Конспект уроку з англійської мови за темою "Розпорядок дня"

Про матеріал
  • навчальна: презентувати новий граматичний і лексичний матеріал за темою "Розпорядок дня", практикувати мовні засоби за темою "Розпорядок дня", формувати навички вживання введених лексичних одиниць, формувати навички читання, аудіювання й усного мовлення;
  • розвивальна: уважно стежити за презентованою інформацією, співпрацювати під час парноїта групової роботи, розвивати мовні, інтелектуальні, пізнавальні здібності учнів, мотивувати готовність брати участь в іншомовному спілкуванні, бажання до подальшого самовдосконалення, розвивати мовну здогадку;
  • виховна: виховувати вміння сконцентруватися, слухати інших, формувати доброзичливу атмосферу в класі.
Перегляд файлу

3 клас                                   

Розпорядок дня

Мета:

  • навчальна: презентувати новий граматичний і лексичний матеріал за темою "Розпорядок дня", практикувати мовні засоби за темою "Розпорядок дня", формувати навички вживання введених лексичних одиниць, формувати навички читання, аудіювання й усного мовлення;
  • розвивальна: уважно стежити за презентованою інформацією, співпрацювати під час парноїта групової роботи, розвивати мовні, інтелектуальні, пізнавальні здібності учнів, мотивувати готовність брати участь в іншомовному спілкуванні, бажання до подальшого самовдосконалення, розвивати мовну здогадку;
  • виховна: виховувати вміння сконцентруватися, слухати інших, формувати доброзичливу атмосферу в класі.

Обладнання: підручник, робочий зошит, картки та плакат за темою "Розпорядок дня".

 

Хід уроку

1. Greeting.

Т: Stand up, please! Good morning!

Ps: Good morning!

Т: How are you?

Ps: Fine, thank you.

Т: Sit down, please.

2. Aim.

Т: Today we shall learn some new words and word combination about your working day. Сегодня на уроке мы выучим несколько новых слов и словосочетаний про ваш рабочий день. Также мы с вами немного поиграем в игры. Lets start our lesson.

3. Check on Homework.

Т: What was your hometask for today? (повторити слова по темі, Т. впр. 3 с. 39)

  1. What time is it?

 

C:\Users\Boss\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\сканирование0040.jpg

  1. Т. впр. 3 с. 3

 

C:\Users\Boss\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\сканирование0040.jpg

4. Warming up.

Т: Look at my cards and tell me what you see.

 

 

 

 

5. Pronunciation Practice.

Т: Repeat after me.

[a:] farm, father, art, after

[ʌ] up, cup, club, must, lunch

6. Vocabulary and Grammar Presentation. Reading. Ex. 1 p. 60.

Т: Look at my card. What is it?

P1: Play chess

T: And now, please,  open your books on page 60. Look at the ex. 1. Listen to the dialogues.

(Дети слушают аудиозапись диалога.)

T: Read the dialogues (P1, P2, P3, P4)

 

C:\Users\Boss\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\15.jpg

T: Answer the questions:

  1. What day is it today?
  2. What time is it?
  3. Who likes playing chess?

7. Practice. Speaking. Ex. 2 p. 60.

T: And now look at the ex. 2. Ask and answer. Make your dialogue with your friend.

C:\Users\Boss\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\15.jpg

T: Look at the blackboard. You may use this words in your dialogue. You have some minutes.

(Дети несколько минут составляют свои диалоги, а после представляют их классу .)

P1 and P2, P3 and P4...

7. Physical Activity.

Видеофизминутка.

8. Reading. Ex. 3 p. 60-61.

T: Look at the ex. 3. Follow and read.

C:\Users\Boss\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\15.jpg

C:\Users\Boss\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\16.jpg

New vocabulary:

have lunch - обедать

do one's homework - делать домашнее задание

club - клуб, кружок

after - после

go to the bed - ложиться спать

help - помогать

must - должен

10. Speaking. Ex. 4 p. 61.

T: Look at the ex. 4 on page 61. Look and answer the question: What must Bill do...

C:\Users\Boss\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\16.jpg

 

  1. Bill must go to school at eight o'clock.
  2. Bill must do his homework at three o'clock.
  3. Bill must go to his tennis club at five o'clock on Fridays.
  4. Bill must read a book at seven o'clock today.
  5. Bill must go to bed at ten o'clock in the evening.

T: Close your books.

11. Writing. Work in the workbook. Ex. 1 - 2 p. 41.

T: Open your workbooks on page 41. Look at the ex. 1. Copy. Спиши предложения.

 

C:\Users\Boss\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\сканирование0042.jpg

T: Look at the ex. 2. Fill in. Заполните пропуски словами из табличек.

C:\Users\Boss\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\сканирование0042.jpg

12. Homework.

T: Open your diaries. And write your home task.

  • читать упр. 5 с. 62-63
  • выполнить письменно Т. упр. 3 с. 41

13. Summarizing.

Т: Понравился вам урок? Какие задания вам понравились больше всего? Какие задания были сложными? Чему вы сегодня научились? Давайте повторим режим дня по карточкам.

 

 

 

 

  • Оценивание.
  • Т: You get ... because...

 

Т: The lesson is over. Goodbye, pupils.

Ps: Goodbye, teacher.

 

 

docx
Додано
20 січня 2018
Переглядів
7288
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку