на тему:
“THE PARTS OF
THE BODY”
Р Розробка
В Вчителя англійської мови
C Сорокіної Ольги Ігорівни
Б
Маріуполь - 2019
КОНСПЕКТ УРОКУ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
ВЧИТЕЛЬ: Сорокіна О.І.
КЛАС: 2-Б
ТЕМА УРОКУ: “The Parts of The Body”
ПІДТЕМА: У мене є два ока…
МЕТА:
Навчальна:
Освітня:
Розвивальна:
Виховна:
Компетентності:
Предметні — вміння описувати й характеризувати себе та інших людей, вживаючи іменники на позначення рис зовнішності, розуміти на слух невеликі тексти про зовнішність людей, відповідати на запитання;
Ключові — вміння працювати з підручником, застосовувати набуті знання в різних мовленнєвих ситуаціях
ТИП УРОКУ: комбінований, узагальнюючий
ОБЛАДНАННЯ: підручник, робочий зошит, аудіо та відео носії, картки, плакати, роздатковий матеріал.
ХІД УРОКУ:
І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ
1. Greeting
T: Dear children, we are glad to see all of you at our lesson. Do you want to say
“hello” to each other? Let's sing our “Hello song”.
(Діти вітаються та співають пісню «Hello! How are you today?»)
2. Aim
T: Сьогодні ми з вами повторимо все, що вивчили у розділі. Ви будете грати в ігри, читати, виконувати цікаві завдання. Також ми повторимо пісні й вірші, вивчені
на попередніх уроках. Let’s start our lesson.
3. Pronunciation Practice
T: Зараз ми з вами потренуємось правильно вимовляти англійські звуки. Давайте
повторимо скоромовки, які ми вивчили на попередніх уроках.
Діти спочатку хором повторюють за вчителем скоромовку декілька разів, потім розповідають індивідуально якомога чіткіше та швидше вимовляючи слова.
4. Warming Up. Уведення в іншомовну атмосферу
T: Look at the screen and let’s remember the words of our today topic.
(перегляд відео «My body parts» )
ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ
T:. Гра"Роз'єднай ланцюжок "
Handearnosemouthheadfingertoelegarmeye
T: Молодці! Гарно попрацювали. And now let’s remember the richest verb in English language «have got, has got». (Двоє учнів розповідають віршики).
T: Well done! Now, let’s work in groups and play a game. Your task is to make a monster and then tell us about it! (Учні отримують картки для самостійної роботи. По закінченні роботи вчитель підходить до учнів й перевіряє правильність виконання завдання).
(Учні разом з учителем співають пісню “Head, shoulders, knees and toes…” , виконуючи відповідні рухи.)
T: And now let’s play another game which is called «Who am I? »
Клас поділяється на три команди. Учитель розкладає картки з іменами героєв на столі текстом донизу. Члени кожної команди ланцюжком підходять до столу, беруть по одній картці й читають ім’я героя, якого потрібно описати, не називаючи його. Інші команди повинні відгадати хто це. За правильно вгаданого героя надається один бал. Перемагає команда, яка отримає більше балів. Учитель контролює правильність виконання завдання.
ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ
T: Well done, children! You have worked very hard today. I thank you for your work. Чи сподобався вам урок? Які завдання вам сподобались більше за все? Які завдання були складними? Я бажаю вам успіхів у вивченні цього цікавого предмету. Good bye! Have a nice day!
Ps: Учні співають прощальну пісню «Good bye song».