Конспект уроку з алгебри для 7 класу "Застосування кількох способів при розкладанні многочленів на множники.".

Про матеріал
Це урок узагальнення та систематизації знань та підготовки до контрольної роботи, на якому учні повторюють теоретичний матеріал, вчаться бачити і виправляти помилки, а також працюють у групах. Саме ця форма роботи допомагає сильнішим учням відшліфувати свою майстерність, допомагаючи і пояснюючи це тим членам групи, які ще чогось не розуміють. Важливим етапом уроку є листок самооцінювання, який учні заповнюють самостійно.
Перегляд файлу

Тема: Застосування кількох способів при розкладанні многочленів на множники.

Мета: Корекція і систематизація знань учнів; формування вмінь застосовувати різні способи розкладання на множники; виховувати культуру математичного запису та  розвивати культуру математичної мови;  розширити свої знання про породи котів .                                          

Обладнання: комп’ютер, проектор, роздавальний матеріал, завдання групам, лист оцінювання «мій результат».

 

Тип уроку: формування вмінь та навичок.

 

Хід уроку

I.  Організаційний момент (вітаюсь, пропоную учням сісти)

 

II.  Мотивація навчальної діяльності

      

           Сьогодні в нас узагальнюючий урок по темі «Многочлени».На цьому  уроці ми повторимо всі способи розкладання многочлена на множники,пригадаємо, в яких виразах використовується розкладання на множники, а також, що треба знати і вміти для цього.

(Зачитую очікувані результати  та епіграф уроку)

            Враховуючи адекватність вашої самооцінки, я пропоную вам оцінити рівень ваших знань і вмінь способом самооцінювання. Для цього роздаю вам листки само оцінювання «Мій результат».

 

III.   Перевірка домашнього завдання ( метод «Робота в парах»)

             Оскільки ви вже багато вмієте і знаєте, то сьогодні я вам пропоную провести перевірку домашнього завдання за допомогою «Роботи в парах». Я пропоную вам приклади ,аналогічні до домашнього завдання. Ви повинні самостійно розвязати їх у зошитах.

          А зараз, обмінявшись роботами із сусідом по парті, перевіряєте відповіді із заздалегідь підготовленими та оцінюєте один одного. Кожна правильна відповідь-0,5 бала, неправильна – 0б.

           Результати роботи занесіть в листок самооцінювання.

 

 

    

IV. Актуалізація опорних знань

 

1. Усний рахунок

      -1 ∙ 5 + 7∙ (-1) = ?

     -5∙(-0,2)+10∙(-0,2)=?

    (-25 - (-35))∙(-7∙ 6) =?

 

 

 

 

 

 

   За правильний усний рахунок в листок самооцінювання виставляємо собі 1 бал.

 

 

2.Виправте помилки

 

 

       Хто зумів знайти помилки виставляє собі в листок самооцінювання 1 бал.

 

  3. Гра «Доміно» (метод «Мікрофон»)

            Всі ми знаємо, що знання з математики – це великий ланцюжок, кожна ланка якого-  це знання певної теми. І якщо ви якоїсь теми не засвоїли, то ланцюжок знань стає неміцним. Однією з  ланок ланцюжка є тема «Многочлени». Отож давайте перевіримо, як ви орієнтуєтесь у її основних поняттях, законах та формулах. Для цього зіграємо у вже відому гру “Доміно” за методом “Мікрофон”.

             У кожного з вас  є картка, що містить запитання і відповідь. Починає гру учень з картками, на яких позначені слова «Старт» і «Фініш». Він ставить стартове запитання і закінчує гру. Кожен учень повинен уважно стежити за ходом гри, щоб не пропустити свою відповідь. Відповівши учень задає своє запитання.

             Хто не розірвав ланцюжка у грі, той отримує 1 бал, а решта – 0 балів. Результати роботи занесіть в листок  оцінювання знань.

 

 

V. Інтерактивна вправа. (Робота в малих групах)

        Робота  в групах допоможе нам розгадати зашифрований вислів, а також дізнатися цікаву інформацію про кошачі породи.

               Розподіліть ролі в групах: керівник, секретар, доповідач, посередник. Пригадайте правила роботи в групах. Кожна група має свій колір. Відповіді зображені на картках такого ж кольору, що і завдання. Зі зворотнього боку відповіді позначено літери , які ви повинні поетапно прикріплювати  у відповідний прямокутник також кольору на дошці, при чому номер прямокутника співпадає з номером завдання.

 

   

 

 

 

 

 

                               Відповіді до завдань I групи

    

                              Відповіді до завдань II групи

 

 

 

 

                               Відповіді до завдань III групи

 

                      Відповіді  до завдань VI групи

 

 

А зараз можемо прочитати цікавий вислів:

 

 

VI. Підсумок уроку

 

             Прийшов час оцінити свою роботу в групі згідно певних пунктів . Отже, уважно прочитайте їх та об’єктивно оцініть себе. В листок само оцінювання заносимо відповідні бали за роботу в групах.

 

VII.  Домашнє завдання

    Тестові завдання на с.115-116.(О. С. Істер «Алгебра 7»)

     Підготуватися до контрольної роботи.

 

docx
До підручника
Алгебра 7 клас (Істер О.С.)
До уроку
§ 18. Застосування кількох способів розкладання многочленів на множники
Додано
29 листопада 2019
Переглядів
1177
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку