Конспект уроку з англійської мови у 3 класі з теми “Тварини”

Про матеріал
Урок узагальнення та систематизація знань (розвиток мовленнєвих умінь), містить роботу з додатковим матеріалом, мовленнєву та фонетичну зарядку, фізкультхвилинку. Спрямований на формування комунікативних компетентностей учнів у процесі оволодіння іноземною мовою. Виховувати в учнів бережне ставлення до природи.
Перегляд файлу

Конспект уроку з ангійської мови у 3 класі з теми “Тварини”

Тема: Animals.

Мета:

  • освітня:

     активізувати лексичний матеріал з теми "Природа"; формувати загальнонавчальні вміння і навички (вміння порівнювати, аналізувати),   повторити граматичний матеріал: множина іменників, прийменники in, on, питальні та заперечні речення,  формувати навички правильної вимови звуків англійської мови,  закріпити  правила читання;

  • розвиваюча: розвивати мовну та мовленнєву компетенцію, а саме  комунікативні здібності учнів при використанні навичок співробітництва під час спілкування іноземною мовою;  зорову і слухову пам'ять, логічну здогадку, фонематичний слух, гнучкість артикуляційного апарату,   розвивати вміння та навички читання, письма, усного мовлення, підтримува­ти високий рівень мотивації до вивчення англійської мови
  • виховна:  

виховувати культуру співбесіди, доброзичливості та об'єктивності в оцінці роботи товаришів і самооцінки; виховувати зацікавленість у розширенні своїх знань, загальну культуру учнів,  інтерес до вивчення мови, уміння чітко виконувати інструкції вчителя, зміцнювати почуття дружби, товариства,  прищеплювати любов  до тварин, до природи,  повагу до співрозмовників.

Тип уроку: Урок  узагальнення та систематизація знань (розвиток мовленнєвих умінь)

Методи і прийоми:  метод взаємоконтролю, мікрофон,  розповідь – пояснення, створення позитивного настрою, робота з підручником, робота в групах, парах.

Форми роботи: фронтальна, індивідуальна, парна.

Форма проведення: урок-подорож з елементами гри

Обладнання: комп`ютер, мультимедійна дошка, підручник, пісня, кошик з яблуками-картками із завданнями, ілюстрації, іграшка їжачок, роздавальний матеріал, маски тварин, знаки транскрипції, презентація, відео матеріали.

Очікувані результати:

Учні повинні знати:

  • лексичні одиниці з теми
  • множину іменників
  • вживання прийменників in, on
  • правила читання

Учні повинні вміти:

  • правильно вживати лексику
  • ставити питальні та заперечні речення
  • правильно вимовляти звуки англійської мови

Девіз уроку: «Граючись, вивчаємо англійську»

Хід уроку

І.  Підготовка до сприйняття іншомовного  мовлення

 1. Greeting.

T: Good morning, guests!

 Good morning, children! I`m glad to see you!

P: Hi! How are you?

 Hi! How are you?

I am fine, thank you!

I am fine, thank you!

And what about you?

T. I am fine, too. How are you today?  How do you feel?  

(Діти показують смайлики і висловлюються про свій настрій) 

Ps: I`m happy.

  • I am fine!
  • I am OK!
  • I’m so-so!
  • I am sad!

T: So, children! I see that all you are fine.  Look at the window! What is the weather like today? 

Ps: It is …

      It is …

T: Do you like such weather? What can you do in such weather?

Ps: I like such weather because I can …

  • I don’t like such weather because I can’t …

T: What month is it now?

  • What season is it ?
  • Let’s remember poem about season

Spring is green

Summer is bright

Autumn is yellow

Winter is white

Song “What`s the weather like today?”

  1. Aim. Повідомлення теми та мети уроку.

T:  Today  we’ll remember vocabulary on the topic “Nature” and we’ll tell about our favourite animals. Besides we’ll remember  numerals 11-20 and using singular and plural forms. But today we have an unusual lesson.Описание: Результат пошуку зображень за запитом "казковий їжак"

Описание: wicker-basket-filled-ripe-red-apples-isolated-white-background-food-fitness-menu-vector-cartoon-close-up-illustration-142139353До нас в гості завітав Їжачок (hengehog), з проханням про допомогу. Справа в тім, що яблучка (apples), які він припас з осені (autumn), зачарувала Зима (winter). А щоб зняти чари, необхідно виконати завдання кожного яблучка (apples). Їжачок (hengehog) і сам би впорався та завдання написані англійською мовою (English). Але він не вивчав англійську (English), так як з вересня (September) заліг у зимову сплячку.

 - То як, допоможемо Їжачкові? - YES.

Ps: We are children from Ukraine

We are glad to meet again

We can read,

We can write,

We can poems recite

T: Отож нас чекає подорож до чарівної країни, яка називається Animal Land.

- Як ви думаєте, хто там живе?

3. Warming-up.  Введення в іншомовну атмосферу.

 T: Children, let`s remember  rhymes about animals.

1, 1, 1                                      A sad red cat                                  What is        grey?

Little dogs run                       Sat on a mat                                   What is grey?

2, 2, 2                                      And had a chat                              Can you say?

Cats see you                           With a fat rat                                 Yes, I can

3, 3, 3                                                                                               My cat is grey.

Birds in the tree

4, 4, 4

Frogs on the floor

4. Phonetical drills. Фонетична зарядка

Описание: Пов’язане зображення- А зараз, давайте пригадаємо казку про містера Tongue. Mr Tongue затишно живеться у своєму теплому будиночку-ротику.

Одного разу вночі розгулялася негода, подув сильний вітер [u: – u: – u:],

зашуміли дерева   [l–l], 

і почався дощ.

Крапельки дощу застукали по будиночку  [t – d – t – d].

Але Mr Tongue спокійно спав, тихо дихав  [h – h – h]

й уві сні чув, як стукає дощик по даху  [р – р –р].

А вранці дощу ніби й не було: світило сонечко, співали пташки [vi: — vi: — vi:].

Mr Tongue прокинувся, подивився у вікно: "Wow! Як чудово!" — і

вигукнув  [a: – o: – a: – o:].

Йому раптом захотілось піти на прогулянку. Він поснідав і мерщій побіг

до річки. По дорозі він зустрів Mrs Snake. Вона була чомусь сердита і

зашипіла   [θ – θ – θ].

Потім вона зламала зуба і засичала [θ – ð θ – ð θ – ð].

Mr Tongue посміхнувся, згадав свої улюблені скоромовки:

―Реðинову ðіну купили в магаðині, реðинову ðіну принесли в корзині.

―The teacher thought and thought and thought, and no one knew the thought he

thought.

І пішов далі, де на нього чекало багато нових пригод.

А нас з вами також чекає багато справ.

5. Physical activity

Teddy bear, Teddy bear,

Touch the ground.

Teddy bear, Teddy bear,

Turn around.

Teddy bear, Teddy bear,

Show your shoe.

Teddy bear, Teddy bear,

That will do.

ІІ. Основна частина уроку.

1. Vocabulary Revision and Practice.  Подання та активація нових ЛО .

1) Впр. 1 (с. 88).

T: Open your books at page 88.

- And now, close your eyes and count to ten.  So, one, two, three…Now open your eyes. You are at the Land of Animals.

 So, I have a secret for you. Look! It is a basket. The apples are magic. Now I’ll take 1. the first apple. Look! There are a lot of animals. What animals can you see? Name and divide them into three groups:

WILD ANIMALS

DOMESTIC ANIMALS      

PETS

For example: It is a lion. The lion is wild animal.

2. The second apple:

FIND THE ANIMALS

Henstigerscatshorsesdogsgiraffesrabbitscamels

Описание: Результат пошуку зображень за запитом "cartoon dog"Описание: Результат пошуку зображень за запитом "cartoon camel"Описание: Результат пошуку зображень за запитом "cartoon cat"Описание: Результат пошуку зображень за запитом "cartoon hen"Описание: Результат пошуку зображень за запитом "cartoon horse"

2. Grammar Practice. Повторення граматики

Plurals.

3. The  third apple

- We are on the farm. Count the animal

- How many donkeys can you see? I can see 11 donkeys.

3. Speaking. Говоріння

4. The fourth apple

Food for animals.

DOES … DRINK …?    DOES … EAT  …?

Описание: Описание: Англійська мова English 2 клас НесвітОписание: Описание: Англійська мова English 2 клас Несвіт

- Does the cow eat fish? No it doesn’t.

3. Physical activity

4. Listening comprehension

5. The fifth apple

- We are at the zoo

a) pre-listening task

- Look at the pisture. What animals can you see?

b) while-listening

- Давайте, послухаємо про що ж розмовляють тварини у зоопарку!

Zebra: Hello! Who are you?

Tiger: Hello! I am a tiger. And you?

 Z: I am a zebra. Do you like zebras?

T: Yes, I do. You are very fast! And do you like tigers?

Z: Yes, I like tigers. You are beautiful. Children like you very much.

Monkey: No, no. Children like me.

T: Oh, who are you?

M: I am a monkey. I am very beautiful. Children play, sing and dance with me.

Z: Stop, stop, stop. I think that children like all animals. Look, they are looking at us.

c) post-listening

- What animals can you see at the zoo?

- Who is fast?

- Who is beautiful?

- Do the tigers like zebras?

- Do the children like to play with the monkey?

5. Reading

6. The sixth apple TASK  «Riddles»

It is very big and grey.  It has got a very long nose. It lives in the jungle. (An elephant)

I live in the river. I am not fish. I am green. What am I? (a frog).

I live in the savanna. I can run and jump. I have got sharp teeth. (a lion).

I am a pet. I am not small.  I am  not big. I like milk and fish. I live in the house. ( a cat )

It lives in the jungle. It likes bananas. (A monkey).

6. Writing

7. The seventh apple TASK           JUMBLED  LETTERS

YPPPU,   KEYMON,    HSRKA,    BREA,    SOOEG,    PHEES

Описание: Пов’язане зображенняОписание: Результат пошуку зображень за запитом "cartoon bear"Описание: Результат пошуку зображень за запитом "cartoon goose"Описание: Результат пошуку зображень за запитом "cartoon SHEEP"Описание: Результат пошуку зображень за запитом "cartoon monkey"Описание: Результат пошуку зображень за запитом "cartoon puppy"

  1. Check on homework

8. The eighth apple

- What is your favourite animal? Tell me about them, please

III. Заключна частина уроку

1. Summarizing

- Ми так захопилися завданнями, що й не помітили, як зачаровані яблука стали справжніми (в корзині справжні яблука для кожної дитини). А це означає, що ми допомогли  Їжачкові.

- Do you like our today’s travelling?

- Do you like tasks? Which? Why?

- What animals do you  like?

- Їжачок вдячний вам за ваші старання і хоче пригостити вас своїми яблучками, тому після уроку кожен може взяти по яблучку.

- You were very active and that’s why I’ll give you high marks today.

- Are you OK?

2. Homework

- Write about your favourite animal.

- Goodbye!

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Кулеба Єлізавєта Романівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
21 лютого 2021
Переглядів
3721
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку