Конспект уроку з алгебри для 8 класу на тему "Стандартний вигляд числа. Розв'язування вправ"

Про матеріал
Розробку уроку "Стандартний вигляд числа. Розв'язування вправ" можна використати на уроці алгебри в інклюзивному класі.
Перегляд файлу

Тема уроку. Стандартний вигляд числа.  Розв’язування вправ

Мета уроку:

предметна компетентність: пояснювати, що таке стандартний вигляд числа, формулювати основні властивості степеня, розв’язувати компетентнісні задачі, що потребують  запису числа в стандартному вигляді, розвивати обчислювальні навички;

ключові компетентності:

спілкування державною мовою — грамотно висловлюватися рідною мовою; коректно вживати в мовленні математичну термінологію;

математична компетентність — оперувати числовою інформацією; розв’язувати життєві задачі, інтерпретувати та оцінювати результати;

уміння вчитися впродовж життя — визначати мету навчальної діяльності;

соціальна та громадянська компетентності —удосконалювати вміння аргументувати, доводити правильність тверджень,  вміння працювати у парах;

екологічна грамотність - ощадне та бережливе відношення до природніх ресурсів.

Виховувати інтерес до математики.

Тип уроку: урок розвитку компетентностей

Міжпредметні зв’язки: хімія, астрономія, біологія, географія

Обладнання: комп’ютер, проєктор, комп’ютерна презентація, кубик Блума, роздатковий матеріал (картки з задачами).

 

Перебіг  уроку

 

Учні класу

 

Дитина з ООП

І.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІ.

1.

 

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

ІІІ.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

IV.

 

 

 

 

V.

1.

 

 

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

 

 

 

4.

 

 

 

 

VІ.

1.

 

 

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

Організаційний етап уроку

Привітання, налаштування на гарний настрій на уроці.

Не відомо хто, коли, але хтось сказав слова, які передаються нам та які ми передаємо своїм нащадкам: «Намагаймося щодня для кожної справи знайти якийсь позитивний початок, оскільки від того настрою, з яким ви вступаєте в день або в справу, залежать наші успіхи, а можливо, і невдачі».

Я бажаю вам розпочати урок з гарним настроєм і отримати від нього задоволення й гарні результати.

Перевірка домашнього завдання

Фронтальне опитування.

-Що таке стандартний вигляд числа?

-Наведіть приклад.

- Що називають порядком числа?

 

 

 

«Впіймай помилку»

На екран виводяться завдання домашньої роботи з помилками, учні їх знаходять та виправляють.

 

 

 

Актуалізація опорних знань

Кубик Блума

- Назви основу та показник степеня даного виразу

- Придумай вираз основа, якого 5, а показник степеня 3.

- Запропонуй, як можна обчислити значення виразу .

- Поясни чому дорівнює значення виразу

-Чому рівність є правильною?

-Поділись  при яких значеннях має зміст?

 

 

 

 

 

Повідомлення теми та мети уроку. Цілепокладання

Давайте визначимо, що ж ви очікуєте від сьогоднішнього уроку ?

 

 

Розвиток компетентностей

Робота в парах

«Числа ліліпути» та «Числа велетні».

 

 

 

 

 

Двоє учнів працюють самостійно на дошці (задачі на картках). Після завдання перевіряються.

Усі інші учні класу працюють колективно.

 

Фізкультхвилинка. Гра «Так - ні»

Вчитель читає запитання з відповідями, якщо учень згоден, він піднімає руки перед собою, а якщо не згоден – піднімає руки вгору.                                                       

Завдання: 1) 2²=5  Так?  2) 23=8 Так? 3) 4º=1 Так?  4)  4-1 = Так?  5) 6-2 = Так?  6) 72=14 Так? 7) 72=49 Так?

 

Самостійна робота

Учні виконують завдання

По завершенню часу на виконання взаємоперевірка  за готовими відповідями. Взаємооцінювання.

 

Рефлексивно – оцінюючий етап

Рефлексія.

За допомогою онллайн дошки Padlet.

-Під час проведення уроку мені сподобалося…

-Свої знання я поповнив …

-Я добре виконанав…

- Ціль уроку … (досягнуто – не досягнуто).

Повідомлення домашнього завдання

Повторити параграф 11.

Виконати №488 або  №489 (1,2), 490*.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Слухає відповіді учнів. За допомогою вчителя або асистента вчителя наводить приклад стандартного вигляду числа.

За допомогою асистента вчителя здійснює самоперевірку виконаних завдань  (надається картка з роз’язаними завданнями)

Разом із асистентом вчителя працює з кубиком Блума

-Назви основу виразу .

- Придумай вираз основа, якого 2, а показник степеня 3.

-Запоропонуй розв’язок виразу .

- Поясни, чому дорівнює значення виразу 50+20.

-Чому дорівнює

-Поділись своїми враженнями від вивченої теми.

 

 

Спочатку слухає учнів, а потім самостійно формулює свої очікування від уроку.

 

Працює в парі з іншим учнем, який потребує допомоги.  За допомогою асистента вчителя виконують завдання. «Числа велетні» .

 

Працює разом з класом.

 

 

 

Працює разом з класом.

 

 

 

 

 

 

 

Разом із асистентом вчителя виконує інтерактивну вправу за  QR – кодом.

 

 

 

За допомогою асистента вчителя працює з онлайн дошкою Padlet.

 

 

 

Повторити параграф 11.

Виконати №487

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додатки

 

Числа ліліпути

Числа велетні

Діаметр молекули води

0,000 000 000 28 м

Відстань від Землі до Місяця

384 400 000 м

Товщина плівки мильного пузиря

0,000 000 000 6 м

Відстань від Землі до Сонця

149 600 000 000 м

Радіус еритроцита

0,000 003 75 м

Радіус Сонця

696 000 000 м

Маса атома водню

0, 000 000 000 000 000 000 001 7 мг

Площа поверхні Землі

510 083 000 км2

 

 

Задачі на картках

Задача 1.

Одна чашка фруктового соку містить 84 000 калорій. Записати в стандартному вигляді число калорій, які отримує щодня Андрій із цього напою, якщо до його щоденного раціону входять три такі чашки чаю.

 

Задача 2.

За офіційними даними, у 2020 році чисельність населення Індії приблизно становила 2·109 осіб, а чисельність населення України - 4·107 осіб. Визначте, у скільки разів чисельність населення Індії більша за чисельність населення України.

 

Колективне завдання

 

Використана література:

1. Алгебра: підруч. для 8 –го кл. загальноосвіт. навч. закл. / О. С. Істер. – Київ: Генеза, 2016. – 272 с.

 

2.  Алгебра: підруч. для 8  кл. загальноосвіт. навч. закл. / Н. С. Прокопенко, Ю. О, Захарійченко, Н. Л. Кінащук. – Х. : Ви –во «Ранок» , 2016.- 288 с. : іл.

docx
Пов’язані теми
Алгебра, 8 клас, Розробки уроків
Інкл
До підручника
Алгебра 8 клас (Істер О. С.)
До уроку
Розділ 1. Раціональні вирази
Додано
16 січня 2022
Переглядів
1085
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку