Тема: Мої уподобання
Тип уроку: комбінований, урок розвитку мовленнєвих навичок
Методи навчання: словесний, наочний, інтерактивні, практичний
Форми роботи: фронтальна, парна, індивідуальна
Цілі:
- активізувати вживання в мові учнів лексики за темою « Food», розвивати здібності до мовної здогадки, удосконалювати навички читання, аудіювання ти діалогічного мовлення з опорою на зразок;
- формувати ключові компетентності учнів:
- спілкування іноземними мовами ( розвивати культуру спілкування учнів, уміння висловлювати свої думки англійською мовою, вести діалог в умовах комунікативної ситуації);
- інформаційно-цифрову компетентність – вивчати іноземну мову з використанням спеціальних програмних засобів, ігор;
- виховувати культуру спілкування учнів,позитивне, толерантне ставлення до інших.
Очікувані результати. На кінець уроку учні вміють:
- правильно вживати лексичні одиниці з даної теми, висказувати свою точку зору та запитувати про уподобання інших людей;
- знаходити необхідну інформацію в прослуханому тексті, порівнювати, узагальнювати та робити висновки;
- Змістові лінії: громадянська відповідальність, здоров’я та безпека
Обладнання: НМК Go Getter 3 (Pearson), аудіо та відео до підручника (Unit 6.4),завдання на платформі Wordwall та Baamboozle
Хід та структура уроку
І. Організаційний етап
T: Today we are going to talk about food we like/ don’t like. But first let’s revise the words.
You have to guess what food it is.
T: Do you prefer chocolate or vanilla ice-cream?
In this lesson we will learn to talk about our preferences.
ІІ. Основна частина уроку
T: Look at the photos in your SB p. 76
Let’s watch the video and find out about it. (Video 6.4)
T: Let’s read the dialogue and then answer the questions:
Find and underline these phrases in the dialogue we’ve just read.
T: Read the questions you have to answer. Then listen and choose the correct answers.
Гімнастика для очей https://www.youtube.com/watch?v=M2y2N0iDIvQ&t=73s
https://www.baamboozle.com/game/644272
https://wordwall.net/resource/30102242/preferences-gg3
T: - Can you talk about your preferences now? What phrases can you use to ask about preferences and to respond?
III. Заключна частина уроку.
T: Your h/w WB p.53 ex/ 1-4
2. Підбиття підсумків уроку.
T: - Thank you for the lesson. You all really did your best. Have a good day. See you…