Повторити вивчену лексику з теми «Тварини», «Шкільне життя»,
«Знайомство», лічбу числівників до 10. Повторити та закріпити вивчені
букви. Розвивати навики аудіювання, читання та усного мовлення –
спілкування англійською мовою. Розвивати увагу, пам'ять, уяву,
спостережливість, мовлення. Підвищити інтерес до вивчення
англійської мови. Виховувати чемність, ввічливість, організованість,
дисциплінованість, прищеплювати любов до тварин.
1
Тема: Дикі та домашні тварини. Закріплення вивчених букв.
Мета: Повторити вивчену лексику з теми «Тварини», «Шкільне життя»,
«Знайомство», лічбу числівників до 10. Повторити та закріпити вивчені
букви. Розвивати навики аудіювання, читання та усного мовлення –
спілкування англійською мовою. Розвивати увагу, пам’ять, уяву,
спостережливість, мовлення. Підвищити інтерес до вивчення
англійської мови. Виховувати чемність, ввічливість, організованість,
дисциплінованість, прищеплювати любов до тварин.
Обладнання та навчальні матеріали. Шкільне приладдя, Flash Cards,
картинки «Пори року», картки з алфавітом, словами для читання,
смайлики (по 3 на кожного учня), м’які іграшки, сигнальні картки,
магнітофон із записом пісні «Three Little Kittens”. Двоє дітей у
костюмах котика і мишки – Том і Джері з однойменного мультфільму.
План і хід уроку.
I. Організаційна частина.
Good morning to you!
Good morning, good morning!
We are glad to see you!
II. Введення в іншомовну атмосферу.
1. Warm up.
A. Бесіда з черговим.
- Who is on duty today?
- It’s me.
Питання черговому (учні):
- What is your name? - My name is...
- Who are you?– I am …
- How old are you? – I am 6.
- What are you? – I am a pupil of the first form.
- Where do you live? – I live in …
B. Ситуативний діалог T → Cl, P1→ Cl, P2 → Cl. (Стук у двері.)
- Who is it, children? Do you know?
- I don’t know. (Заходять 2 дітей в костюмах котика і мишки).
- (Відкриваючи двері).Wow! Who are you?
- I’m a cat. My name is Tom. Glad to meet you, children.
- Glad to meet you too.
- How are you?
- Superb, thank you.(Показують). What about you?
- I’m fine. Thank you.
Питання іншому герою з мультфільму:
- What is your name?
- My name is Jerry.
- Glad to see you, children.
- Glad to see you too.
- Where are you from?
- We are from Disneyland.
- You are welcome! We love you.
- I love you too.
Teacher. You are welcome! Be our guests.
2. Повідомлення теми і мети уроку.
3. Гра “Show me” (шкільне приладдя).
- So, let’s start. Are you ready for the lesson? (Yes, of course).
- Show me your pens (pencils, rulers, books, cards, …)
- You are very good pupils.
II. Основна частина.
1. Бесіда з учнями. Повторення дієслова to see.
Teacher. Oh, here is a Zoo . What a lot of animals! Let’s have a look. What can
you see at the Zoo?
- I see a cat, (a mouse, , a hare, a bear, a squirrel, a tiger, a lion, …
(Діти називають іграшки, які бачать).
- O.K. Do you like it? What soft toy have you got today at the lesson?
- I have got a tiger. What about you? What have you got today?
(Pобота в режимі P1 → P2 → P3 → … )
2. Game “Try To Guess”.
- What have you got, teacher?
- Try to guess.
Is it a cat? Have you got a dog? (a kitten, a puppy, a duck, a mouse, a rabbit … )
- You are right. It’s a monkey. Thank you.
3. Гра «Не збийся». Робота з Flash Cards в режимі учень → клас.
4. Agree – Disagree.
(Учень називає тваринки, зображені на картках, дикі і домашні вперемішку. Учні плескають у долоні, якщо їх товариш називає домашніх тварин).
5. Робота в парах (з картками «Домашні тварини і дикі звірі та їх малята»).
- Do you like a dog?
- Yes, I do. What about you?
- I like a dog and a cat. Have you got a cat? Do you like it?
6. Фізкультхвилинка (Танець під пісню “Three Little Kittens” разом з учителем).
7. Читання вивчених букв хором та індивідуально (ланцюжком) з карток.
8. Робота з алфавітом:
9. Гра “Captain”. Читання слів з карток з вивченими буквами (закритий склад):
In, on, not, net, it, pen , pin, pet, top, ten, nest, post, stop , test , stand, toss,
sand, distend, dad, is, sense, and, cap, isn’t, picnic, cat, topic, can, coin.
10. Повторення пісні “ I Love You”.
A, e, i, o, u – I love you.
A, i, o, u, e – you love me.
A, e, i, o, u – I love you.
A, i, o, u, e – you love me.
11. Лексичні ігри на ознаки кольору.
1) «Кольори» («Colours»)
На дошці написані назви кольорів. Учні добирають якомога більше слів,
пов’язаних з певним кольором. Наприклад:
Black: coffee, tea, shoes, coal.
White: snow, snowball, sugar, teeth, ice-cream, bears.
Green: leaves, grass, cucumbers, fir-trees, snakes, crocodiles, frogs.
Yellow: lemons, chickens, gold, sun, corn, sunflower.
Blue: sky, sea, flowers, pens.
Red: blood, tomatoes, cherries.
Brown: chocolate, bears, hair.
Pink: dresses, pigs, pencils.
Grey: mice, wolves, rats, dust.
Orange: oranges, carrots, pumpkins.
ІІІ. Заключна частина.
Підсумок уроку. Рефлексія.
- What language do you study?
I study English.
Учні вішають різнокольорові смайлики на плакат на дошці, утворюючи веселку.
- What about you, Tom and Jerry? Do you like English lessons? (Yes, I do).
- I like your English lesson. Thank you very much.
- You are the best pupils in the world! Good bye!