Мета: Закріпити лексику вивчену на попередньому уроці: face, mouth, nose, head, blond hair, dark hair, eyes, ears. Ввести і практикувати у вживанні структуру has got у заперечному реченні. Повторити граматику I have got/ She, he, it has got. Розвивати навички читання, діалогічного і монoлогічного мовлення. Навчити читати слова з буквою Оо у відкритому складі.
Обладнання: підручник, завдання на картках, екран, проектор, слайди.
Урок 3
Підтема: Частини тіла.
Мета: Закріпити лексику вивчену на попередньому уроці: face, mouth, nose, head, blond hair, dark hair, eyes, ears. Ввести і практикувати у вживанні структуру has got у заперечному реченні. Повторити граматику I have got/ She, he, it has got. Розвивати навички читання, діалогічного і монoлогічного мовлення. Навчити читати слова з буквою Оо у відкритому складі.
Обладнання: підручник, завдання на картках, екран, проектор, слайди.
Хід уроку
I. Організаційний момент. (Привітання, повідомлення теми і мети уроку.)
T: Good morning, boys and girls! I am very glad to see you! I hope you are fine today. Take a card according to your mood and show it to me, please!
T: How are you today? (Опитуванняя за картками. 5-6 учнів.)
P1: I am OK! Thank you.
P2: I am So-so.
T: Are you bad today?
P3: No, I am Ok!
1.Уведення в іншомовну атмосферу.
T: Look at the window!
T: What is the weather like today?
P1: It’s good (fine)
T: What colour is the sky?
P2: It’s blue.
T: Is it chilly or cold today?
P3: It’s chilly today.
T: What day of the week is it today?
P4: It’s Monday.
T: What month is it now?
P4: It’s March.
T: Open your copy-book and write down a date.
T: The weather is good; your mood is good too. So we can start our lesson. The topic of our lesson today is “Parts of the body” (Учитель показує на дошку)
II. Основна частина уроку.
1. Фонетична розминка
T: Look at the blackboard. You can see sounds and letters. Match them.
[æ] Ii rise, nine
[i:] Aa cat, fat
[u] Uu mum, run
[ai] Ee he, me
[] Oo not, got
T: Now. Look at the screen (слайд 1) Read these words and put them at the necessary letters on the blackboard.
Not, cat, rise, he, mum, nine, fat, me, run, got
|
2. Перевірка домашнього завдання.
1. Гра “What is it?”
T: Let’s play a game “What is it?” Look at the screen. (Слайд 2)
T: Is it a nose?
P1: No, it is not. It is an ear.
T: Is it a mouth? (Слайд 3)
P2: Yes, it is. It is a mouth.
T: What is it? (Слайд 4)
P3: Two eyes.
T: Is it nose? (Слайд 5)
P4: Yes, it is. It is a nose.
T: Is it blond hair? (Слайд 6)
P5: No, it is not. It is dark hair.
3. Work in groups. (Перевірка засвоєння структури has got)
T: Let’s divide our class into four groups. Take the cards. Put the words into the correct order. (Перед виконанням роботи, учитель забирає зошити у 4-5 учнів для перевірки домашньої вправи)
has got |
she |
nose |
a |
small |
he |
blond |
has |
hair |
got |
two |
she |
has got |
blue |
eyes |
Група, яка перша виконала завдання, піднімає руку і перевіряє.
4. Розвиток навичок говоріння. (Опис ляльки.)
Усі учні по черзі називають частини обличчя за наведеним зразком.
T: I have got a face. I have got two eyes. I have got a nose. I have got two ears. Name what you have got.
T: Now. Look at this doll. (Учитель показує ляльку) Name what she has got.
P1: She has got a face.
P2: She has got a nose.
P3: She has got two eyes.
P4: She has got two ears.
P5: She has got a small mouth.
3. Подання нового граматичного матеріалу.
1. Введення структури has not got.
T: Look at this picture. (слайд 7)
T: This monster has got a nose.
T: Look at the other monster. (слайд 7)
T: This monster has not got a nose.
T: Чим ці два речення відрізняються?
Р1: В першому реченні немає “not”, а в другому реченні є.
T: Yes. Translate this word not?
Р2: не
T: Перше речення перекладемо.... (учні допомагають)
PCL: Цей монстр має ніс.
Т: А друге...
РCL: Цей монстр не має ніс.
Т: Отже, щоб утворити заперечне речення треба скористатися часткою “not”. Зверніть увагу на те де стоїть частка “not”?
P1: Частка “not” стоїть після слова has.
Т: Запам’ятайте, що слова в англійському реченні стоять в певному порядку, кожне слово займає своє місце. І “not” займає завжди свою позицію після “has” або “have”
2. Читання речень.
T: Example: (слайд 8) (Зразки речень. Перших 2 речення читає учитель)
T: Tom has not got a dog.
T: Translate.
P1: Том не має собаку.
T: I have not got a pen.
P2: Я не маю ручку.
T: Read these sentences and translate. (Учитель викликає учнів.)
1. My doll has not got blond hair. 2. Kate has not got a robot. 3. She has not got a teddy-bear. 4. I have not got a pencil. 5. This monster has not got two eyes.
|
3. Ознайомлення зі словом any.
T: Якщо у вашого монстра не має очей, вух, волосся, а також інших частин тіла, ми можимо використати слово any (жодної, жодного) Учитель слово any записує на дошці з перекладом, учні у зошиті.)
T: Example: any hair (жодного волосся), any eyes (жодного ока), and any ears (жодного вуха). (Приклади вчитель пише на дошці, учні у зошиті)
T: My monster has not got any hair. Or my toy soldier has not got any eyes.
T: Open your books at page 88, ex. 1.
T: Who can you see at the picture?
P1: I can see Kate and Tom.
T: Let’s read this dialogue.
T: Repeat after me.
T: Now you read this dialogue and translate. (Одна пара учнів читає, інша перекладає.)
4. Work in pairs. (Робота з роздавальним матеріалом)
T: Work in pairs. Take the cards. Put the words into the correct order. (Учні працюють в парах)
1. Teddy |
has |
not |
got |
any |
eyes. |
2. The monster |
has |
not |
got |
a |
mouth. |
3. She |
has |
not |
got |
a |
cat. |
4. The clown |
has |
not |
got |
any |
toys. |
Після закінчення завдання учні читають складені речення.
5. Розвиток монoлогічного мовлення. (Закріплення струкури has not got.)
T: Look into your books. Exercise 2, page 88.
T: Read and translate the example.
T: Let’s speak about other pictures.
P1: Picture 1. What a funny monster! It has not got one eye. It has got a big mouth.
P2: Picture 2. What a fine monster! It has not got a nose. It has got dark hair.
P3: Picture 3. What a funny monster! It has not got any hair. It has got a big nose and two big ears.
4. Фізкультхвилинка.
T: Now, let’s have a rest. Stand up!
T: Touch your nose/ face/ mouth/ ears/ eyes/
T: Hands up!
Hands down!
Hands on hips!
Sit down!
5. Ознайомлення учнів з правилом читання букви Оо у відкритому складі.
1. Перевірка раніше вивченого матеріалу.
Т: Look at the blackboard. Mr. Sound has got a sound.
T: This is a sound [u] (Учитель вимовляє звук.)
T: What letter gives such a sound?
P1: Letter Oo.
Т: Який ще звук дає літера Оо?
Р: Звук [u]
T: Літера Оо читається як [u] у відкритому чи закиритому складі? (При вивченні алфавіту діти вивчали, що таке закритий і відкритий склад. Знають які звуки дають голосні літери, як вони читаються у закритому і відкритому складі )
Р2: У відкритому складі.
Т: Let’s remember. Який це склад відкритий?
Р3: Відкритий склад – це склад, який закінчується голосною.
Т: Yes, you are right.
2. Читання вправ на закріплення звука [u].
T: Look at the Ex. 3, page 89.
T: Listen and repeat after me.
T: Now you read themselves. (Учні читають слова мовчки. Потім учитель викликає за бажанням)
T: Who wants to read? (5-6 учнів)
T: Take the cards. Read and translate the text.
My Dog Hello! I am Kate. I have got a dog. It is black. It has got two eyes and two ears. It has got a black nose. It can run and jump. My dog is nice.
|
III. Заключна частина уроку.
1. Домашнє завдання.
Написати заперечні речення. (Учням роздаються картки з розповіднимим реченнями.)
1. My doll has got a small nose. 2. My clown has got red hair. 3. My monster has got two eyes.
|
Читати впр.3 ст.89.
Впр.2 ст.88 Усно підготувати розповідь про будь якого монстра.
2. Підведення підсумків уроку.
1) Т: Що ви запам’ятали сьогодні на уроці.
2) Т: Завдання виконується з гумором: деякі речення, звичайно не відповідають дійсності.
T: I say “yes”, you say “no”. I say: “I have got a nose”. You: “I have not got any nose”.
T: I have got a mouth.
P1: I have not got any mouth.
T: I have got a bag.
P2: I have not got any bags.
T: He has got ears.
P3: He has not got any ears.
T: It has got a doll.
P4: t has not got any dolls.