Кейс технологія навчання математики

Про матеріал
Даний матеріал містить теоритичні засади використання кейс технології навчання математики.Дані матеріали були представлені на майстер класі під час участі у конкурсі Вчитель року.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Кейс-метод (Case Study) як форма активного навчання Ключем до всякої науки є знак питання               О. Д. Бальзак

Номер слайду 2

Мета кейс-методу – поставити учнів у таку ситуацію, за якої їм необхідно буде приймати рішення. Акцент робиться на самостійному навчання учнів на основі колективних зусиль. Роль вчителя зводиться до спостереження і управління дискусією, роботою учнів Вдало суміщає навчальну, аналітичну і виховну діяльність. Цінність кейс-методу

Номер слайду 3

Назви груп1. Група №1 Геометричний зміст похідної2. Група №2 Критичні точки та точки екстремуму3. Група №3 Найбільше та найменше значення функції

Номер слайду 4

“Кейс учня”Завдання репродуктивного плану для надбання практичних навичок. Завдання з елементами творчого підходу. Рисунки

Номер слайду 5

1. Серед запропонованих рисунків виберіть ті, що відповідають вашій темі. 2. Поясніть специфіку кожного вибраного елемента (кожного рисунка). 3. Виберіть серед переліку запропонованих завдань ті , що відповідають темі. 4. Розв’яжіть вибрані задачі. 5. Представте результати роботи (участь беруть усі члени групи). Завдання для груп 

Номер слайду 6

Завдання I-II рівнів. Завдання III-IV рівнів. Рисунки

Номер слайду 7

Рисунки. Рисунок 1 Рисунок 2 Рисунок 3 Рисунок 4 Рисунок 5 Рисунок 6

Номер слайду 8

Група №1 Завдання 1,5,7,11 Група №2 Завдання1,9,4,8 Група №3 Завдання 3,6,10,12 Завдання I-II рівнів

Номер слайду 9

Група №1 Завдання 1,4,9,12 Група № 2 Завдання 2,5,6,8 Група №3 Завдання 3,7,10,11 Завдання III-IV рівнів

Номер слайду 10

Рисунок 1

Номер слайду 11

1) Скласти рівняння дотичної до графіка функції f(x)= x2 - 2x в точці х0 = 3.4) Знайти, в якій точці графіка функції y= дотична нахилена до осі абсцис під кутом .9) До кривої проведено дотичну під кутом π-arctg 0,5 до додатного напрямку осі абсцис. При якому значення а абсциса точки дотику дорівнює 10?12) Скласти рівняння дотичної до графіка функції f(x)= x2- 3х + 5 ,яка паралельна прямій y=3x+2. Група №1 Завдання 1,4,9,12

Номер слайду 12

Знайти критичні точки функцій: а) b) y= Знайти точки екстремуму функцій: а) b) 6) При яких значеннях а функція f(x)=3ex+ax-5 не має критичних точок. Знайти ординату точки максимуму функції точки y=   b) . Група № 2 Завдання 2,5,6,8

Номер слайду 13

3)Залежність добового удою У в літрах від віку корів Х в рках визначається рівнянням У (х) = - 9,3 + 6,86 х - 0, 49х2, де х > 2. Знайдіть вік дійних корів, при якому добовий удій буде найбільшим.7)Огорожею довжиною 6 метрів потрібно із трьох сторін обгородити прилеглу до будинку ділянку прямокутної форми, щоб площа її булла максимальною. Знайти ширину і довжину ділянки.10. Знайти найбільше та найменше значення функцій: а) y= (1-x2)(x-1) x є [0;2] ; б) y= x2e2x x є [-2;1] ; в) y = x є [-3;0] .11. Концентрація ліків у крові хворого через t секунд після ін’єкції задається . Знайти максимальну концентрацію і час , коли вона досягається.  Група №3 Завдання 3,7,10,11

Номер слайду 14

pptx
Пов’язані теми
Алгебра, 8 клас, Майстер-класи
Додано
18 січня 2022
Переглядів
400
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку