Комбiнований урок для учнiв 1класу загальноосвiтнiх шкiл, насичений рiзноманiтними формами i методами, що вiдповiдають цiй вiковiй категорii. Бажано використовувати пiд час закрiплення теми "Iграшки"
Підготувала вчитель англійської мови Акульшина Тетяна Станіславівна
Тема: «Мої іграшки», 1 клас
Form: 1
Topic: Мої іграшки
Theme of the lesson: Мої іграшки. Кольори. Абетка
Objectives:
- практична: активізувати вживання лексичних одиниць в усному мовленні;
повторити конструкцію «It is….»;
вивчити вірш “Red and Yellow»;
вивчити букви англійського алфавіту: «Оо», «Рр»;
повторити англійський алфавіт;
пам'ять;
формувати навички розуміння на слух нових лексичних одиниць;
розвивати навички діалогічного мовлення;
формувати навички письма;
- освітня: ознайомити учнів з назвами кольорів: blue, green, yellow, red;
- виховна: формувати позитивну мотивацію до вивчення англійської мови;
виховувати любов до навчання;
виховувати інтерес до вивчення іноземної мови.
Equipment: іграшки, картки із зображенням ляльки, машинки, літака, м’яча, ведмедя, потяга; картки з кольорами, буквами, підручник «English 1» О.Д. Карп’юк, магнітофон, CD, плакат із смайликом.
Type of the lesson: вивчення нового матеріалу.
Outline
фізкультхвилинка (4 хв.)
відпрацювання структури «Is it….» (3 хв.)
вивчення нових літер (6 хв.)
Procedure
І. The beginning of the lesson. Greeting and aim.
Good morning, dear pupils! Now let’s tell the rhyme.
Revising a poem: Good morning, good morning,
Good morning to you!
Good morning, good morning,
I am glad to see you!
- How are you?
Let’s greet our Smiley! Hello, Smiley.
Warming up
Speaking
Let’s practise the question: “What is your name?”
Singing
Sing the alphabet song “ABC…”
Matching Match the big letters with the small ones
II. Main part.
Speaking Tell about your favourite toy. Revise the words(Video)
Numbers. Count (HO)
Vocabulary practice
Пам’ятаєте Вінні-Пуха? Він до нас знову завітав на урок. Яка його рідна мова – англійська (English). Сьогодні він навчить вас називати кольори англійською мовою.
Погляньте, що приніс із собою Вінні Пух. КОЛЬОРИ – colours.
Колір неба, що люблю,
Англійською зветься….
Blue!
Взимку та влітку
Колір один
Має ялинка,
І зветься він…
Green
Знаємо насамперед
Колір маку зветься….
Red
Колір спілої пшениці
Буде…
Yellow!
Learning a poem. Listen and repeat. Tapescript 51CD.
Red and yellow.
Green and blue!
Lots of colours
For me and you.
Watching a video Listen and repeat (colours).
Point and repeat. Open your books on p. 44. Find Ex.1. Point and repeat.
Listening (діти слухають запис, під час другого прослуховування показують на персонажа, репліку якого вони чують. Під час третього прослуховування учні повторюють) Ex.2 p.44
Фізкультхвилинка
Stand up, children.
Sit down, children.
Up, up, up.
Down, down, down.
Stand up, sit down.
Take your pen, pencil, bag, book, pencil box
Open your book, close your book
Hands up, hands down.
Hands to the sides.
Bend left, bend right.
Thank you, girls. Sit down.
Thank you, boys. Sit down.
Speaking Answer my question:
- Is it a ….? (bag, pen….)
- Yes, it is.
Game «The Cats and the Mouse». Close your eyes. I am a mouse I’ll hide a card with a colour. Guess the colour.
Learning the letters «Оо», «Рр».
Watching a video. Подивіться відео і скажіть, яку літеру ми будемо вивчати.(The story)
Казочка “Як англійська буква Оо потрапила до алфавіту»
А чи пам’ятаєте ви казочку про колобка? Схожа пригода сталася і з бубликами.
Спекла бабуся бублики та й поставила на підвіконня, щоб вистигли. А бублики скочили з підвіконня та й на лавку, а з лавки – на стежину і покотилися в різні сторони. Закотився один з бубликів у королівство англійського алфавіту.
І залишився бублик жити в англійському алфавіті, і став буквою Оу. А інші бублики, що втекли від баби і діда, потрапили до алфавітів інших мов. Тому, наприклад, в українському алфавіті є буква схожа на бублик, хоча називається трохи інакше – О.
Watching a video. Подивіться відео і скажіть, яку ще літеру ми будемо вивчати.(The story)
Фізкультхвилинка “If you are happy….”
Writing
Карточка з буквою.
Написати літеру на дошці.
По практикувати написання букви у повітрі.
WB Ex. 2, 3 p.28
Trace, name and write the letters.
Colour the animals.
Які нові слова та букви ви вивчили?
Молодці! Well done!
Ви активно працювали.
Our lesson comes to an end.
Hand in your workbooks.
Goodbye.
1