Конспект уроку "Япізнаю світ"

Про матеріал
Конспект інтегрованого уроку "Я пізнаю світ" відповідно до програми "Інтелект України"
Перегляд файлу

Комунальний заклад освіти

«Cпеціалізована школа №134

гуманістичного навчання та виховання»

 

 

 

 

Конспект уроку ЯПС

3 клас

Тема: Країни Західної Європи.

Обряди давніх слов` ян

Використання енергії Сонця.

Будиночок хімічних елементів

(За програмою «Інтелект України»)

                                                                             Підготувала:                                                                               вчитель  початкових класів

  вищої категорії Площенко О. Л.

 

 

 

 

 

 

м. Дніпро

 

Мета:  продовжити формування комунікативної компетентності молодших  школярів, сприяти індивідуальному самовияву учнів та взаємодії між ними  через розвиток комунікативних умінь, формувати екологічну компетентність, компетентність у галузі природничих наук,  техніки і технологій, формувати навчальну діяльність молодших школярів.

 

Розвивати уміння вдумливого читання, вміння  аналізувати  наукові довідки,  збагачувати активний словник учнів, розвивати, образне та логічне мислення, уяву, увагу, пам`ять.

 

Формувати морально-ціннісні якості особистості школярів.

 Виховувати культуру спілкування, культуру співпраці культуру почуттів.

Обладнання: медіа супровід уроку, слова для  словникової роботи, ілюстративний матеріал,  опорні сигнали щодо структури навчальної діяльності :пізнавальний інтерес, цілепокладання,  навчальні дії, рефлексія, оцінка.

Тип уроку інтегрований

Хід  уроку.

Організація класу

Музичне налаштування  через пісню « ЯПС класний – це урок прекрасний» 

           Створення навчальної ситуації

Лист  Центаврика.

Добрий день, друзі!

Зазвичай я подорожую у космосі ракетою, використовуючи атомну  енергію. Але сьогодні я запрошую Вас полетіти зі мною  на повітряній кулі у Відень, щоб послухати прекрасні вальси. Подорож буде успішною, якщо ми виконаємо завдання в різних галузях науки. Задля цього об`єднаймося у групи. Рушаймо!

  1. Об`єднання в групи

Географи

Історики

Фізики

Хіміки

Математики

2  Правила співпраці в групі. Правила озвучують учні, коротко пояснюючи їхню доцільність.

-Слухаємо і чуємо

-Говоримо по черзі

-Правило  усмішки

 -Тут і зараз

 - Навчаємося разом

Навчальна діяльність молодших школярів.

Групи отримують пакет завдань. Перед учнями макет повітряної кулі.

В гондолі знаходяться пакети із завданнями. Представник команди витягує пакет, не бачачи його назви. Таким чином визначається наукова галузь, завдання з якої виконуватимуть учні.

Умови групової роботи 

ОБГОВОРЕННЯ – РОЗВ `ЯЗАННЯ – ПРЕЗЕНТАЦІЯ

Пошепки               практично           вголос

Група   «Географи»

      1. Покажіть на політичній карті країни Західної Європи.

  1. Назвіть столиці цих держав.
  2. Виконай завдання 5 на с.3 ЯПС .
  3. Проспівайте «Пісеньку про Західну Європу»

Фізкультхвилинка  для всього класу.

Група  «Історики»

  1. Назвіть племена давніх слов `ян ( поляни, деревляни, сіверяни, хорвати тощо) Покажіть їх розташування на карті.
  1.   Розгадайте ребус. (Обряд)

                3. У що вірили давні слов `яни?( Давні  слов `яни були язичниками.   Вони вірили в багатьох богів та сили природи).

4. Виконайте завдання 8 с. 17 ЯПС.

Група  «Фізики»

  1. Дай відповідь  на питання: яку енергію використаємо , летячи на повітряній кулі?
  1. Що таке енергія? Сформулюйте закон збереження енергії.
  2. Чи потрібна сонячна енергія  для руху повітря?
  3. Виконай завдання 6 на с. 13 ЯПС та прокоментуй діаграму.

Перегляд відеоролику про використання чистої енергії.

5.Назвіть вичерпні та невичерпні джерела енергії. Назвіть переваги  невичерпних джерел енергії. (Зрештою вона дешевша  та не зашкоджує довкіллю).

Група  «Хіміки »

  1. Виконайте завдання 6 на с 26. Яким газом наповнимо повітряну кулю?
  2. Виконай творче завдання від Аї.

 3. Створи аплікацію «Будиночок сонячної енергії

(с. 47-48), розмістивши на даху сонячні батареї та сонячний колектор.

Математики

  1. Назви найдовшу річку Європи. (Дунай)
  2.  Запиши її довжину  2850 км у вигляді суми розрядних доданків.

Перетвори на метри. Прочитай число.

3.Обчисли периметр та площу дна гондоли, якщо її довжина 4 м   та ширина  3 м

Розв` яжи задачу на рух

Швидкість  гондоли 125 км /год. Яку відстань  подолають  мандрівники  за 5 год?

Презентація  виконаних завдань учнями.

Висновок учнів групи « Географи»: ми знаємо географічне положення країн Західної Європи, уміємо користуватися картою, щоб мандрувати до Відня.

Висновок учнів групи «Історики»: ми можемо розказати австрійцям про культурні традиції свого народу.

Висновок учнів групи « Фізики»: ми використовуємо  енергію сонці та енергію вітру для мандрівки повітряною кулею.

Висновок учнів групи «Хіміки»: ми наповнили повітряну кулю гелієм. Гелій – це легкий  газ без кольору, смаку та запаху. Хімічний елемент із зарядом атомного ядра 2.

Висновок учнів групи «Математики»: ми можемо виконати математичні обчислення, необхідні для подорожі.

Ми виконали завдання. Отже дісталися Відня.

Порелаксуй разом з Центавриком, переглянувши відеофрагмент з музичною  композицією  « На прекрасному блакитному Дунаї» Йоганна Штрауса .

Рефлексія

Знання з яких галузей наук нам знадобились для мандрівки?

 Вправа  «Три, два, один»  Назвіть 3 факти,  2 питання,  покажіть  1 зв`язок з життям.

-Кому б ви подякували  в своїй групі  за цікаві думки?

Оцінювання

Оціни свою роботу на уроці  за лінієчками оцінювання  по напрямках:

  • цікаво
  • дружно
  • корисно

 Визначи свій настрій за смайликами: сумний, нейтральний, веселий.

 

Література:

Я пізнаю світ. 3 клас: зошит з друкованою основою:Ч 6. Тиждень 21./ І.В. Гавриш, Л. М. Булахова, Г. О. Жук, С. О Доценко, Г. О Калиновська, Т. В. Райська. – Харків: СТЕМ ОСВІТА, 2022

Модельна навчальна програма. 3 клас. Ч 6 / І.В. Гавриш, Л. М. Булахова, Г. О. Жук, С. О Доценко, Г. О Калиновська, Т. В. Райська. Харків 2022

Методичні матеріали та рекомендації для вчителя 3 клас. Ч 6 / І.В. Гавриш, Л. М. Булахова, Г. О. Жук, С. О Доценко, Г. О Калиновська, Т. В. Райська. Харків 2022

Нова українська школа: порадник для вчителя/ за заг. ред. Н. М. Бібік – Київ: Літера ЛТД,  2018 с.14-15

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                 Добрий день, друзі!

Зазвичай я подорожую у космосі ракетою, використовуючи атомну  енергію. Але сьогодні я запрошую Вас полетіти зі мною  на повітряній кулі у Відень, щоб послухати прекрасні вальси. Подорож буде успішною, якщо ми виконаємо завдання в різних галузях науки. Задля цього    об` єднаймося у групи. Рушаймо!

 

 

 

 

 

doc
Додано
2 березня 2022
Переглядів
3105
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку