Закріплення техніки ведення мяча поперемінно правою та лівою рукою. Повторення ловіння мяча після відскоку від підлоги на різній висоті.Формувати активно-позитивне відношення до занять баскетболом.
Оздоровчі завдання:
Виховні завдання:
Освітні завдання:
1. Вивчити техніку кидка м’яча з-за голови двома руками.
2. Повторення ловіння м’яча після відскоку від підлоги на різній висоті.
3. Закріплення техніки ведення м’яча поперемінно правою та лівою рукою.
Тип уроку: удосконалення набутих вмінь та навичок (тренувальний).
Інвентар: баскетбольні м’ячі, волейбольні м’ячі, свисток.
Місце проведення: спортивний зал.
Дата проведення :14.02.2018р.
|
Зміст уроку |
Дозування навантажень |
Організаційно-методичні вказівки |
І. |
Підготовча частина |
12-15хв. |
Фронтальний метод.
|
|
1.Шикування. Повідомлення завдань уроку. Правила ТБ під час уроку. Вимірювання ЧСС.
2. Стройові та організовуючі вправи на місці.
3.ЗРВ в русі:
|
1,30с
1хв
10хв.
4хв.
3хв.
3хв.
30с. |
Шикування в шеренгу по Перевірити наявність фізичної форми та фізичного стану учнів. Організація учнів до виконання поставлених задач. Заохочувати учнів до формування координації рухів під час занять баскетболом. Рівняння по носках, спина рівна, плечі відвести назад, голова – прямо, руки витягнуті вздовж тулуба. Вимірювання ЧСС за 15с. Звернути увагу на поставу, правильне виконання команд. Повороти праворуч, ліворуч, кругом. Перешикування у 2 та 3 шеренги на місці. Перешикування в колону по 1 .Рух в обхід по залу. Виконання комплексу загально-розвиваючих вправ в русі, для розігріву м'язів рук і плечового поясу, тулуба в русі, вправи для розвитку сили м'язів ніг і укріплення гомілкових і колінних суглобів. Дистанція 2 кроки. Зміна вправ на звуковий або зоровий сигнал. Вправи виконуються з різним положенням рук.
Звернути увагу на правильне дихання учнів, дотримання дистанції, роботу рук та чіткість виконання команд вчителя.
Вправи на відновлення дихання. За 15 с. |
ІІ. |
Основна частина
|
18-20хв. |
Фронтальний метод. |
|
1. Ведення м’яча в русі:
2. Робота в парах:
3.Обведення фішок.
4.Штрафний кидок.
5.Гра «Влучно в ціль».
|
5хв.
5хв.
3хв.
3хв.
2хв. |
Пересування в колону по1. Дотримуватися дистанції 2 м. Звернути увагу на розташування кисті на м’ячі та поштовх м’яча рукою. Зміна ведення за сигналом вчителя.
Розподіл на пари . Відстань між парами 3-4м. Повторення основної стойки баскетболіста проводиться шляхом дублювання рухів вчителя: ноги розведені на ширину плечей і зігнуті. Тулуб трохи нахилений вперед, руки зігнуті в ліктях. Звернути увагу на роботу рук при передачі щодо повного випрямлення, та роботу кистей які направляють м’яч та задають швидкість. Точність і чіткість передач, з рук в руки партнера. Зауважити на траєкторію польоту м’яча. Обведення перешкод різними способами ведення та швидкістю пересувань. Груповий метод. Розподіл учнів на групи. Виконання штрафного кидка у кошик. Змагальний метод. Розподілити клас на дві команди. За 1 хв. Потрібно якомога більше зробити штрафних кидків з улученням у кошик. Підраховується загальна кількість попадань. Через 1 хв. Зміна кошиків і повторюється теж саме. Перемагає команда яка найбільше закинула м’ячів у кошик. |
ІІІ. |
Заключна частина.
|
5хв. |
Фронтальний метод |
|
1.Шикування в шеренгу по 1.
2.Вправи на відновлення дихання. Гра на увагу «Тік! Так!»
3.Підведення підсумків уроку учитель здійснює через опитування:
4. Вимірювання ЧСС.
5. Організований перехід до класу. |
30с.
1хв.
2хв.
30с.
1хв. |
Організаційний момент уроку. Шикування в 1 шеренгу. Ігровий метод. За командою вчителя «Тік!» ,діти виконують вправи без зупинки повторюючи за вчителем. Якщо звучить команда «Так!» , завдання не виконується. Хто був не уважний і виконав завдання робить крок вперед. Виграє той учень ,хто не зробив жодного кроку, або найменше кроків. Відповіді дітей за роботу на уроку: що сподобалося, чим не задоволені, чого б ще хотіли навчитися.
В шерегну. За 15с. Вербальне оцінювання учнів. Заохочення учителем дітей до ведення здорового способу життя через вручення фруктів (яблуко). |