Конспект уроку з англійської мови для 6 класу на тему " Мої уподобання"

Про матеріал
Конспект уроку створено на базі НМК "Go Getter 3" з метою опрацювання мовного інвентаря у тематичному контексті мовленнєвої ситуації " Мої уподобання" з використанням активних форм роботи учнів
Перегляд файлу

Тема: Мої уподобання

Тип уроку: комбінований, урок розвитку мовленнєвих навичок

Методи навчання: словесний, наочний, інтерактивні, практичний

Форми роботи: фронтальна, парна, індивідуальна

Цілі:

- активізувати вживання в мові учнів лексики за темою « Food», розвивати здібності до мовної здогадки, удосконалювати навички читання, аудіювання ти діалогічного мовлення з опорою на зразок;

- формувати ключові компетентності учнів:

- спілкування іноземними мовами ( розвивати культуру спілкування учнів, уміння висловлювати свої думки англійською мовою, вести діалог в умовах комунікативної ситуації);

- інформаційно-цифрову компетентність – вивчати іноземну мову з використанням спеціальних програмних засобів, ігор;

- виховувати культуру спілкування учнів,позитивне, толерантне ставлення до інших.

Очікувані результати. На кінець уроку учні вміють:

- правильно вживати лексичні одиниці з даної теми, висказувати  свою точку зору та запитувати про уподобання інших людей;

-  знаходити необхідну інформацію в прослуханому тексті, порівнювати, узагальнювати та робити висновки;

-   Змістові лінії: громадянська відповідальність, здоров’я та безпека

Обладнання: НМК Go Getter 3 (Pearson), аудіо та відео до підручника  (Unit 6.4),завдання на платформі  Wordwall  та Baamboozle

 

 

 

 

 

Хід та структура уроку

І. Організаційний етап

  1.   Уведення в іншомовну атмосферу

T: Today we are going to talk about food we like/ don’t like. But first let’s revise the words.

     You have to guess what food it is.

  •           ….. is brown and sweet. Children like it very much. (chocolate)
  •           A …… is an animal that lives in water. ( fish)
  •           Chickens lay these! They can be white or brown. (eggs)
  •           …..  comes from Italy. It has tomato and cheese on it. (pasta)
  •           What’s your favourite…..? Chocolate, vanilla or strawberry? (ice-cream)
  1.   Повідомлення теми та цілей  уроку

T:  Do you prefer chocolate or vanilla ice-cream?

     In this lesson we will learn to talk about our preferences.

ІІ. Основна частина уроку

  1.      Актуалізація опорних знань учнів.

    T: Look at the photos in your SB p. 76

  •           Who can you see here?
  •           What is happening?
  •           Why is Emma sad?

Let’s watch the video and find out about it. (Video 6.4)

  1.      Пред’явлення тексту  для читання  та його обговорення з метою максимально повного та точного розуміння прочитаного.

T: Let’s read the dialogue and then answer the questions:

  •           What do Poppy and Emma decide to do?
  •           What would Poppy like to do?
  •           What do they decide to do?
  •           What has Poppy’s mum made?
  •           What sandwiches does Poppy prefer?
  •           What about Emma? What dessert does she prefer?
  •           What time do they decide to meet?
  •           Why can’t they have a picnic?

 

  1.      Закріплення нових ЛО.

 

  1. T: Let’s learn the phrases we can use to talk about our preferences. (SB p.76 ex. 3)

    Find and underline these phrases in the dialogue we’ve just read.

 

  1. T: Now let’s read the dialogue again but use your own food words.
  2. T: Complete the dialogue in ex. 3 SB p. 76 using the words in the box.

  

  1.      Пред’явлення тексту  для аудіювання (SB p. 76 ex. 4)

 

T: Read the questions you have to answer. Then listen and choose the correct answers.

 

  1.      Фізкультхвилинка.

 

Гімнастика для очей            https://www.youtube.com/watch?v=M2y2N0iDIvQ&t=73s

 

  1.      Робота в парах. Складання міні-діалогів за зразком (SB p.76 ex.5)

        https://www.baamboozle.com/game/644272

  https://wordwall.net/resource/30102242/preferences-gg3

 

  1.      Рефлексія (2 хв.)

T: - Can you talk about your preferences now? What phrases can you use to ask about preferences and to respond?

III. Заключна частина уроку.

  1. Повідомлення д/з та інструктаж щодо його виконання.

   T: Your h/w WB p.53 ex/ 1-4

2. Підбиття підсумків уроку.

T: - Thank you for the lesson. You all really did your best. Have a good day. See you…

docx
Додано
16 листопада
Переглядів
84
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку