Конспект уроку з англійської мови для 2 класу на тему: "У мене є два ока "

Про матеріал
Конспект уроку з англійської мови для 2 класу на тему: “THE PARTS OF THE BODY”
Перегляд файлу

      Маріупольська загальноосвітня санаторна

         школа-інтернат №11

       Донецької обласної ради

 

     Конспект

    уроку

на тему:

“THE PARTS OF

THE BODY

        

Р      Розробка

В      Вчителя англійської мови

C      Сорокіної Ольги Ігорівни

Б     

                       

                                          Маріуполь - 2019

КОНСПЕКТ  УРОКУ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

 

ВЧИТЕЛЬ:   Сорокіна О.І.

КЛАС:    2-Б

ТЕМА УРОКУ:  The Parts of The Body

ПІДТЕМА:        У мене є два ока…

МЕТА:

Навчальна:  

  • розширювати навички усного мовлення з використанням  вивченої  лексики, мовних зразків;
  • формувати навички монологічного мовлення на рівні речення;
  • удосконалити навичку учнів вживання ГС «has got, have got» в  усному мовленні на рівні фрази.

Освітня:     

  • розширювати кругозір та підвищувати загальну культуру учнів;
  • формувати навички письма, говоріння, аудіювання;
  • розвивати вміння вести бесіду щодо даної теми.

Розвивальна:

  • розвивати пізнавальний інтерес, пам’ять, увагу, творчі здібності учнів.
  • розвивати інтелектуальну, емоційну, мотиваційну сфери особистості учня.

Виховна:    

  • формувати навички та вміння інтелектуальної праці;
  • виховувати любов до англійської мови, почуття допомоги та уміння працювати в групі.

Компетентності:

Предметні — вміння описувати й характеризувати себе та інших людей, вживаючи іменники на позначення рис зовнішності, розуміти на слух невеликі тексти про зовнішність людей, відповідати на запитання;

Ключові вміння працювати з підручником, застосовувати набуті знання в різних мовленнєвих ситуаціях

ТИП УРОКУ:  комбінований, узагальнюючий

ОБЛАДНАННЯ:  підручник, робочий зошит, аудіо та відео носії, картки, плакати, роздатковий матеріал.

ХІД УРОКУ:

 

І.     ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ

 

1.  Greeting

T: Dear children, we are glad to see all of you at our lesson. Do you want to say

“hello” to each other? Let's sing our “Hello song”.

(Діти вітаються та співають пісню «Hello! How are you today?»)

2.  Aim

T: Сьогодні ми з вами повторимо все, що вивчили у розділі. Ви будете грати в ігри, читати, виконувати цікаві завдання. Також ми повторимо пісні й вірші, вивчені

на попередніх уроках. Let’s start our lesson. 

 

3. Pronunciation Practice

T: Зараз ми з вами потренуємось правильно вимовляти англійські звуки. Давайте

повторимо скоромовки, які ми вивчили на попередніх уроках.

Діти спочатку хором повторюють за вчителем скоромовку декілька разів, потім розповідають індивідуально якомога чіткіше та швидше вимовляючи слова.

Похожее изображение

4. Warming Up. Уведення в іншомовну атмосферу

 

T: Look at the screen and let’s remember the words of our today topic.

(перегляд відео «My body parts» )

 

ІІ.       ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ

 

  1. Vocabulary Revision.

T:. Гра"Роз'єднай ланцюжок "

         Handearnosemouthheadfingertoelegarmeye

 

 

  1. Vocabulary  and Grammar Revision.

 

T: Молодці! Гарно попрацювали. And now lets remember the richest verb in English language «have got, has got». (Двоє учнів розповідають віршики).

https://img14.postila.io/resize?w=425&src=%2Fdata%2Fba%2F18%2F8d%2F47%2Fba188d47ccf9bc158fdb6bccdb752e7fbc11a6535cde48c38643829ea33d9ee3.jpg

 

T: Well done! Now, let’s work in groups and play a game. Your task is to make a monster and then tell us about it! (Учні отримують картки для самостійної роботи. По закінченні роботи вчитель підходить до учнів й перевіряє правильність виконання завдання).

 

                              

 

  1. Physical Warming up

(Учні разом з учителем співають пісню “Head, shoulders, knees and toes…” , виконуючи відповідні рухи.)

 

  1. Speaking

 

T: And now let’s play another game which is called «Who am I? »

Клас поділяється на три команди. Учитель розкладає  картки з іменами героєв на столі  текстом донизу. Члени кожної команди ланцюжком підходять до столу, беруть по одній картці й читають ім’я героя, якого потрібно описати, не називаючи його. Інші команди повинні відгадати хто це. За правильно вгаданого  героя надається один бал. Перемагає команда, яка отримає більше балів. Учитель контролює правильність виконання завдання.

 

ІІІ.   ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ

  1. Summarizing

T: Well done, children! You have worked very hard today. I thank you for your work. Чи сподобався вам урок? Які завдання вам сподобались більше за все? Які завдання були складними? Я бажаю вам успіхів у вивченні цього цікавого предмету. Good bye! Have a nice day!

Ps: Учні співають прощальну пісню «Good bye song».

 

docx
Додано
22 грудня 2019
Переглядів
1047
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку