парти хто з ким сьогодні сидить. Тепер кожна пара учнів за допомогою кубиків покаже скільки можемо ми зробити Щебетунчиків і Читалочок .
  •              Так- так варіантів дуже багато…
  •              Гаразд тоді давайте виберемо за допомогою гри . Згодні?
  •              ТАК
  •              Розділимось на дві групи так як ви сьогодні розмістились за партами .  Група 1 - біля коврика , група 2 - навпроти. І візьмемо до себе Розумницю і Капосницю ( дівчата рушають до однієї групи).
  •              - І ви туди ж . А ну домовтеся між собою хто до якої групи долучиться .
  •              Я - група 1
  •              Я  -група 2
  •              Молодці .
  •              Тепер групи домовтеся і покажіть кого ви будете майструвати…(домовляються .)
  •              Раз два три гру почали.
  •              Отже група « Читалочка» сідайте на свої місця , а група «Щебетунчики»- на свої .
  •              Перш ніж почати роботу давайте звернемо увагу на матеріали і де ми їх розмістили( діти збудували підставки для матеріалів з конструктора «ЛЕГО»)
  •              Лєго , лєго просто клас , вийшли чудові підставки у нас.
  •              Розумнице , Капоснице, роздайте завдання дітям, а ми пригадаємо правила користування ножицями. Зіграємо у гру « ТАК чи НІ»(гра на повторення правил користування ножицями ).

Картинки по запросу техніка безпеки при роботі з ножицями

  •              Молодці
  •              А ще клей потрібно наносити акуратно  , коли його буде забагато скористаємось серветками .
  •              І так , послідовність роботи виготовлення закладки.

Інструкція

1. Вирізати два силуети.

2 . За допомогою клею закріпити  стрічечку.

3 . З’єднати  за допомогою клею два силуети .

4. Приклеїти на кінець стрічки емблему школяра .


C:\Users\User\Desktop\Новая папка (4)\IMG_20190213_131333.jpg

C:\Users\User\Desktop\Новая папка (4)\IMG_20190213_131406.jpg


  •              Раз  ,два , три працювати почали, а Розумниця і Капосниця нам допомагатимуть.( діти працюють , звучить музика )

ІV Підсумок

Демонстрація готових виробів

  •              Гарні закладки у нас вийшли.
  •              Молодці дружно працювали , дізнались багато нового  ,маємо задоволений вигляд і хороший настрій.
  •              А щоб покращився настрій у Розумниці і капосниці подаруймо і їм по закладці .
  •              Дуже дякуємо . Покладу закладку у книжечку щоб знати де читати далі.
  •              Мабуть настав час покращити настрій нашим гостям . Адже ми також приготували для них подарунки.

(підходять і беруть подарунки )

  •              Ми вдячні гостям що до нас завітали .
  •              Цікаво час провели , закладку змайстрували.
  •              На згадку про зустріч і наш дружній клас
  •              Дарунок прийміть невеличкий від нас .
  •              Скоро новорічні свята завітають  ,
  •              За символ вони ялиночку мають.
  •              Даруємо вам ось такий сувенір ,
  •              А з ним -  добробут ,  щастя і мир .
  •              Ця ялиночка пишна і гарна із шнурочків вона вється .
  •              Наші побажання щирі линуть від самого серця .

(дарують ялиночки , які виготовили з шнурочків на попередньому занятті )

 

 

 

 

 

docx
Додано
13 лютого 2019
Переглядів
1967
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку