Тема: Застосування кількох способів при розкладанні многочленів на множники.
Мета: Корекція і систематизація знань учнів; формування вмінь застосовувати різні способи розкладання на множники; виховувати культуру математичного запису та розвивати культуру математичної мови; розширити свої знання про породи котів .
Обладнання: комп’ютер, проектор, роздавальний матеріал, завдання групам, лист оцінювання «мій результат».
Тип уроку: формування вмінь та навичок.
Хід уроку
I. Організаційний момент (вітаюсь, пропоную учням сісти)
II. Мотивація навчальної діяльності
Сьогодні в нас узагальнюючий урок по темі «Многочлени».На цьому уроці ми повторимо всі способи розкладання многочлена на множники,пригадаємо, в яких виразах використовується розкладання на множники, а також, що треба знати і вміти для цього.
(Зачитую очікувані результати та епіграф уроку)
Враховуючи адекватність вашої самооцінки, я пропоную вам оцінити рівень ваших знань і вмінь способом самооцінювання. Для цього роздаю вам листки само оцінювання «Мій результат».
III. Перевірка домашнього завдання ( метод «Робота в парах»)
Оскільки ви вже багато вмієте і знаєте, то сьогодні я вам пропоную провести перевірку домашнього завдання за допомогою «Роботи в парах». Я пропоную вам приклади ,аналогічні до домашнього завдання. Ви повинні самостійно розв’язати їх у зошитах.
А зараз, обмінявшись роботами із сусідом по парті, перевіряєте відповіді із заздалегідь підготовленими та оцінюєте один одного. Кожна правильна відповідь-0,5 бала, неправильна – 0б.
Результати роботи занесіть в листок самооцінювання.
IV. Актуалізація опорних знань
1. Усний рахунок
-1 ∙ 5 + 7∙ (-1) = ?
-5∙(-0,2)+10∙(-0,2)=?
(-25 - (-35))∙(-7∙ 6) =?
За правильний усний рахунок в листок самооцінювання виставляємо собі 1 бал.
2.Виправте помилки
Хто зумів знайти помилки виставляє собі в листок самооцінювання 1 бал.
3. Гра «Доміно» (метод «Мікрофон»)
Всі ми знаємо, що знання з математики – це великий ланцюжок, кожна ланка якого- це знання певної теми. І якщо ви якоїсь теми не засвоїли, то ланцюжок знань стає неміцним. Однією з ланок ланцюжка є тема «Многочлени». Отож давайте перевіримо, як ви орієнтуєтесь у її основних поняттях, законах та формулах. Для цього зіграємо у вже відому гру “Доміно” за методом “Мікрофон”.
У кожного з вас є картка, що містить запитання і відповідь. Починає гру учень з картками, на яких позначені слова «Старт» і «Фініш». Він ставить стартове запитання і закінчує гру. Кожен учень повинен уважно стежити за ходом гри, щоб не пропустити свою відповідь. Відповівши учень задає своє запитання.
Хто не розірвав ланцюжка у грі, той отримує 1 бал, а решта – 0 балів. Результати роботи занесіть в листок оцінювання знань.
V. Інтерактивна вправа. (Робота в малих групах)
Робота в групах допоможе нам розгадати зашифрований вислів, а також дізнатися цікаву інформацію про кошачі породи.
Розподіліть ролі в групах: керівник, секретар, доповідач, посередник. Пригадайте правила роботи в групах. Кожна група має свій колір. Відповіді зображені на картках такого ж кольору, що і завдання. Зі зворотнього боку відповіді позначено літери , які ви повинні поетапно прикріплювати у відповідний прямокутник також кольору на дошці, при чому номер прямокутника співпадає з номером завдання.
Відповіді до завдань I групи
Відповіді до завдань II групи
Відповіді до завдань III групи
Відповіді до завдань VI групи
А зараз можемо прочитати цікавий вислів:
VI. Підсумок уроку
Прийшов час оцінити свою роботу в групі згідно певних пунктів . Отже, уважно прочитайте їх та об’єктивно оцініть себе. В листок само оцінювання заносимо відповідні бали за роботу в групах.
VII. Домашнє завдання
Тестові завдання на с.115-116.(О. С. Істер «Алгебра 7»)
Підготуватися до контрольної роботи.