Конспект уроку з англійської мови для 1 класу на тему "У зоопарку"

Про матеріал

Мета:

1.Освітня: Активізувати лексичний та граматичний матеріал за темами «Знайомство», «Літери алфавіту», «Рахунок до 20», «Тварини»;

2. Розвиваюча:

Розвивати навики аудіювання з метою вдосконалення навиків монологічного та діалогічного мовлення;

Викликати та підтримувати інтерес до вивчення англійської мови;

3. Виховна: Виховувати культуру, толерантність та дбайливе ставлення до тварин та природи.

Перегляд файлу

               Конспект уроку англійської мови у 1 класі

Тема уроку:   «У зоопарку»

Клас  1-Б

Мета:   

1.Освітня: Активізувати лексичний та граматичний матеріал за темами      «Знайомство», «Літери алфавіту», «Рахунок до 20»,  «Тварини»;

2. Розвиваюча: 

  • Розвивати навики аудіювання з метою вдосконалення навиків монологічного та діалогічного мовлення;
  • Викликати та підтримувати інтерес до вивчення англійської мови;                              

3. Виховна: Виховувати культуру, толерантність та дбайливе ставлення до тварин та природи.

Обладнання: Підручник для 1х класів А. М. Несвіт,  малюнки, картки, іграшки, квитки, смайлики, відео – ролики.

 

Хід уроку

І. Організаційний момент.

І Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення

  1. Т.: Good morning, children! Glad to see you!

Today we’ll have unusual lesson. There are many guests on it.

   Let’s greet with them and sing a song «Hello! »

Сьогодні у нас незвичайний урок. Ви бачите багато гостей. Давайте привітаємося з ними..

Пісенька «Hello»

Teacher. Погляньте хто до нас ще сьогодні завітав. Це ж Віні Пух. Look! This is Winnie the Pooh! Привітайте його!

Winnie the Pooh. Hi  children!

Children. Hi Pooh!

 

 

 Teacher.   Вінні хоче знати  що у вас за настрій сьогодні. На партах у вас кружечки трьох кольорів: червоний – I’m fine, зелений –I’m so-so, світло-голубий –I’m bad. Тож покажіть Віні, який увас настрій.

(Діти показують кружечки)

ІІІ. Фонетична зарядка.

Teacher. Уранці Вінні прокинувся, встав, відкрив штори на вікні [w]  -  [w]  -  [w]

Погода була чудова і він викрикнув [a:]  [a:]  [a:]   [o:]   [o:]   [o:] 

Вирішив прибрати в кімнаті, вибити килим [ p ] [ b ]

Протерти дзеркало [ h ]  [  h]

Поснідавши, Вінні вийшов на двір. Раптом до нього підлетіла міс  Bee  [ z ] [  z] 

Коли Вінні йшов до нас на урок  по дорозі він зустрів міс Snake, яка голосно засичала  [ s ]  [  s ]

Він придивився до неї пильніше, та у  неї ж немає зуба  [   ]  [   ]      . Він посміхнувся і пішов далі.

А хто мені скаже, що ми тільки що з вами називали?

Так вірно, звуки.

Teacher.   Діти, ви ж знаєте, Віні говорить не українською, а англійською мовою. І він хоче вас кудись запросити. А куди давайте подивимось.

Now children let's listen to the video-song. Увага на екран.

Відео-пісенька «At the zoo»

Teacher.   Сподобалась вам пісенька. Як ви думаєте куди нас запрошує Вінні. Правильно  сьогодні ми відвідаємо зоопарк.    Ми вже вивчили та знаємо назви деяких тварин, а після цього уроку, будемо знати ще більше.  Також ми покажемо Вінні, що ми вже з вами знаємо:  літери, цифри, частини тіла, назви деяких тварин. 

Lets start.

 

Teacher.     Для  того, щоб всі мали змогу потрапити до зоопарку нам потрібно отримати квитки. Для цього кожен з вас повинен відрекомендуватись.

 (Учні по черзі називають свої імена англійською мовою,  звідки вони, скільки їм років та після того отримують квитки. ).

(Кожному учневі видаються  квитки для подорожі)

V.  Основна частина уроку

 

   1. Тренування навиків монологічного мовлення.

 Teacher.      Отже, квитки ми з вами вже отримали тепер можна і до зоопарку. Open your books, please on page 43.

Ex. 2. Look, listen and say.

One, two – Let’s go to the zoo,

Three, four – Open the door.

Five, six – Lions do tricks,

Seven, eight – Monkeys are great.

Nine and ten – We go home again.

    2. Розвиток навиків аудіювання.

Т.: Are you tired? Напевно трохи втомились? It’s time to relax a little.

Отже прийшов час трохи відпочити та подивитись мультик про зоопарк та познайомитися з новими звірами.

(Учні переглядають відео ).

 

  1. Game “I can see a … at the zoo”

Teacher.     Whom can you see in the zoo? Listen and repeat

  1. Lion,  a lion, I can see a lion at the zoo
  2. Bear,  a bear, I can see a bear at the zoo
  3. Monkey, a monkey,I can see a monkey at the zoo
  4. Giraffe, a giraffe, I can see a giraffe at the zoo
  5. Wolf, a wolf, I can see a wolf at the zoo

Діти повторяють за вчителем

 

 

  1. Writing

Teacher.   Now children look on this words. Ви бачите слова the zoo – зоопарк, animals – тварини,

Open your copybooks, please.  Look and copy. Подивіться уважно на них і  напишіть в своїх зошитах ці слова.

 

Teacher.  Діти, Віні ще хоче дізнатися чого ми вже звами навчилися. Давайте пригадаємо цифри. Stand up, please! Let’s count from one to twenty.

 

Пісня Let's Count to 20 Song For Kids

Teacher.    А тепер Віні хоче побачити  чи знаємо ми літери англійського алфавіту. Скільки літер в алфавіті? Давайте назвемо всі літери. All together, please.

Діти називають літери англійського алфавіту

Тепер ми поділимося з вами на дві команди. Кожна команда має назвати по 9 літер, які ви побачите на екрані.

Are you ready?

Діти називають літери.

Teacher.    А зараз для вас ще одне завдання. Ви маєте знайти пару англійській літері.

 Працюємо в групках.

Діти виконують завдання.

Teacher.    Now let’s check.

Well done.

А зараз розкажемо віршик Вінні.

(Про частини тіла)

ІІІ. Заключна частина уроку

  1. Підведення підсумків уроку.

 

 Teacher.     So today we worked very hard. Thank you so much. I hope this lesson was very interesting for you. Отже сьогодні ми з вами попрацювали дуже старанно. Дякую вам за це. Сподіваюсь, вам було цікаво на уроці.   

То що нового ми з вами вивчили сьогодні. Давайте повторимо всі нові слова:

The zoo, animals, a monkey, a wolf, a giraffe, a bear, a lion.

 

Ми з вами гарно попрацювали. Але мені  і Віні цікаво, як ви почуваєте себе зараз, підніміть кружечок відповідного кольору.

 

 

IMG_1483     2. Заохочення кращих учнів.

Т.: Children, you were super. You were active and smart. And I have a surprise for you.

Я хочу  сьогодні всім учням подарувати посмішки (смайлики, підготовлені заздалегіть), а найстараннішим навіть декілька.

Now let’s say Goodbye to Winnie  and our guests and sing a song «Good-bye!»

So the lesson is over. See you later. Good bye.

 

 

 

docx
Додано
13 лютого 2018
Переглядів
4393
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку