Мета: відпрацювати навички застосування формули (a – b)(a + b) = a2 – b2 для перетворення цілих виразів відпрацювати навички застосування формул «квадрат двочлена» у стандартних ситуаціях та вдосконалити вміння застосовувати названі формули для перетворення виразів більш високого ступеня складності.
Тема. Розв'язування вправ
Мета: відпрацювати навички застосування формули (a – b)(a + b) = a2 – b2 для перетворення цілих виразів відпрацювати навички застосування формул «квадрат двочлена» у стандартних ситуаціях та вдосконалити вміння застосовувати названі формули для перетворення виразів більш високого ступеня складності. розвивати логічне мислення,вміння порівнювати,аналізувати і робити висновки виховувати самостійність, наполегливість, впевненість у собі, інтерес до предмету.
Тип уроку: застосування знань, умінь та навичок
Обладнання: підручник конспект роздатковий матеріал
Хід уроку
I. Організаційний момент
II. Перевірка домашнього завдання
Тестові завдання
1) квадрату цих виразів;
2) сумі квадратів цих виразів;
3) сумі квадратів цих виразів без їх подвоєного добутку;
4) квадрату першого виразу плюс подвоєний добуток цих виразів, плюс квадрат другого виразу.
1) а2 + b2; 2) a2 + 2ab + b2; 3) a2 – 2ab + b2; 4) a2 – b2.
1) 2а2 + 12аb + 3b2; 2) 2а2 + 6аb + 3b2;
3) 4а2 + 6аb + 9b2; 4) 4а2 + 12аb + 9b2.
Правильні варіанти відповідей:
№1 |
№2 |
№3 |
№4 |
4 |
2 |
4 |
3 |
Після самоперевірки бажано виконати корекцію роботи (робота в парах).
III. Формулювання мети і завдання уроку
ІV Актуалізація опорних знань
1)Ігровий момент «Знайди помилку»
2) завдання на встановлення відповідності
V. Відпрацювання навичок
1)Колективна робота з підручником
№
2) робота з індивідуальними картками в парах
1) (b + 1)(b – 1)(b2 + 1); 2) (2х – 1)(2х + 1)(4х2 + 1);
1) (-b + с)2; 2) (-х – у)2;
VI. Підсумки уроку
Закінчити речення:
1. Сьогодні на уроці я повторив …
2. Сьогодні на уроці я навчився …
3. Необхідно додатково попрацювати над …
4. Найважчим для мене було…
VII. Домашнє завдання
Повторити №
1) (b + 1)(b – 1)(b2 + 1);
2) (2х – 1)(2х + 1)(4х2 + 1);
1) (-b + с)2; 2) (-х – у)2;
1) (b + 1)(b – 1)(b2 + 1);
2) (2х – 1)(2х + 1)(4х2 + 1);
1) (-b + с)2; 2) (-х – у)2;
1) (b + 1)(b – 1)(b2 + 1);
2) (2х – 1)(2х + 1)(4х2 + 1);
1) (-b + с)2; 2) (-х – у)2;