Конспект другого з циклу уроків для 1 класу з теми " Дозвілля. Іграшки" за підручником Пухта Г. Гернгрос Г. Льюіс-Джонс П. “Quick Minds" для Нової уроаїнської школи. На уроках використовуються ігрові та інтерактивні технології та елементи перегрупувань.
Клас 1. Урок 2. за підручником Пухта Г. Гернгрос Г. Льюіс-Джонс П. “Quick Minds”
Тема: Дозвілля.
Мета: ознайомити з новими лексичними одиницями, відпрацювати питання “What toys do you like?” та відповіді, активізувати в мовленні вивчені за темою слова, розвивати аудіювання, говоріння.
Очікувані результати: на кінець уроку учні засвоять нові лексичні одиниці, зможуть сказати про іграшку, яка подобається, повторять слова за темою, навчаться вживати їх в мовленні.
Обладнання: тематичні картки; аудіо до підручника, картки для групової роботи, запис пісні, відео для фізкультхвилинки.
Хід уроку.
І. Організаційний момент.
- Good morning, children.
- I’m happy to see you today!
ІІ. Мовленнєва зарядка.
Пісня «Hello, how are you?» Let’s sing a song.
- Do you like to play?
ІІI. Повідомлення теми та мети уроку.
- Today we’ll speak about toys you like best. We will learn some new words and play games.
IV. Основна частина уроку.
1. Активізація вивченого.
Вчитель показує картку.
- Is it a doll/ car/ ball…?
- Yes, it is. No, it is not.
Now I mix these toys and tell me what is it?
- What colour is it?
2. Робота з ЛО.
Ознайомлення. Вчитель демонструє і прикріплює на дошці.
Teddy bear, bike, go-kart, train.
Repeat the words boys and girls, group 1/2/3/4.
Гра “Board Bash” ( До слів на дошці додаємо ще 3 (раніше вивчені), ділимось на дві команди. Вчитель вимовляє слово, а 2 учні з команди біжать і хлопають по ньому.)
Робота з підручником.
p. 39 ex.1 Listen, point and say.
Фізкультхвилинка.
3. Розвиток мовлення.
- Look at the blackboard!
- What toys do you like?
- I like a teddy bear. And what about you?
- Do you like dolls?
Yes, I do./ No, I don’t.
4. Робота в групах. Перегрупування за формами.
Colour the toys, please. Фарбуємо доки грає музика.
Match the toys with a girl and with a boy.
Boy likes to play with….. Girl likes to play with….
Гра «What’s missing?» ( Вчитель знімає з дошки картку і ховає. Діти відгадують. Хто вгадає стає ведучим.
VI. Підсумки уроку.