15.12.2021
Я досліджую світ
Тема: Європейські казкарі
Мета: Продовжувати знайомство дітей з Європейськими країнами; поглиблювати знання учнів про Європейських казкарів спираючись на попередній досвід другокласників; розвивати вміння розрізняти народну та літературну казку; виховувати любов до читання та літератури; розвивати вміння аналізувати вчинки героїв на прикладі казки Снігова Королева.
Обладнання: мультимедійна презентація, книжки з казками Європейських казкарів, індивідуальні картки з героями казок, фрагменти мультфільмів; кубик вибору з іменами казкарів, макет сніжинки,
Міжпредметна інтеграція: Українська мова (читання та письмо)
Хід уроку
І Ранкове коло:
1. Вітання.
Доброго ранку, сонечко ясне,
Доброго ранку, земле прекрасна,
Доброго ранку, сніжок пухнастий,
Доброго ранку клас привітний.
А зараз, діти, будемо передавати сніжинку по колу й водночас промовляти свої вітання і побажання друзям.
2. Обмін інформацією.
Учні називають число, день, місяць.
ІІ Повідомлення теми та мети уроку
1.Бесіда
Яку тему ми зараз вивчаємо на ЯДС?
Яка тема цього тижня?
Що ми вивчали минулого уроку?
Що ми дізналися вивчаючи цю тему?
2. Правильно, ми вивчаємо тему Європейська спільнота, тема цього тижня ми вивчаємо пам’ятки центральної Європи.
Сьогодні ми поговоримо про видатних Європейських казкарів, дізнаємося їх імена та дізнаємося які з відомих нам казок вони написали, згадаємо чим відрізняється народна казка від літературної, та поговоримо про вчинки наших улюблених персонажів.
ІІІ Практична діяльність
Сьогодні у вивченні теми нам допомагатиме кубик вибору, на кожній з його сторін написане ім’я казкаря про якого ми говоритемимо. (Розповідь про відповідних авторів, перегляд фрагментів екранізацій)
ІV Фізкультхвилинка
За казками ми пішли,
Не одразу їх знайшли!
Ніжками ми тупали,
Кулачками стукали.
Пам’ятають казки нас,
Нахилились ми на «раз».
А на «два» ми піднялись
І за руки узялись.
Всі по колу ми пішли,
Наші казочки знайшли.
V Порівняння літературної та народної казки (створення стіни слів протилежних за значенням)
VІ Читання казки та аналіз дій персонажів. Намагаємося зрозуміти мотиви та емоції персонажів.
VІІ Рефлексія.
Чи сподобався вам уроку?
Що нового ми дізналися?
Які емоції ви відчували під час уроку?
Що вдавалось легко?
З чим виникли труднощі
Запишіть яка казка європейських авторів подобається більш за все та чому