Конспект уроку з англійської мови для учнів 1 класу з теми "Дозвілля. Іграшки" Урок 2.

Про матеріал

Конспект другого з циклу уроків для 1 класу з теми " Дозвілля. Іграшки" за підручником Пухта Г. Гернгрос Г. Льюіс-Джонс П. “Quick Minds" для Нової уроаїнської школи. На уроках використовуються ігрові та інтерактивні технології та елементи перегрупувань.

Перегляд файлу

Клас 1.  Урок 2.     за підручником Пухта Г. Гернгрос Г. Льюіс-Джонс П. Quick Minds

Тема:  Дозвілля.

Мета: ознайомити з новими лексичними одиницями, відпрацювати питання “What toys do you like?” та відповіді, активізувати в мовленні вивчені за темою слова, розвивати аудіювання, говоріння.

Очікувані результати: на кінець уроку учні засвоять нові лексичні одиниці, зможуть сказати про іграшку, яка подобається, повторять слова за темою, навчаться вживати їх в мовленні.

Обладнання: тематичні картки; аудіо до підручника, картки для групової роботи, запис пісні,  відео для фізкультхвилинки.

 

                                                  Хід уроку.

І. Організаційний момент.

      - Good morning, children.

      - I’m happy to see you today!

 

ІІ. Мовленнєва зарядка.

  • How are you? (кілька учнів)

Пісня «Hello, how are you?» Lets sing a song.

- Do you like to play?

 

ІІI. Повідомлення теми та мети уроку.

           - Today well speak about toys you like best. We will learn some new words and play games.

 

IV. Основна частина уроку. 

          1. Активізація вивченого.   

           Вчитель показує картку.

            - Is it a doll/ car/ ball…?

            -  Yes, it is. No, it is not.

           Now I mix these toys and tell me what is it?

            - What colour is it?

          2. Робота з ЛО.

            Ознайомлення. Вчитель демонструє і прикріплює на дошці.

               Teddy bear, bike, go-kart, train.

         Repeat the words boys and girls, group 1/2/3/4.

 

          Гра Board Bash ( До слів на дошці додаємо ще 3 (раніше вивчені), ділимось на дві команди. Вчитель вимовляє слово, а 2 учні з команди біжать і хлопають по ньому.)

 

 

            Робота з підручником.

        p. 39    ex.1     Listen, point and say.

 

Фізкультхвилинка.

 

          3. Розвиток мовлення.

           - Look at the blackboard!

            - What toys do you like?

            -  I like a teddy bear. And what about you?

      - Do you like dolls?

             Yes, I do./ No, I don’t.

          4. Робота в групах. Перегрупування за формами.

             Colour the toys, please. Фарбуємо доки грає музика.

             Match the toys with a girl and with a boy.

             Boy likes to play with…..                 Girl likes to play with….

                         

  • Have we got any new toys here?
  • Let’s repeat them!
  • A car is for boys. A doll is for girls…….

 

      Гра «Whats missing?» ( Вчитель знімає з дошки картку і ховає. Діти відгадують.  Хто вгадає стає ведучим.

 

VI. Підсумки уроку.

  • Thank you for your work today.
  • Thats all for today. See you next time. Goodbye.

 

doc
Додано
19 серпня 2019
Переглядів
2522
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку