Конспект уроку з алгебри 7 клас на тему " Розвязування вправ " (квадрат двочлена різниця квадратів)

Про матеріал

Мета: відпрацювати навички застосування формули (a – b)(a + b) = a2 – b2 для перетворення цілих виразів відпрацювати навички застосування формул «квадрат двочлена» у стандартних ситуаціях та вдосконалити вміння застосовувати названі формули для перетворення виразів більш високого ступеня складності.

Перегляд файлу

Тема. Розв'язування вправ

Мета: відпрацювати навички застосування формули (ab)(a + b) = a2b2 для перетворення цілих виразів відпрацювати навички застосування формул «квадрат двочлена» у стандартних ситуаціях та вдосконалити вміння застосовувати названі формули для перетворення виразів більш високого  ступеня складності. розвивати логічне мислення,вміння порівнювати,аналізувати і робити висновки виховувати самостійність, наполегливість, впевненість у собі, інтерес до               предмету.

Тип уроку: застосування знань, умінь та навичок

Обладнання: підручник конспект роздатковий матеріал

Хід уроку

I. Організаційний момент

II. Перевірка домашнього завдання

Тестові завдання

  1. Квадрат суми двох виразів дорівнює:

1) квадрату цих виразів;

2) сумі квадратів цих виразів;

3) сумі квадратів цих виразів без їх подвоєного добутку;

4) квадрату першого виразу плюс подвоєний добуток цих виразів, плюс квадрат другого виразу.

  1. (а + b)2 дорівнює многочлену:

1) а2 + b2; 2) a2 + 2ab + b2; 3) a2 2ab + b2; 4) a2 b2.

  1. Якому з многочленів дорівнює (2а + 3b)2:

1) 2а2 + 12аb + 3b2;  2) 2а2 + 6аb + 3b2;

3) 4а2 + 6аb + 9b2; 4) 4а2 + 12аb + 9b2.

  1. Який з многочленів тотожно дорівнює виразу х(х + 3) – (х + 5):
    1) х2 + 3х – х2 + 52; 2) х2 + 3x (х2 + 10x + 25); 3) -7х – 25; 4) 13х + 25?

 

Правильні варіанти відповідей:

 

№1

№2

№3

№4

4

2

4

3

Після самоперевірки бажано виконати корекцію роботи (робота в парах).

 

III. Формулювання мети і завдання уроку

 

ІV Актуалізація опорних знань

1)Ігровий момент «Знайди помилку»

 

 

2) завдання на встановлення відповідності

 

 

 

 

 

 

 

V. Відпрацювання навичок

1)Колективна робота з підручником

 

 

2) робота з індивідуальними картками в парах

  1. Виконайте множення:

1) (b + 1)(b – 1)(b2 + 1);    2) (2х – 1)(2х + 1)(4х2 + 1);

  1. Піднесіть до квадрата:

1) (-b + с)2;       2) (-х – у)2;

 

VI. Підсумки уроку

Закінчити речення:

1. Сьогодні на уроці я повторив …

2. Сьогодні на уроці я навчився …

 3. Необхідно додатково попрацювати над …

4. Найважчим для мене було…

 

 

VII. Домашнє завдання

Повторити      

 

 

 

 

 

 

 

  1. Виконайте множення:

1) (b + 1)(b – 1)(b2 + 1); 

2) (2х – 1)(2х + 1)(4х2 + 1);

 

  1. Піднесіть до квадрата:

1) (-b + с)2;       2) (-х – у)2;

 

 

  1. Виконайте множення:

1) (b + 1)(b – 1)(b2 + 1); 

2) (2х – 1)(2х + 1)(4х2 + 1);

 

  1. Піднесіть до квадрата:

1) (-b + с)2;       2) (-х – у)2;

 

 

 

  1. Виконайте множення:

1) (b + 1)(b – 1)(b2 + 1); 

2) (2х – 1)(2х + 1)(4х2 + 1);

 

  1. Піднесіть до квадрата:

1) (-b + с)2;       2) (-х – у)2;

 

 

docx
До підручника
Алгебра 7 клас (Бевз Г.П., Бевз В.Г.)
Додано
13 грудня 2018
Переглядів
1664
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку