Урок інноваційний. Представлено на районному конкурсі "Вчитель року", який посів 3 місце. На уроці вчитель приділяє багато уваги самостійності, творчості учнів. Діти працюють в парах, групах за своїм вибором,пропонують свої ідеї. Такі уроки дуже подобаються учням, особливо початкової школи. Структуру можна використовувати для будь- якої теми та в середньої ланці теж.
Конспект уроку
з фізичної культури у 3 класі
вчителя ЗНВК №90 Федоріної О.О.
Тема уроку: «Вправи для формування культури рухів з елементами гімнастики»
Задачи уроку:
2.Сприяти вихованню культури рухів.
Місце проведення: спортивна зала
Обладнання та інвентар:
гімнастичні мати - 14 м’ячі - 3 бар’єри- 4 гімнастичні лави - 4 гімнастичний кінь- 1 експандери - 6 Наочні картки для самостійної роботи учнів
Зміст уроку |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
Подготовча частина 1.Шикування за рівнем фізичного ровитку. 2.Замір пульсу. 3 Вправи на увагу ігрового змісту. - по кольору. Запропонувати дітям шикування в колону,у кого на одязі є _______колір, іншим встати у коло. Перешикування у дві шеренги -парні/непарні. Вчитель показує картки з цифрами, діти додають 1. Якщо парні числа,учні присідають, якщо ні-вони тягнуться,руки вгору. Перешикування у дві колони. -«хрестики-нуліки» Якщо ведучий промовляє «ХРЕСТИКИ»,направляючий приймає стійку ноги нарізно, руки в сторони. Другий присідає-це «нулік».І так по черзі. Яка команда справніша. 4.Комплекс вправ «Роби як я і можна краще» .Один лідер стає перед строєм, другий-за спинами дітей проти першого. Лідери по черзі виконують вправи. Діти повторюють за ними,своєчасно повертаючись на 180(поворот на голос дитина,яка виконує вправу)
Основна частина 2.1.ГРАЄМОСЯ-РОЗВИВАЄМОСЯ Робота в парах по карточкам -прес в парах; -парні обертання; -подружись з експандером; -вправи з м’ячем.
2.2. ЗМІНИ ВПРАВУ Робота в групах(4-5учнів) В.П.- упор лежачи. Виконати згинання та розгинання рук в упорі лежачи. Добавити один елемент змінюючи вправу,ускладнюючи її.
2.3.ВПРАВИ ДЖУРІВ Робота в групах(4-5учнів) --Руховий марафон (подолання перешкод з елементами лазіння, перелізання, підлізання, використовуючи бар’єри, гімнастичні лави, гімнастичного коня);
-«маятник»;
Заключна частина
3.1.Проба Ромберга. 3.2.Проаналізувати дії учнів на уроці. Вислухати їх думку, провести гру « Подобається-не подобається» 3.3.Організований вихід із спортивної зали.
|
12-15 хв. 1хв. 1 хв. 2 хв
30 сек. 2 хв.
30сек. 2-3хв.
6-7хв.
22-24хв.
8-10хв.
5-6хв
5-6хв.
1-2хв.
5-6хв.
2-3хв. 2-3хв. |
Звернути увагу на зовнішній вид учнів.Нагадати правила БЖД на уроці Звернути увагу на поставу. Визначитися з кольором на початку уроку. Подякувати за виконання вправ.
Звернути увагу на поставу, на настрій дітей.
Обрати дітей на проведення розминки(двох)
Підбадьорюємо учнів.
Вибір пар за бажанням учнів. -Із запропонованого вихідного положення діти намагаються виконати вправи,уважно читаючи картки. Дозування виконання згинання та розгинання рук в упорі лежачи згідно медичним групам та фізичному розвитку кожного. Працюють в групах за вибором. Темп виконання повільний. Вибір руху за бажанням. Не пересікатися з іншими групами. Слідкувати за диханням. Учні спец. мед. групи виконують кроком без стрибків. Руховий марафон виконується під музику «Я живу на рідній Україні» .Хто виконав маятник ,в очікуванні однокласників виконують танцювальні рухи під музику.
Подякувати учням за роботу на уроці.
|
прес в парах
Із вихідного положення виконуйте вправи.
Подружись з експандером
Пригадайте вправи або придумайте самі з використанням гумового експандеру.
Виконуйте вправи10-12 разів.
після 10 секунд відпочинку повторіть серію двічі.
вправи з м’ячем в парах
Із вихідного положення виконуйте вправу10-12 разів.
Парні обертання
Обертайтесь синхронно в одному напрямку.