Тема уроку: Їжа
Мета: формувати компетенції
Практична: активізувати раніше вивчений лексичний матеріал, удосконалити вміння учнів вести діалог; повторити та закріпити знання числівників від 1 до 10, назви овочів та фруктів; розвивати навички письма.
Освітня: поглиблювати знання учнів про необхідність англійської мови; сформувати розуміння особливості свого мислення, збільшення пасивного словника дитини.
Розвиваюча: розвивати лексичні навички та навички мовлення; формувати в учнів вміння переключатися на різні види діяльності; розвивати творче та логічне мислення, увагу, уяву учнів в умовах гри; розвивати різні види пам’яті (слухову і зорову), мовну здогадку, мовленнєву реакцію, навички імітації.
Виховна мета: виховувати почуття ввічливості, чуйність у стосунках з товаришами, культуру мовлення; виховувати самостійність.
Очікувані результати:
знати: лексичні одиниці з даної теми, вміти вести діалог, знати назви кольорів.
Формування духовних орієнтирів: формувати гуманістичний світогляд учнів, стійку мотивацію щодо вивчення іноземної мови.
Обладнання: підручник, класна дошка, наочний матеріал, телевізор, роздатковий матеріал.
Тип уроку: комбінований.
Хід уроку:
І. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення.
1. Привітання.
- Good morning, dear children! I am glad to see you! Let`s star our lesson with “Hello song”. (Діти вітаються піснею).
2. Гра “ Meeting”
- Our game is “Meeting”. I`ll give you a ball and ask a question and your task answer it.
- How are you?
- What is your name?
- How old are you?
- I hope that everyone will be in a good mood. I wish you to be smiling, friendly and active in this lesson.
ІІ. Основна частина уроку.
1. Повторення лексичного матеріалу. Розвиток умінь мовлення.
1) Гра “Numbers”.
- And now next game is “ Numbers ”. You choose one of the card and name numbers in English.
2) Повторення лексичних одиниць за темою “ The colors”.
- Tell me, what is your favourite colour ?
( Учні називають свій улюблений колір)
3) Повторення лексичних одиниць за темою “ Food”
- Now let`s relax and sing the song. (Учні співають пісню “ Are you hungry? ”
4) Гра “ What is missing?”
На дошці прикріплені флеш-картки з теми. Діти закривають очі, а вчитель знімає одну картку. Діти називають якої картки не вистачає.
Фізкультхвилинка.
5) Гра “ Ukrainian ball- English ball”.
- Remember the words learned in previous lessons.
Граючись у гру, учні згадують слова попередніх уроків. Учитель називає слова українською мовою та кидає учню м’ячик, він його ловить та повертає вчителю.
6) Гра “ Leters and sounds”
На дошці прикріплені літери, велика або маленька, діти мають вийти до дошки і прикріпити літери яких не вистачає.
7) Робота в зошиті.
ІІІ. Заключна частина.
Пісня “ Good bye”.