Комунальний заклад освіти
«Cпеціалізована школа №134
гуманістичного навчання та виховання»
Конспект уроку ЯПС
3 клас
Тема: Країни Західної Європи.
Обряди давніх слов` ян
Використання енергії Сонця.
Будиночок хімічних елементів
(За програмою «Інтелект України»)
Підготувала: вчитель початкових класів
вищої категорії Площенко О. Л.
м. Дніпро
Мета: продовжити формування комунікативної компетентності молодших школярів, сприяти індивідуальному самовияву учнів та взаємодії між ними через розвиток комунікативних умінь, формувати екологічну компетентність, компетентність у галузі природничих наук, техніки і технологій, формувати навчальну діяльність молодших школярів.
Розвивати уміння вдумливого читання, вміння аналізувати наукові довідки, збагачувати активний словник учнів, розвивати, образне та логічне мислення, уяву, увагу, пам`ять.
Формувати морально-ціннісні якості особистості школярів.
Виховувати культуру спілкування, культуру співпраці культуру почуттів.
Обладнання: медіа супровід уроку, слова для словникової роботи, ілюстративний матеріал, опорні сигнали щодо структури навчальної діяльності :пізнавальний інтерес, цілепокладання, навчальні дії, рефлексія, оцінка.
Тип уроку інтегрований
Хід уроку.
Організація класу
Музичне налаштування через пісню « ЯПС класний – це урок прекрасний»
Створення навчальної ситуації
Лист Центаврика.
Добрий день, друзі!
Зазвичай я подорожую у космосі ракетою, використовуючи атомну енергію. Але сьогодні я запрошую Вас полетіти зі мною на повітряній кулі у Відень, щоб послухати прекрасні вальси. Подорож буде успішною, якщо ми виконаємо завдання в різних галузях науки. Задля цього об`єднаймося у групи. Рушаймо!
Географи
Історики
Фізики
Хіміки
Математики
2 Правила співпраці в групі. Правила озвучують учні, коротко пояснюючи їхню доцільність.
-Слухаємо і чуємо
-Говоримо по черзі
-Правило усмішки
-Тут і зараз
- Навчаємося разом
Навчальна діяльність молодших школярів.
Групи отримують пакет завдань. Перед учнями макет повітряної кулі.
В гондолі знаходяться пакети із завданнями. Представник команди витягує пакет, не бачачи його назви. Таким чином визначається наукова галузь, завдання з якої виконуватимуть учні.
Умови групової роботи
ОБГОВОРЕННЯ – РОЗВ `ЯЗАННЯ – ПРЕЗЕНТАЦІЯ
Пошепки практично вголос
Група «Географи»
1. Покажіть на політичній карті країни Західної Європи.
Фізкультхвилинка для всього класу.
Група «Історики»
3. У що вірили давні слов `яни?( Давні слов `яни були язичниками. Вони вірили в багатьох богів та сили природи).
4. Виконайте завдання 8 с. 17 ЯПС.
Група «Фізики»
Перегляд відеоролику про використання чистої енергії.
5.Назвіть вичерпні та невичерпні джерела енергії. Назвіть переваги невичерпних джерел енергії. (Зрештою вона дешевша та не зашкоджує довкіллю).
Група «Хіміки »
3. Створи аплікацію «Будиночок сонячної енергії
(с. 47-48), розмістивши на даху сонячні батареї та сонячний колектор.
Математики
Перетвори на метри. Прочитай число.
3.Обчисли периметр та площу дна гондоли, якщо її довжина 4 м та ширина 3 м
Розв` яжи задачу на рух
Швидкість гондоли 125 км /год. Яку відстань подолають мандрівники за 5 год?
Презентація виконаних завдань учнями.
Висновок учнів групи « Географи»: ми знаємо географічне положення країн Західної Європи, уміємо користуватися картою, щоб мандрувати до Відня.
Висновок учнів групи «Історики»: ми можемо розказати австрійцям про культурні традиції свого народу.
Висновок учнів групи « Фізики»: ми використовуємо енергію сонці та енергію вітру для мандрівки повітряною кулею.
Висновок учнів групи «Хіміки»: ми наповнили повітряну кулю гелієм. Гелій – це легкий газ без кольору, смаку та запаху. Хімічний елемент із зарядом атомного ядра 2.
Висновок учнів групи «Математики»: ми можемо виконати математичні обчислення, необхідні для подорожі.
Ми виконали завдання. Отже дісталися Відня.
Порелаксуй разом з Центавриком, переглянувши відеофрагмент з музичною композицією « На прекрасному блакитному Дунаї» Йоганна Штрауса .
Рефлексія
Знання з яких галузей наук нам знадобились для мандрівки?
Вправа «Три, два, один» Назвіть 3 факти, 2 питання, покажіть 1 зв`язок з життям.
-Кому б ви подякували в своїй групі за цікаві думки?
Оцінювання
Оціни свою роботу на уроці за лінієчками оцінювання по напрямках:
Визначи свій настрій за смайликами: сумний, нейтральний, веселий.
Література:
Я пізнаю світ. 3 клас: зошит з друкованою основою:Ч 6. Тиждень 21./ І.В. Гавриш, Л. М. Булахова, Г. О. Жук, С. О Доценко, Г. О Калиновська, Т. В. Райська. – Харків: СТЕМ ОСВІТА, 2022
Модельна навчальна програма. 3 клас. Ч 6 / І.В. Гавриш, Л. М. Булахова, Г. О. Жук, С. О Доценко, Г. О Калиновська, Т. В. Райська. Харків 2022
Методичні матеріали та рекомендації для вчителя 3 клас. Ч 6 / І.В. Гавриш, Л. М. Булахова, Г. О. Жук, С. О Доценко, Г. О Калиновська, Т. В. Райська. Харків 2022
Нова українська школа: порадник для вчителя/ за заг. ред. Н. М. Бібік – Київ: Літера ЛТД, 2018 с.14-15
Добрий день, друзі!
Зазвичай я подорожую у космосі ракетою, використовуючи атомну енергію. Але сьогодні я запрошую Вас полетіти зі мною на повітряній кулі у Відень, щоб послухати прекрасні вальси. Подорож буде успішною, якщо ми виконаємо завдання в різних галузях науки. Задля цього об` єднаймося у групи. Рушаймо!