Конспект уроку з читання на тему: "Апостроф. Читання слів з апострофом."

Про матеріал
Тема: Апостроф. Читання слів з апострофом. Спостереження за звуками, позначуваними літерами, між якими ставиться апостроф. Мета: Познайомити учнів зі знаком «апостроф», навчити читати слова з апострофом, виробити первинні уміння встановлювати звуко-буквений склад у таких словах. Розвивати зв’язне мовлення. Виховувати любов до природи та бережне ставлення до неї.
Перегляд файлу

Конспект уроку з читання для 1 класу

Тема: Апостроф. Читання слів з апострофом. Спостереження за звуками, позначуваними літерами, між якими ставиться апостроф.

Мета: Познайомити учнів зі знаком «апостроф», навчити читати слова з апострофом, виробити первинні уміння встановлювати звуко-буквений склад у таких словах. Розвивати зв’язне мовлення. Виховувати любов до природи та бережне ставлення до неї.

Хід уроку

І. Організація класу.

Дзвоник пролунав веселий,

Дружно всіх він кличе в клас.

І цікаве на уроці

Пропоную я для вас.

ІІ. Вивчення нового матеріалу.

Загадка:

Воно належить мені, але інші вживають його частіше за мене. (Ім’я)

  • Щоб правильно записати слово ім’я, після букви «ем» треба поставити в горі такий значок, як кома  - апостроф.
  • Якщо після букви стоїть такий значок, то наступна буква я, ю, є, ї читається так, щоб добре було чути звуки (йа), (йу), (йе), (йі).
  • Ось послухайте, як треба читати склади з апострофом:

М’я, п’ю, б’я, м’ю, б’ю, м’є, п’є, б’є.

(Читання разом з дітьми)

П’явка, в’юн, пір’їна, в’ється

Знак апострофом зоветься.

П’ять цукерок з’їв хом’як –

Дуже симпатичний знак.

ІІІ. Закріплення вивченого матеріалу.

  1. Робота з букварем.
  2. Цікавинка.

Соловей схожий на горобця. По землі пересувається стрибками. Співає соловей-самець і тільки місячної ночі. Прилітають у квітні і на початку травня. Самка висиджує яєчка, а соловей співає. Живляться комахами, черв’яками і ягодами. У серпні відлітають. Ворог-кіт.

ІV. Фізкультхвилинка.

Сильний вітер до землі

Гне дерева молоді,

А вони ростуть, міцніють,

Вгору тягнуться, радіють.

  1. Розгляд малюнків. Пояснення звуко-буквеної будови слів (викладання фішок та розрізної азбуки).
  2. Згадаймо казку.

«… От на ранок набрала баба личок і погнала солом’яного бичка пасли…»

  • Хто є головними героями казки?
  1. Впіймайте сплеском апостроф.

З матір’ю пісні співаю

Для рум’яних немовлят.

В м’яч з хлоп’ятами ганяю

Двадцять п’ять хвилин підряд.

Хоч малий та є здоров’я,

Що побути скрізь зумів.

Я прив’язаний любов’ю

До таких хороших слів.

V. Підсумок уроку.

 

docx
Додано
26 березня 2023
Переглядів
612
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку