Планування роботи мовної школи в пришкільному таборі

Про матеріал
Методичні рекомендації з теми "Планування роботи мовної школи в пришкільному таборі". Збірки включає в себе КТП мовної школи та приклади розробки уроків, згідно з КТП.
Перегляд файлу

КЗ «Початкова школа №36 – школа повного дня Маріупольської міської ради в Донецькій області»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Методичні рекомендації з теми

«Планування роботи мовної школи «Summer» у пришкільному таборі»

 

 

 

 

 

 

 

Вчителя англійської мови

Мальцевої Вікторії Олександрівни

 

 

 

 

 

 

 

м. Маріуполь, 2020 р.

Зміст

Вступ

1. Мета і завдання мовної школи «Summer»

2. Принципи мовної школи «Summer»

3. План роботи мовної школи «Summer»

4. Приклади конспектів уроків

First Day. Hello, children! День перший. Знайомство!

Second Day. Meet new friends! День другий. Зустрічай нових друзів!

Third Day. My favourite color! День другий. Мій улюблений колір!

Висновок

Список використаної літератури

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вступ

Якісне навчання дітей іноземних мов у контексті європейської інтеграції України та наближення до Європейських стандартів є пріоритетом Міністерства освіти і науки України .

Один із нестандартних підходів для забезпечення якісного навчання дітей іноземним мовам є пришкільні мовні табори, які спонукають школярів практично застосовувати знання з мов, отриманих протягом навчального року. У таборах діти матимуть можливість спілкуватися іноземними мовами та застосовувати їх у різних формах діяльності (ігрових і концертних програмах, театральних виставах, екскурсіях, подорожах тощо).

Основна мета мовного табору – зацікавити учнів іноземною мовою та сприяти самостійній підготовці вдома. Вивчення іноземної мови в жодному разі не повинно перетворюватися на продовження навчального процесу.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.                  Мета і завдання мовної школи «Summer»

Мета – створення умов для  практичного застосовування знань з мови, отриманих протягом навчального року, застосовувати їх у різних формах діяльності.

Завдання:

  •                  здобути необхідні мовні навички;
  •                  непомітно подолати мовний бар'єр;
  •                  удосконалити свою розмовну мову;
  •                  поєднати навчання із захопливим відпочинком;
  •                  отримати мотивацію для подальшого удосконалення англійської мови

19603099 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.                  Принципи мовної школи «Summer»

  •                   Безпека всіх заходів.
  •                   Врахування особливостей кожної дитини.
  •                   Розкриття талантів у всіх сферах діяльності.
  •                   Достатня кількість обладнання і матеріалів для організації діяльності.
  •                   Розподіл фізичного та психологічного навантаження.
  •                   Чіткий розподіл обов’язків і часу.
  •                   Моделювання та створення ситуації успіху.
  •                   Щоденна рефлексія з можливістю для кожного учасника табору висловити свою думку про минулий день.

 

 

 

 

 

3.                 План роботи мовної школи «Summer»

УЗГОДЖЕНО:                ЗАТВЕРДЖЕНО:
Заступник директора з НВР                       Директор КЗ № 36
_______________Я. С. Батіна     ______________Р.В. Карнаушенко

 


ПЛАН РОБОТИ МОВНОЇ ШКОЛИ «SUMMER» У ПРИШКІЛЬНОМУ ТАБОРІ
вчителя англійської мови Мальцевої Вікторії Олександрівни
КЗ «Початкова школа №36 – школа повного дня Маріупольської міської ради в Донецькій області»
2019/20 навчального року

Дата

Час проведення

Назва заходу

 

 

First Day. Hello, children! День перший. Знайомство!

 

 

Second Day. Meet new friends! День другий. Зустрічай нових друзів!

 

 

Third Day. Colors. Rainbow town. День другий. Кольори. Райдужне місто.

 

 

Forth Day. My family and friends! День четвертий. Моя родина та друзі!

 

 

Fifth Day. Animals. Тварини

 

 

Sixth Day. Parts of body. Частини тіла.

 

 

Seventh Day. Days of the week. Дні тижня.

 

 

Eight Day. Seasons of the year. Пори року.

 

 

Ninth Day. Month of the year.

 

 

Tents Day. Cartoon «Mermaid». Перегляд мультфільму «Русалонька»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.                  Приклади конспектів уроків

First Day. Hello, children! День перший. Знайомство!

Тема уроку: Знайомство

Мета уроку: ознайомити учнів із формами вітання, знайомства та прощання; Активізувати лексичні структури Hello! Hi! I am … . Goodbye! Bye!”; розвивати навички усного мовлення; познайомити учнів з існуванням англійської мови та культури, зацікавити учнів у вивченні англійської мови.

Обладнання: ноутбук, мультимедійна дошка, мультимедійна презентація «Hello, children!», іграшки.

Хід уроку

1. Привітання

Good morning, dear children! Добрий день, дорогі діти! Вітаю вас у стінах школи. Мене звати Вікторія Олександрівна. Я ваш вчитель англійської мови. Ви є українці, але ви будете вивчати не тільки вашу рідну українську мову,  але ви напевно вже знаєте, що існує багато інших країн крім нашої Батьківщини – України, і всі вони мають свою власну мову. Але як можуть спілкуватись всі народи? Чи потрібно для цього вивчати всі мови? Це, напевно, неможливо. Склалося так, що саме англійську мову знають в усьому світі. Це мова літератури, спорту, торгівлі, політики. Тому для учнів українських шкіл вже з першого класу ввели вивчення англійської мови.  Ми будемо співати,  грати ігри, спілкуватися, а ще вчитись читати та писати англійською мовою.

Чи знаєте ви, дітки, країну і її столицю, звідки поширилась англійська мова? Так, це Англія і її головне місто Лондон. На нашій дошці ви можете побачити карту цієї країни (Слайд 1), а також герб та прапор(Слайд 2).

Ось яке красиве місто Лондон (Слайд 3, Слайд 4 відео «The Wheels on the Bus»).

(Учні слідкують за командами)

Молодці! А чи знаєте ви, що у цій країні править королева? Її звати Єлизавета (Слайд 5). Чи хотіли б ви у майбутньому відвідати цю країну? Для цього вам треба вивчати англійську мову.

Сьогодні на уроці ви навчитеся вітатись, знайомитись та прощатись  англійською мовою.

2. Основна частина

Для привітання в англійській мові використовують слова Hello! та Hi! (Учитель знайомиться з дітьми англійською мовою).

T: Hello! I am Victoria Olexandrivna.

Давайте станемо в круг. Візьмемо іграшку та будемо її передавати ланцюжком, при цьому ми уважно слухаємо і повторюємо за мною.

T: Hello! I am Victoria Olexandrivna.

P1: Hello! I am … .

P2: Hi! I am … .

Скажіть мені, будь ласка, як ви прощаєтесь із своїми товаришами, рідними чи вчителями рідною мовою? (Учні наводять приклади).

На прощання англійці кажуть Goodbye! чи Bye!

Давайте спробуємо! (Учні повторюють слова за вчителем)

Коли діти прощаються зі своєю вчителькою, вони кажуть «Goodbye, teacher!», а коли ви прощаєтесь один із одним – «Bye

3. Фізхвилинка

Давайте з вами трішечки порухаємось. (Слайд 6 відео «Head, shoulders, knees and toes»)

(Учні слідкують за командами)

4. Заключна частина

Учні інсценізують короткі діалоги, використовуючи іграшки.

- Hi! I am .

- Hello! I am .

- Goodbye, !

- Goodbye, !

Сьогодні ви багато нового дізнались та навчились. Давайте пригадаємо, що ми робили на уроці. (Учні по черзі відповідають).

Коли ви прийдете сьогодні додому, привітайтесь зі своїми рідними англійською мовою. Домовились?

Я дякую вам, що ви усі сьогодні були слухняні та активні.

Goodbye, children!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Second Day. Meet new friends! День другий. Зустрічай нових друзів!

Тема уроку: Привітання

Мета уроку: навчити вітатися, прощатися, вживаючи нові мовні конструкції; розвивати увагу, вміння аналізувати; виховувати культуру спілкування.

Обладнання: ноутбук, мультимедійна дошка, мультимедійна презентація «Meet new friends!».

Хід уроку

1. Привітання

Good morning, dear children! Добрий день, дорогі діти!

Учитель звертається до учнів класу: «Hello, I am...» і пропонує їм дати відповідь: «Hello, I am ... ( імя дитини)».

Сьогодні ми з вами потренуємося ставити запитання «Whats your name?», тобто «Як тебе звати?» та відповідати на нього «My name is…», а також вивчимо пісню привітання.

2. Основна частина

Для привітання в англійській мові використовують слова Hello! та Hi! (Учитель знайомиться з дітьми англійською мовою).

T: Hello! I am Victoria Olexandrivna.

Давайте станемо в круг. Я кидаю м'ячика комусь із вас. Той, хто спіймав м'ячика має відповісти на моє запитання. Наприклад, я скажу «Hello!», то ви скажете «Hello, I am» або «Hi, I am». (Слайд 1)

Повторимо це разом із пісенькою. (Слайд 2 відео «Hello!»)

Молодці! А зараз ми з вами згадаємо, що розбирали на тому уроці. (Слайд 3). Подивіться і назвіть, що ви бачите на дошці?

Давайте тепер потренуємося ставити запитання «Whats your name?», тобто «Як тебе звати?» та відповідати на нього «My name is…». (Слайд 4 «What’s your name?»)

Давайте станемо в круг. Я кидаю м'ячика комусь із вас. Той, хто спіймав м'ячика має відповісти на моє запитання. Якщо я скажу «What is your name?», то ви кажете «My name is...». (Слайд 5).

 3. Фізхвилинка

Давайте з вами трішечки порухаємось. (Слайд 6 відео «Head, shoulders, knees and toes»).

(Учні слідкують за командами)

4. Заключна частина

Учні інсценізують короткі діалоги, використовуючи іграшки.

- Hi! I am .

- Hello! I am .

- What’s your name?

- My name is… . What’s your name?

- My name is… . Goodbye, !

- Goodbye, !

Сьогодні ви багато нового дізнались та навчились. Давайте пригадаємо, що ми робили на уроці. (Учні по черзі відповідають).

Коли ви прийдете сьогодні додому, привітайтесь зі своїми рідними англійською мовою та задайте питання, які ми сьогодні вчили. Домовились?

Я дякую вам, що ви усі сьогодні були слухняні та активні.

Goodbye, children!

 

 

 

 

 

 

 

Third Day. My favourite color! День другий. Мій улюблений колір!

Тема уроку: Кольори

Мета уроку: узагальнити, повторити і закріпити лексичний та мовний матеріал по темі "Кольори”; розвивати пам’ять, уважність, спостережливість, навички колективної роботи; сприяти розвиткові пізнавальних інтересів учнів; розвивати інтерес до вивчення англійської мови. 

Обладнання: ноутбук, мультимедійна дошка, мультимедійна презентація «Color. Rainbow town»;, роздатковий матеріал для розфарбовування (веселка), олівці.

Хід уроку

1. Привітання

Good morning, dear children! Добрий день, дорогі діти!

Сьогодні ми з вами повторимо назви кольорів.

Подивіться на Слайд 1 та Слайд 2 та назвіть кольори, які ви бачите.

2. Основна частина

Молодці! А тепер підемо гуляти нашим містом.

1. Жителі будиночка RED хочуть вгадати, якого кольору ваші олівці (Слайд 3) 

Учні ховають один кольоровий предмет. Вчитель задає запитання («Is your pencil red? Is it blue?») до тих пір, поки не відгадає колір. Учень відповідає "Yes” або "No”.

По закінченню етапу учні розфарбовують перший колір веселки RED COLOR.

2. У будиночок ORANGE переїхали нові мешканці, вони часто плутають імена своїх сусідів. Допоможемо їм? (Слайд 4)

Вчитель називає кольори, іноді помиляючись. Учні реагують фразами "You are wrong”, "You are right”. (Розфарбуй – оранжева смужка від веселки) 

3. У будиночку YELLOW живуть дуже стрункі мешканці. (Слайд 5)

Вони люблять робити зарядку. Навчимо їх нашим вправам. Давайте самостійно проспіваємо і виконаємо всі вправи під пісню «Head, shoulders, knees and toes».

Молодці! А тепер нам потрібно розфарбувати – жовта смужка від веселки.

4. Мешканці будиночка GREEN хочуть знати кольори деяких овочів, які вони купили. (Слайд 6)

Нам потрібно назвати кольори всіх зображених овочів  (кавун, лимон, апельсин, банан, помідор, слива, картопля, баклажан, огірок, яблуко, цибуля, морква, груша, капуста) (Слайд 7).

5. Щоб потрапити до будиночка BLUE, треба бути дуже уважним. (Слайд 8)

Перевіримо нашу уважність. На столі кольорові предмети, учні закривають очі, вчитель ховає один предмет.  Відкривши очі, діти називають предмет і його колір. 

6. Всі мешканці будиночка Purple – дуже сумні. (Слайд 9)

Давайте їх розвеселимо. (Слайд 10 відео “Sticky buble gum”) 

7. Мешканці будиночка Pink дуже творчі, напевно як і ми. (Слайд 11)

Вони полюбляють малювати. Розфарбуй хмаринки. (Роздатковий матеріал, аркуші А4 з райдугою)

4. Заключна частина

Ось ми і відвідали веселкове місто. Подивіться, яку гарну веселку ми отримали (Слайд 12)

 Вона буде звеселяти нас і нагадувати про цікаву подорож, добрих нових друзів. Що сподобалось найбільше? 

Я дякую вам, що ви усі сьогодні були слухняні та активні.

Goodbye, children!

 

 

Висновок

Володіння англійською мовою та іншими іноземними мовами є важливим інструментом для зростання конкурентоспроможності нашої держави та її європейської інтеграції. Без англійської мови немає ні сучасної науки, ні вищої освіти. Це також запорука успішної персональної кар’єри.

Мета мовної школи «Summer» – підвищити рівень володіння англійською мовою серед учнів, зацікавити дітей, започаткувати моду на вивчення іноземної мови та привернути увагу суспільства.

При плануванні роботи мовної школи «Summer» було враховано головну мету, а також:

  •                    необхідність здобути мовні навички ;
  •                    непомітно подолати мовний барєр;
  •                    удосконалити розмовну мову учнів;
  •                    поєднати навчання із захоплюючим відпочинком;
  •                    отримати мотивацію для необхідності подальшого вивчення англійської мови.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Список використаної літератури

  1.               Освітній портал «Освітній проект «На урок»». – [Електронний ресурс] – Режим доступу: https://naurok.com.ua
  2.               Освітній портал «Супер урок»». – [Електронний ресурс] – Режим доступу: https://super.urok-ua.com
  3.               Освітній портал «Методичний портал»». – [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://metodportal.com
  4.               Освітній портал «Спільнота активних освітян»». – [Електронний ресурс] – Режим доступу: https://vseosvita.ua
  5.               Он-лайн портал «Відеохостинг «YouTube»». – [Електронний ресурс] – Режим доступу: www.youtube.

 

 

 

 

1

 

docx
Додано
27 березня 2020
Переглядів
552
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку