Мета: Ознайомти учнів з новими словами і практикувати в їх вживанні: clown, monster, soldier, ballerina. Ввести і практикувати у вживнні структуру have got у стверджувальному реченні. Розвивати навички діалогічного та монологічного мовлення. Ознайомити учнів з правилами читання голосних I and Y у відкритому складі.
Обладнання: підручник, проектор, слайди, картки, таблиця, іграшки.
Урок 1
Підтема: Частини тіла.
Мета: Ознайомти учнів з новими словами і практикувати в їх вживанні: clown, monster, soldier, ballerina. Ввести і практикувати у вживнні структуру have got у стверджувальному реченні. Розвивати навички діалогічного та монологічного мовлення. Ознайомити учнів з правилами читання голосних I and Y у відкритому складі.
Обладнання: підручник, проектор, слайди, картки, таблиця, іграшки.
Хід уроку
I. Організаційний момент. Привітання і повідомлення теми уроку.
T: Good morning, children! I am very glad to see you. I hope you are fine today. Take a card according to your mood and show it to me please.
T: How are you today? (4-5 pupils)
P1 (показує картку): I am fine, thank you.
P2 (показує картку): I am Ok.
T: What day of the week is it today?
P3: It is Monday.
T: What month is it now?
P4: It’s March.
T: Open your copy-book and write down the date.
Т: Children, look at the papers of our book. They are blue. They have changed their colours. So, we start to learn a new topic. The topic of our today’s lesson - “Parts of the body” (на дошці: число і тема уроку). Сьогодні ми з вами вивчимо нові слова, навчимося говорити, що у вас є, використовуючи фразу I have got…(на дошці картка ), а також навчимося читати слова зі звуком [ai]
T: I hope you’ll enjoy our lesson.
II. Основна частина уроку
1. Фонетична розминка
T: Look at the alphabet. Let’s say all letters from A to Z all together.
T: Look at the screen. (На екрані відіо - пісня)
- Let’s sing a song “A is for apple” all together.
P.Cl: “A is for apple [æ] [æ] apple”, “B is for ball [b], [b] ball”, “C is for cat [k], [k] cat” і т.д.
2. Подання нового лексичного матеріалу.
1. Введення нової лексики.
T: Look at the screen. (Слайд 1)This is a clown. Repeat after me all together. (Діти повторюють 3 рази)
T: Who can repeat? (Учитель викликає 3-4 учня)
T: (слайд 2) This is a monster. Repeat after me all together: Monster.
T: Who can repeat? (4-5 учня)
T: (слайд 3) This is a soldier. Repeat after me all together: Soldier.
T: Who can repeat?
T: This is a ballerina. Ballerina. Repeat after me all together. (Слайд 4)
T: Who can repeat? (4-5 учня)
2. Відпрацювання нової лексики. Учні показують малюнки в книжці.
T: Look at the exercise 1, at page 84. Take your pens and point to the monster (вчитель називає малюнки у довільному порядку), point to the ballerina, point to the clown, point to the soldier. Put your pens on the desks. Close your books. Translate. (Учитель у швидкому темпі запитує переклад слів: клоун, балерина, монстр, солдатик)
3. Гра “Yes or No” (закріплення нової лексики)
T: Now, let’s play a game “Yes or No”. Look at the screen. (Слайд 5)
T: Is it a clown?
P1: No, it is not. It’s a soldier. (слайд 6)
T: Is it a ballerina?
P2: Yes, it is. It is a ballerina. (слайд 7)
T: Is it a monster?
P3: No, it is not. It’s a clown. (слайд 8)
T: Is it a monster?
P4: Yes, it is. It’s a monster.
3. Подання нового граматичного матеріалу.
1. Введення структури have got.
T: Вчора, я ходила до магазину і купила багато цікавих речей. Look! This is my bag. It is big. Давайте подивимось, що я маю. Listen and try to understand what I am talking about. (Дістаючи з портфеля вчитель коментує:
T: I have got a book. I have got a toy soldier. I have got a copy-book. I have got a doll.
Учитель здійснює контроль розуміння за допомагою запитань.
T: Про що я вам розповіла?
Якщо виникають труднощі у розумінні, учитель допомагає. Учитель звертає увагу на переклад українською мовою I have got: «Я маю...» Але частіше кажуть «У мене є ... »
2. Відпрацювання структури have got (сінхронний переклад)
T: Translate my sentences (Учитель у довільному порядку викликає учнів)
Я маю машину.
У мене є собака.
У мене є клоун.
Я маю балерину.
3. Гра з м’ячем.
Учитель, склавши речення I have got a clown, кидиє м’яч учню. Зловивши м’яч, учень придумує своє речення і кидиє м’яч далі, ланцюжком. Учень, який замешкався, чи не правильно склав речення вибуває з гри.
4. Фізкультхвилинка. (Кожна фраза супроводжується рухами. Фізкультхвилинку може проводити як учитель так і учень біля дошки.)
One, one, one
Little dogs run
Two, two, two
Cats see you
Three, three, three
Birds on the tree.
Four, four, four
Cats on the flour.
5. Читання букв I і Y у відкритому складі.
1. Підготовка до читання букв Ii і Yy у відкритому складі.
T: Look at the blackboard. This is Mr. Sound. It has got a sound. Do you know this sound?
P1: Yes, I do. This is a sound [ai]
T: Yes, you are right. What letter give such a sound?
P2: Letter Ii.
T: Show this letter at the alphabet. (Учень виходить до дошки і показує літеру на алфавіті)
T: У якому складі літера Ii дає звук [ai]?
Р3: Літера Ii дає звук [ai] у відкритому складі. (Учні вже знають, що літера Ii дає звук [ai], коли вивчали алфавит, на перших уроках.)
Т: А який це склад відкритий?
Р4: Відкритий склад – це коли склад закінчується голосною букву.
T: Look at this screen. Listen and repeat after me. (Слайд 9)
I |
fine |
nine |
rise |
T: Now you read these words all together. (Учні читають по одному. 3-4 учня )
T: Remember. What letter give a sound [ai] else?
Р1: Letter Yy.
T: Show it at the alphabet.
T: Літера Yy дає звук [ai] у відкритому складі.
T: Look at the screen and read after me. (Слайд 10)
my |
fly |
cry |
dry |
2. Читання
T: Look at the exercise 4, page 85. Зверніть увагу ще раз на те, що букви Ii і Yy дають звук [ai] у відкритому складі.
T: Read these words (учні читають самостійно, мовчки, слова в рамочці) Потім (3-4 учня на контроль)
T: Take the cards and read the text. (Синхронний переклад)
Tom’s Robot. I am Bob. I am Tom’s robot. I can sit. I can stand. I can rise hands. I can jump and run. It is fun.
|
III. Заключна частина уроку.
1. Домашнє завдання. (слайд 11)
Вивчити нові слова і прописати їх по рядку: впр 1 ст. 84.
Читати слова та текст на ст. 85, впр 4.
2. Підведення підсумків уроку.
Т: What have you learnt today? Що здалося вам найбільш складним/легким/цікавим?