Конспект уроку з баскетболу 3 клас "Закріплення навичок ведення мяча поперемінно правою та лівою рукою"

Про матеріал

Закріплення техніки ведення мяча поперемінно правою та лівою рукою. Повторення ловіння мяча після відскоку від підлоги на різній висоті.Формувати активно-позитивне відношення до занять баскетболом.

Перегляд файлу

 

 https://www.colourbox.com/preview/9965201-bm_basketball2_alice.jpg                      http://chicagohacksbig.com/images/basketball-sport-clipart-13.jpg

         http://hddfhm.com/images/animated-basketball-clipart-17.jpg                                  http://cdn3.s.kolorado.ru/products/1/17/173/173221/115_1_1_design.png

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Оздоровчі завдання:

  1. Навчити правильно організовувати діяльність на уроці, «від простого до складного» .
  2. Формувати правильну поставу дитини,  вміти знімати втому.
  3.  Розвивати швидкість та спритність  учнів під час рухів з м’ячем .

  Виховні завдання:

  1. Розширювати знання учнів про баскетбол як вид спорту.
  2.  Формувати активно- позитивне відношення до занять з баскетболу.
  3.  Виховувати стійкий інтерес до постійних занять фізкультурою, бережне ставлення до власного здоров’я.

Освітні завдання:

   1. Вивчити техніку кидка м’яча з-за голови двома руками.

     2. Повторення ловіння м’яча після відскоку від підлоги на різній висоті.

     3. Закріплення техніки ведення м’яча поперемінно правою та лівою рукою.

 Тип уроку:  удосконалення набутих  вмінь та навичок (тренувальний).

 Інвентар: баскетбольні м’ячі, волейбольні м’ячі, свисток.

 Місце проведення: спортивний зал.

 Дата проведення :14.02.2018р.

 

 

           Зміст уроку

Дозування

навантажень

Організаційно-методичні вказівки

І.

Підготовча  частина

12-15хв.

Фронтальний метод.

 

 

1.Шикування. Повідомлення завдань уроку.  Правила ТБ під час уроку. Вимірювання ЧСС.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2. Стройові та організовуючі вправи на місці.

 

 

 

 

 

3.ЗРВ в русі:

 

  • Вправи для розминки пальців, кистей, ліктів, плечей.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Різновиди ходьби:
  • на носках;
  • на пятах;
  • на внутрішній та зовнішній стороні стопи;
  • перекатний крок;
  • гострий крок;
  • високий крок;
  • спортивна ходьба з переходом на повільний біг.
  • Бігові вправи:
  • звичайним бігом;
  • з прямими ногами вперед;
  • з прямими назад;
  • підскоки;
  • біг спиною вперед;
  • приставними кроками правим та лівим боком;
  • звичайним бігом з переходом на крок.
  1. Вимірювання ЧСС.

 

1,30с

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1хв

 

 

 

 

 

 

10хв.

 

4хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 3хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

30с.

Шикування в шеренгу по Перевірити наявність фізичної форми та фізичного стану учнів. Організація учнів до виконання поставлених задач. Заохочувати учнів до формування координації рухів під час занять баскетболом.

Рівняння по носках, спина рівна, плечі відвести назад, голова – прямо, руки витягнуті вздовж тулуба. Вимірювання ЧСС за 15с.

Звернути увагу  на поставу, правильне  виконання команд. Повороти праворуч, ліворуч, кругом. Перешикування у 2 та 3 шеренги на місці.

Перешикування в колону по 1 .Рух в обхід по залу.

Виконання комплексу загально-розвиваючих вправ  в русі, для розігріву м'язів рук і плечового поясу, тулуба в русі, вправи для розвитку сили м'язів ніг і укріплення гомілкових і колінних суглобів. Дистанція 2 кроки. Зміна вправ на звуковий або зоровий сигнал.

Вправи виконуються з різним положенням рук.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Звернути увагу на правильне дихання учнів, дотримання дистанції, роботу рук та чіткість виконання команд вчителя.

 

 

 

Вправи на відновлення дихання.

За 15 с.

ІІ.

Основна частина

 

18-20хв.

Фронтальний метод.

 

1. Ведення м’яча в русі:

  • підкидання м’яча перед собою та ловіння його;
  • ведення м’яча правою рукою;
  • ведення м’яча лівою рукою;
  • поперемінне ведення м’яча правою та лівою рукою з одним ударом об підлогу;
  • поперемінне ведення м’яча правою та лівою рукою з двома ударами об підлогу;
  • спиною вперед;
  • приставним кроком лівим боком правою рукою та правим боком лівою рукою.

2. Робота в парах:

  • повторення стойки  баскетболіста;
  • передача  м'яча  двома руками від грудей;
  • передача м’яча двома руками від грудей з одним ударом об підлогу;
  • передача м’яча однією від плеча;
  • передача м’яча двома руками з-за голови зі стрибком.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.Обведення фішок.

 

 

 

4.Штрафний кидок.

 

 

 

5.Гра «Влучно в ціль».

 

 

 

 5хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 5хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3хв.

 

 

 

3хв.

 

 

 

2хв.

Пересування в колону по1. Дотримуватися дистанції 2 м.

Звернути увагу на розташування кисті на м’ячі та поштовх м’яча рукою. Зміна ведення за сигналом вчителя.

 

 

 

 

 

 

 

Розподіл на пари . Відстань між парами 3-4м. Повторення основної стойки баскетболіста проводиться шляхом дублювання рухів вчителя:

ноги розведені на ширину плечей і зігнуті. Тулуб трохи нахилений вперед, руки зігнуті в ліктях. Звернути увагу на роботу рук при передачі щодо повного випрямлення, та роботу кистей які направляють м’яч та задають швидкість. Точність і чіткість передач, з рук  в руки партнера. Зауважити на траєкторію польоту м’яча.

Обведення перешкод різними способами ведення та швидкістю пересувань.

Груповий метод. Розподіл учнів на групи. Виконання штрафного кидка у кошик.

Змагальний метод. Розподілити клас на дві команди. За 1 хв. Потрібно якомога більше зробити штрафних кидків з улученням у кошик. Підраховується загальна кількість попадань. Через 1 хв. Зміна кошиків і повторюється теж саме. Перемагає команда яка найбільше закинула м’ячів  у кошик.

ІІІ.

Заключна частина.

 

5хв.

Фронтальний метод

 

1.Шикування в шеренгу по 1.

 

2.Вправи на відновлення дихання. Гра на увагу «Тік! Так!»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.Підведення підсумків уроку учитель здійснює через  опитування:

  • Чого навчилися на уроку?
  • Що вдалося виконати найкраще?
  • Доведіть, що урок  фізкультури необхідний  для вас?
  • Чи необхідно весь час займатися  спортом?

4. Вимірювання ЧСС.

 

 

 

 

 

 

5. Організований перехід до класу.

30с.

 

1хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

30с.

 

 

 

 

 

 

1хв.

Організаційний момент уроку.

Шикування в 1 шеренгу. Ігровий метод. За командою вчителя «Тік!» ,діти виконують вправи  без зупинки повторюючи за вчителем. Якщо звучить команда «Так!» , завдання не виконується. Хто був не уважний і виконав завдання робить крок вперед. Виграє той учень ,хто не зробив жодного кроку, або найменше кроків.

Відповіді дітей за роботу на уроку: що сподобалося, чим не задоволені, чого б ще хотіли навчитися.

 

 

 

 

 

В шерегну. За 15с.

Вербальне оцінювання учнів. Заохочення учителем дітей до ведення здорового способу життя через вручення фруктів (яблуко).

 

 

docx
Додано
12 лютого 2018
Переглядів
4553
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку