Конспект уроку ЯДС "Свійські тварини"

Про матеріал
Конспект уроку "Свійські тварини" може бути адаптований вчителем відповідно до особливостей класу та наявних ресурсів.
Перегляд файлу

Тема: Свійські тварини

Клас: 3

Предмет: Я досліджую світ

Мета:

  • Навчальна: Ознайомити учнів з поняттям "свійські тварини", їх різноманітністю та значенням для людини. Розширити знання учнів про особливості життя свійських тварин.
  • Розвивальна: Розвивати спостережливість, вміння порівнювати, аналізувати, робити висновки та встановлювати причинно-наслідкові зв'язки. Збагачувати словниковий запас учнів.
  • Виховна: Виховувати любов та бережливе ставлення до тварин, розуміння їхньої важливості для людини.

Обладнання:

  • Малюнки або фотографії різних свійських тварин (корова, кінь, свиня, вівця, коза, курка, гуска, качка, кішка, собака).
  • Звукозаписи голосів свійських тварин.
  • Мультимедійна презентація (за наявності).
  • Роздатковий матеріал (картки із зображеннями свійських тварин для класифікації, пазли із зображеннями тварин, таблиці для заповнення).
  • Кольорові олівці або фломастери.

Тип уроку: Комбінований

Хід уроку:

  1. Організаційний момент (2 хвилини):
    • Привітання.
    • Перевірка готовності учнів до уроку.
    • Створення позитивного емоційного настрою (наприклад, загадка про тварину).
  2. Актуалізація опорних знань (5 хвилин):
    • Бесіда про тварин, яких учні бачили в селі, на фермі, в зоопарку або вдома.
    • Запитання: "Яких тварин люди тримають у своїх господарствах? Чим вони відрізняються від диких тварин?"
  3. Мотивація навчальної діяльності (3 хвилини):
    • Прослуховування аудіозаписів голосів свійських тварин.
    • Запитання: "Чи впізнаєте ви ці голоси? Які тварини їх видають? Чому ці тварини живуть поруч з людиною?"
    • Оголошення теми уроку: "Сьогодні ми дізнаємося більше про свійських тварин".
  4. Вивчення нового матеріалу (20 хвилин):
    • Пояснення вчителя з використанням наочності (малюнки, фотографії, мультимедійна презентація).
    • Розповідь про поняття "свійські тварини" (тварини, які були одомашнені людиною та утримуються для отримання користі).
    • Розгляд різних видів свійських тварин та їх значення для людини:
      • Велика рогата худоба (корови, бики) - молоко, м'ясо, шкіра.
      • Дрібна рогата худоба (вівці, кози) - молоко, м'ясо, вовна.
      • Свині - м'ясо, сало.
      • Коні - транспорт, сільськогосподарські роботи, спорт.
      • Домашня птиця (кури, гуси, качки, індики) - яйця, м'ясо, пір'я.
      • Кролі - м'ясо, хутро.
      • Домашні улюбленці (коти, собаки) - компаньйони, охорона.
    • Обговорення особливостей догляду за різними свійськими тваринами (чим харчуються, де живуть).
    • Встановлення зв'язків між свійськими тваринами та продуктами харчування (наприклад, корова - молоко - сир - сметана).
  5. Первинне закріплення вивченого матеріалу (10 хвилин):
    • Робота з роздатковим матеріалом:
      • Завдання 1: З'єднати зображення свійської тварини з назвою продукту, який від неї отримують.
      • Завдання 2: Розподілити зображення свійських тварин за групами (наприклад, ті, що дають молоко, ті, що несуть яйця, домашні улюбленці).
      • Завдання 3: Розгадування загадок про свійських тварин.
      • Завдання 4: Гра "Хто що їсть?" (вчитель називає тварину, учні - чим вона харчується).
  6. Фізкультхвилинка (2 хвилини):
    • Імітація рухів та звуків різних свійських тварин.
  7. Узагальнення та систематизація знань (5 хвилин):
    • Повторення основних понять уроку.
    • Запитання до учнів: "Яких свійських тварин ви запам'ятали? Яку користь вони приносять людині? Чому важливо піклуватися про свійських тварин?"
    • Складання колективного кластера "Свійські тварини".
  8. Рефлексія (3 хвилини):
    • Запитання до учнів:
      • Що нового ви дізналися про свійських тварин?
      • Яка інформація була для вас найцікавішою?
      • Чи хотіли б ви дізнатися більше про якусь конкретну свійську тварину?
  9. Домашнє завдання (2 хвилини):
    • Намалювати свою улюблену свійську тварину та написати невелику розповідь про неї.
    • За бажанням: знайти цікаві факти про одну із свійських тварин.
  10. Оцінювання навчальних досягнень (залежно від активності учнів на уроці та виконання завдань).

Додаткові ідеї:

  • Організувати перегляд мультфільму або фрагменту документального фільму про свійських тварин.
  • Запропонувати учням створити аплікацію або поробку на тему "Свійські тварини".
  • Провести вікторину або гру "Вгадай, чий хвіст (вухо, ніс)?".
  • Запросити на урок ветеринара або людину, яка займається розведенням свійських тварин (за можливості).
  • Організувати екскурсію на ферму або в зоопарк (за можливості).

 

docx
Додано
26 березня
Переглядів
257
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку