Конспект уроку з англійської мови 3 клас My Day

Про матеріал
Конспект уроку для 3 класу з англійської мови My Day. Можна адаптувати до будь якого підручника. У конспекті уроку зазначені цілі та очікувані результати відповідно до НУШ.
Перегляд файлу

Конспект уроку з англійської мови у 3 класі

Тема уроку: «My Day»

Цілі уроку:

1 Практичні: вивчити та закріпити нові лексичні одиниці.  Тренувати здобувачів освіти у вживанні The Present Continuous Tense.

2. Розвиваючі: розвивати у дітей навички монологічного та діалогічного мовлення, фонематичний слух з використанням тематичної лексики. Розвивати логічне мислення та навички раціонального самостійного планування часу (Time management).

3.  Освітні: сприяти формуванню навичок мовленнєвої взаємодії з партнерами по комунікації (в парах та групах), вчити здобувачів освіти виконувати міні проєкти.

4. Виховні: формувати ціннісне ставлення особистості до себе, а саме виховувати дисциплінованість, організованість, уміння слідувати правилам.  Заохочувати вивчати іноземну мову, розуміючи її важливість для сучасної особистості.

Формування наскрізних умінь та  ключових компетентностей: читання з розумінням, критично мислити, діяти творчо, виявляти ініціативу, співпрацювати з іншими.

Очікувані результати (формулюються спільно зі здобувачами освіти. Вивішуються аркуші на дошці або видному місці, пропозиції дітей дописуються):

Здобувачі освіти:

  1. Вивчать нові тематичні лексичні одиниці.
  2. Навчаться читати, писати, сприймати на слух та застосовувати в усному мовленні.
  3. Повторять вживання The Present Continuous Tense.
  4. Попрактикуються у виконанні міні проекту.

 

Обладнання: роздатковий матеріал, картки з новими ЛО, зошит, нотбук + проектор (телевізор), презентація (am, is, are), граматичний плакат.

 

Зміст уроку

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

1.  Привітання. Good morning, my dear friends. I am happy to see you and welcome at our English lesson. How are you today?

2. Warming up:  (Використовую різні смайлики з надписом: I feel sad.  I feel happy.  I feel sad…. Діти кріплять прищебки\магнітики\папірці до відповідного смайлика. Ці смайлики залишаються впродовж усього уроку на видному місці, щоб використати у підсумку уроку. Перевірити чи покращився\погіршився настрій дітей.)

What are you wearing today? (Діти по черзі у колі розповідають у що одягнені. Повторення кольорів, назв одягу. Звертаю увагу на пору року.

Проблемне питання: What season is it now? Are your clothes good for this season? When do you usually get dress?  What do you usually do during the day? Can you tell? (Дані питання задаю, щоб  вийти на оголошення теми).

3. Оголошення теми, цілей та очікуваних результатів.

     Today, we are going to learn about : MY DAY.

We’ll learn new word-combinations which help you to tell about your day. We are going to revise ….

What would you like to learn today?

 

ІІ.  ОСНОВНА ЧАСТИНА

  1. Vocabulary Practice. Представлення нових ЛО.

А)   (За допомогою флеш карток. Розвиток здогадки – учні розглядають малюнки і коментують, що на їхню думку, означає даний малюнок. Озвучую правильний переклад.)

В) Фонетичне відпрацювання за диктором (хорова робота). Учні повторюють ЛО за диктором  (відео файл  з підручника).

С)  Game. Match. Працюємо у командах. По завершенню: хором ще раз читаємо усі фрази, додаємо переклад.

(На дошці у хаотичному порядку розміщую картки (малюнок і написана фраза) діти «ланцюжком» складають пари. До початку, зазначаю, хто перевіряє правильність виконання. Елемент само оцінювання).

D) Робота в парах: «Puzzles”.  Діти в парах складають вивчені ЛО (фраза+переклад). Зазначаю час на виконання завдання 2-3 хв. Діти отримують по 4 пари слів.

2. Listening Comprehension. Game:  (Учні по черзі виходять на середину і називають одну з вивчених фраз – інші показують, що вони почули. Вчитель слідкує за правильністю вимови дітей).

3.  Reading Comprehension. Text «My day”.

   Pre – reading Activity: a) Фонетична зарядка.

  1. Діти пригадують вірші англійською мовою, які вже знають.
  2. Діти разом з  вчителем тренуються у вимові.

  While-reading Activity: Постановка завдання:

Teacher: While you are reading the text – your task is: to answer the question:  What does Tom do on his typical day?

Читання з розумінням прочитаного.

Post-reading Activity: answer the questions. (Робота в парах)

Teacher: My friends It’s time to have a physical minute. Let’s sing a song “My daily routines”. Stand up, sing and  do the actions.

Grammar. Повторення вживання am/is/are. 1. Виконання тестів (презентація)

Учні усно складають речення: e.g :

I am having breakfast. He is having a shower. They are going to school.

 

Writing.  До початку письма пропоную дітям зробити пальчикову гімнастику і повторити рахунок до 100.   Робота в групах: Міні-проєкт. Write the sentenses in the order you do them on a typical day. Діти визначають, хто буде «a Speaker”

Speaking. Представлення проєктів.

III. Заключна частина.

Номе work: Виконати завдання у зошиті на сторінці ….

 Пояснюю спосіб виконання та записую на дошці.

Summarizing. 1. How are you now? Учні знову змінюють свої наліпки\магнітики відповідно до того, як вони почуваються.  Good work, children. I am proud of you today. You are very good students. Today everybody was active.

  1. What did we learn today? Учні зачитують очікувані результати, які були на початку уроку і коментують, чи вдалося реалізувати усі. Використовую зображення батарейки (візуалізація досягнень)

Рефлексія.  Ви на парті маєте 3 смайлики: оберіть відповідного.

 1 – великий (означає, що ви були активні, уважні і старанні на уроці),

2 – менший (означає, що ви були активні, уважні і старанні,  проте не на повну силу)

3 – маленький (означає, що ви були мало активні, трішки не уважні і не дуже старалися)

Домалюйте своєму смайлику  посмішку, якщо урок сподобався,

Пряму лінію, якщо  не визначилися, чи сподобався чи ні.

Кутики до низу, якщо не сподобався урок.

 

 

 

 

docx
Додано
7 квітня
Переглядів
769
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку