До розіграшу
залишилось:
15 днів
Конкурс розробок «Вчительська десятка»
Розробки додавай – подарунки вигравай!

Конспект уроку з англійської мови для 1-го класу на тему: "Дикі та свійські тварини"

Про матеріал

Повторити вивчену лексику з теми «Тварини», «Шкільне життя»,

«Знайомство», лічбу числівників до 10. Повторити та закріпити вивчені

букви. Розвивати навики аудіювання, читання та усного мовлення –

спілкування англійською мовою. Розвивати увагу, пам'ять, уяву,

спостережливість, мовлення. Підвищити інтерес до вивчення

англійської мови. Виховувати чемність, ввічливість, організованість,

дисциплінованість, прищеплювати любов до тварин.

Перегляд файлу

1

 

 

Тема:  Дикі та домашні тварини.  Закріплення вивчених  букв.

Мета: Повторити вивчену лексику  з теми «Тварини», «Шкільне життя», 

          «Знайомство», лічбу числівників до 10.  Повторити та закріпити вивчені 

           букви.  Розвивати навики аудіювання, читання та усного мовлення –

            спілкування англійською мовою. Розвивати увагу, пам’ять, уяву,                                                          

            спостережливість, мовлення.   Підвищити інтерес до вивчення

           англійської мови.  Виховувати  чемність, ввічливість, організованість,

            дисциплінованість,  прищеплювати любов до тварин.

Обладнання та навчальні матеріали. Шкільне приладдя, Flash Cards,

             картинки «Пори року», картки з алфавітом, словами для читання,          

             смайлики (по 3  на кожного учня), м’які іграшки, сигнальні картки, 

             магнітофон із  записом пісні «Three  Little Kittens”.  Двоє дітей у     

             костюмах котика і мишки – Том і Джері з  однойменного мультфільму.          

Тип уроку: Узагальнюючий урок.

План і хід уроку.

I. Організаційна частина.

  1. Good morning children! (Діти вітаються піснею з гостями).
  2. Good morning, good morning,

     Good morning to you!

     Good morning, good morning!

     We are glad to see you!

II. Введення в іншомовну атмосферу.

1. Warm up.

A.  Бесіда з черговим.

- Who is on duty today?

- Its me.

Питання черговому (учні):

                 - What is your name? -  My name is...

       -  Who are you?I am …

 - How old are you? – I am 6.

 - What are you? – I am a pupil of the first form.

                -  Where do you live? – I live in …

B. Ситуативний діалог T Cl, P1→  Cl, P2 →  Cl. (Стук у двері.)

- Who is it, children? Do you know?

- I dont know. (Заходять 2 дітей в костюмах котика і мишки).

- (Відкриваючи двері).Wow! Who are you?

- I’m a cat. My name is Tom. Glad to meet you, children. 

- Glad to meet you too.

- How are you?

- Superb, thank you.(Показують). What about you?

               - I’m fine. Thank you.

Питання іншому герою з мультфільму:

                -  What is your name?

-  My name is Jerry.

-  Glad to see you, children. 

-  Glad to see you too.

-  Where are you from?

-  We are from Disneyland.

-  You are welcome!  We love you.

-  I love you too.

Teacher.    You are welcome!  Be our guests.

2. Повідомлення теми і мети уроку.

3. Гра “Show me (шкільне приладдя).

- So, let’s start. Are you ready for the lesson? (Yes, of course).

- Show me your pens (pencils, rulers, books, cards, …)

- You are very good pupils.

II. Основна частина.

 1.  Бесіда з учнями. Повторення дієслова  to see.

     Teacher.  Oh, here is a Zoo . What a lot of animals!  Let’s have a look. What can  

 you see at the Zoo?

 - I see a cat, (a mouse,  , a hare, a bear, a squirrel, a tiger, a lion, …      

                  (Діти називають іграшки, які бачать).

- O.K. Do you like it? What soft toy have you got today at the lesson?

- I have got a tiger. What about you? What  have you got  today?

 (Pобота в режимі P1P2P3  … )

2. GameTry To Guess”.

     -  What have you got, teacher?

     -  Try to guess.

Is it a cat?  Have you got a dog?  (a kitten, a puppy, a duck, a mouse, a rabbit … )

     - You are right. It’s a monkey. Thank you.

3. Гра «Не збийся».  Робота з Flash Cards в режимі  учень клас.

  • What’s this?  It’s a dog. (a cat, a pig, a cock, a lamb, a cow, a mouse, a frog,
  • How does the dog say ? Bow-Wow!...

4. AgreeDisagree.

  (Учень називає тваринки, зображені на картках, дикі і домашні вперемішку. Учні плескають у долоні, якщо їх товариш називає домашніх тварин).

5. Робота в парах (з картками «Домашні тварини і дикі звірі та їх малята»).

- Do you like a dog?

- Yes, I do. What about you?

- I like a dog and a cat. Have you got a cat? Do you like it?

 

6. Фізкультхвилинка  (Танець під пісню “Three Little Kittens” разом з учителем).

 

7. Читання вивчених букв хором та індивідуально (ланцюжком) з карток.

 

8. Робота з алфавітом:

  • Гра “Where are you?” Учень біля дошки  показує букви, які вивчили в алфавіті і каже “Here it is” (Діти називають, при необхідності – допомагають знайти дану букву).
  • Лічба букв, які вивчили (до 10).
  • Гра “The ABC Game”. Учень називає, які букви вивчили. Учні мають картки з вивченими буквами і показують їх, піднімаючи, коли їх ведучий  називає). Aa, Cc,  Dd, Ee, Ii, Nn, Oo, Pp, Ss, Tt.

 

9. Гра Captain”. Читання слів з карток з вивченими буквами (закритий склад):   

         In, on, not, net, it, pen , pin,  pet, top, ten, nest, post, stop , test , stand,  toss,  

         sand, distend,  dad,  is,  sense, and, cap,  isn’t, picnic, cat, topic, can, coin.

10. Повторення пісні “ I Love You”.

A, e, i, o, u – I love you.

A, i, o, u, e – you love me.

A, e, i, o, u – I love you.

A, i, o, u, e – you love me.

11. Лексичні ігри на ознаки кольору.

1)   «Кольори» («Colours»)

На дошці написані назви кольорів. Учні добирають якомога більше слів,

пов’язаних з певним кольором. Наприклад:

Black: coffee, tea, shoes, coal.

White: snow, snowball, sugar, teeth, ice-cream, bears.

Green: leaves, grass, cucumbers, fir-trees, snakes, crocodiles, frogs.

Yellow: lemons, chickens, gold, sun, corn, sunflower.

Blue: sky, sea, flowers, pens.

Red: blood, tomatoes, cherries.

Brown: chocolate, bears, hair.

Pink: dresses, pigs, pencils.

Grey: mice, wolves, rats, dust.

Orange: oranges, carrots, pumpkins.

 

ІІІ. Заключна частина.

 Підсумок уроку. Рефлексія.

 - What language do you study?

             I study English. 

Учні вішають різнокольорові смайлики  на плакат на дошці, утворюючи веселку.

 - What about you, Tom and Jerry?  Do you like English lessons? (Yes, I do).

          - I like your English lesson. Thank you very much.

          - You are the best pupils in the world! Good bye!

 

 

Станьте першим, хто оцінить розробку

Щоб залишити свій відгук, необхідно зареєструватись.

Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
docx
Додано
11 лютого
Переглядів
607
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку