Конспект уроку "Як упізнати осінь? Створення книжечки осені"

Про матеріал

За Типовою освітньою програмою для закладів загальної середньої освіти

під керівництвом Савченко О.Я

1 клас НУШ

Інтегрований курс «Я досліджую світ»

За підручником «Я досліджую світ» Н. Бібік, Г. Бондарчук

Урок № 10

Тема. Як упізнати осінь? Створення книжечки осені

Мета. Розширювати та уточнювати знання дітей про пори року - осінь; визначення прикмет осені; розвивати вміння застосовувати отриманні знання при виконанні практичних вправ; виховувати любов до природи рідного краю.

Очікувані результати:

Розуміє значення сонячного тепла і світла на землі.

Встановлює найпростіші взаємозв'язки у живій і неживій природі.

Перегляд файлу

За Типовою освітньою програмою для закладів загальної середньої освіти

під керівництвом Савченко О.Я

1 клас НУШ

Інтегрований курс «Я досліджую світ»

За підручником «Я досліджую світ» Н. Бібік, Г. Бондарчук

Урок № 10

Тема. Як упізнати осінь? Створення книжечки осені

Мета. Розширювати та уточнювати знання дітей про пори року -  осінь; визначення прикмет осені; розвивати вміння застосовувати отриманні знання при виконанні практичних вправ; виховувати любов до природи рідного краю.

Очікувані результати:

Розуміє значення сонячного тепла і світла на землі.

Встановлює найпростіші взаємозв’язки у живій і неживій природі.

Обладнання: мультимедійний комплекс, кольорові олівці та фломастери, заготовки для «Книжечки осені».

І. Ранкове коло

1. Вітання

Доброго ранку, сонце привітне!

Доброго ранку, небо блакитне!

Доброго ранку, у небі пташки!

Доброго ранку, тобі і мені!

  • Посміхніться один одному і усмішка зігріє нас своїм теплом.

2. Обмін інформацією. Як упізнати осінь?

     За горами високими, за лісами зеленими, в одному царстві жила-була матінка Природа. І було у неї чотири доньки. Перша донька – Зима сувора, люта та холодна. Друга донька – Весна молода, весела, дзвінка. Третя донька – Літо, тепла, завзята. Але найулюбленішою та найщедрішою була Осінь. Яка вбиралася у жовто – багряний одяг. Природа довіряла кожній доньці побути у свій час господаркою на землі.

     Одного разу поглянула матінка у віконце, бачить: третя донька повертається. Каже вона: «Ось і твоя пора настала, Осінюшко». Одягнула осінь свою найкращу сукню та пішла по землі. Де не ступала, свій слід залишала. Заглянула в ліс. Озирнулася навкруги і каже: «Час братися до роботи». Стало все  жовтим, багряним, таким красивим!

ІІ. Перегляд мультфільму «Уроки Тітоньки Сови. Осінні турботи»

https://www.youtube.com/watch?v=DPkMtPKxxNw

ІІІ. Руханка під музику «Черепаха – Аха»

https://www.youtube.com/watch?v=7tdvrQiQroM

ІУ. Робота в зошиті з друкованою основою, с. 10

1.Перетвори малюнок літа на малюнок осені. Поясни своє рішення

2. Розфарбуй фрукти або ягоди (за бажанням)

3. Домалюй лінії за зразком.

У. Фізкультхвилинка для очей. Повторюйте рухи очима за рухом осіннього листочка у руках вчителя

Осінній дощик крапотить,

Листок від холоду тремтить.

Краплинка вдарила важка

І відірвала геть листка.

І закрутивсь він у падінні.

Оглянув барви всі осінні.

Над ставом трішки покружляв –

Де впасти, місце вибирав.

Та часу мало мав листок,

То й ліг в травичку під дубок.

Лежать там буде до весни

І бачити солодкі сни.

УІ. Робота над створенням «Книжечки осені». Оформлення обкладинки

УІІ. Представлення робіт учнів.

 

 

docx
Додано
22 жовтня 2018
Переглядів
987
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку