Конспект уроку з алгебри для 7-го класу "Властивості степеня з натуральним показником"

Про матеріал
МЕТА УРОКУ: - навчальна: повторити, систематизувати й узагальнити знання учнів про значення степеня з натуральним показником поряд з іншими арифметичними діями; відпрацьовувати вміння читати та записувати степені; формувати поняття степеня з натуральним показником використовувати відповідну термінологію; - розвиваюча: розвивати логічне мислення, культуру мовлення та інтересу до вивчення теми; - виховна: виховувати культу математичних записів, інформаційну компетентність, увагу.
Перегляд файлу

ТЕМА УРОКУ: ВЛАСТИВОСТІ  СТЕПЕНЯ З НАТУРАЛЬНИМ ПОКАЗНИКОМ

МЕТА УРОКУ:

  •                   навчальна: повторити, систематизувати й узагальнити знання учнів про значення степеня з натуральним показником поряд з іншими арифметичними діями; відпрацьовувати вміння читати та записувати степені; формувати поняття степеня з натуральним показником використовувати відповідну термінологію;
  •                   розвиваюча: розвивати логічне мислення, культуру мовлення та інтересу до вивчення теми;
  •                   виховна: виховувати культу математичних записів, інформаційну компетентність, увагу.

Тип уроку: урок узагальнення і систематизація знань.

 

ХІД УРОКУ

 

  1.                ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

Розшифруйте записану формулу уроку: ( у + о ) (в +с)  р = з ( у - увага,  о –   організованість,  в – взаємодопомога,  с – спілкування, р – робота, з – знання). Саме ці якості потрібні будуть нам на уроці.

  1.            Перевірка домашнього завдання
  2.        Формулювання теми й мети уроку. Мотивація навчальної діяльності

 На уроці ми повторимо, узагальнимо і систематизуємо вивчений матеріал. Ваше завдання показати свої знання властивостей степеня з натуральним показником і вміння застосовувати їх при виконанні різних завдань.

 

 

 

  1.         Актуалізація опорних знань
  1. Робота з картками.
  1. Якщо показник парне число, то значення степеня завжди число ______________________________________________________.
  2. Якщо показник непарне число, то значення степеня завжди число ______________________________________________________.
  3. Множення степенів з однаковими основами .

При множені степенів з _______________ основами, показники ________________, а основа ______________________________.

  1. Ділення степенів з однаковою основою   .

При діленні степенів з _____________________ основою, від показника степеня _________________ потрібно ____________ показник степеня ____________________.

  1. Добуток степенів з однаковими показниками

Щоб перемножити степені з ________________ показниками, достатньо основи ______________, а показник степеня ______________________________________________________.

  1. Піднесення степеня до степеня

При піднесені степеня до степеня показники степенів _______________, а основа _______________________________.

  1. Бліц-тест.
  1. Виконайте дії:

А.   Б.   В.   Г.

  1. Виконайте дії:

А.   Б.   В.   Г.

  1. Виконайте дії:

А.   Б.   В.   Г.

  1. Виконайте дії:

А.   Б.   В.   Г.

  1. Оберіть, яка з нерівностей є правильною.

А.  Б.  В. Г.

  1. Подайте вираз у вигляді степеня з основою 2.

А.   Б.   В.   Г.

 

Відповіді до бліц-тесту: 1. Б. 2. В. 3. Б. 4. Г. 5. В. 6. Б.

  1.            Закріплення знань, умінь і навичок

1. Змагання у командах. Пропаную  провести  невеличке  змагання.  Клас   об’єднується  у  три  команди: І  ряд – І  команда,  ІІ  ряд – ІІ  команда,  ІІІ  ряд – ІІІ команда.  Кожна  команда  отримає  своє  завдання,  яке  складається  з  чотирьох  прикладів.  Учні  кожної  парти  працюють  разом,  знаходять  вірне  рішення  свого  приклада  і  передають  листочок  із  завданнями  далі.  Зрозуміло,  що  переможе  команда,  яка  швидше  за  інші  і  абсолютно  вірно  виконає  завдання. 

 

 

 

 

 

  1.         Р

 

 

 

Підводяться підсумки змагань.

Фізкультхвилинка

Буває так , що доводиться  довго обчислювати, підносити до степеня великі числа, але  визначити знак, який вийде в результаті, вистачає однієї миті. Зараз ми спробуємо це зробити:

  • Якщо результат степеня позитивний – встаємо, якщо результат негативний – сідаємо.

(-2)6 ,  (-3)1  , (-9)13  ,   (-в)50   , 411  ,  (-а)10  ,  с11 ,  (-х)15   .

 

2. Обчислювальна пауза. Обчислив значення виразів, ви дізнаєтесь прізвище та ім’я великого французького математика, який першим ввів поняття степеня числа.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Відповідь: Рене Декарт.

3. Розв’язання магічного квадрата(робота в парах).

Х2

Х7

Х3

Х5

Х4

Х3

Х5

Х1

Х6

 

  1.     Підбиття підсумків уроку

Давайте  разом  заповнимо  пелюстки  «алгебраїчної  ромашки».

Користуючись  різними  властивостями  степеня,  на  пелюстках  цієї «ромашки» написати  приклади,  які  б  дорівнювали  виразу  в  середині.  Чим  більше  пелюсток,  тим  краще. 

 

 

 

 

 

  1. Домашнє завдання

1. Виконайте дії:

     а) а4 · а · а3 а          б) (7х)2          в) р · р2 · р0           г) с · с3 · с             

     д) т · т4 · (т2)2 · т0        є) (23)7 : (25)3           ж) (р2)4 : р5    

    з) (34)2 · (32)3 : 311

     2. Знайти значення дробу:

                   в) =       

 

doc
Додано
29 жовтня 2020
Переглядів
4819
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку