Конспект уроку з читання для 1 класу
Тема: Апостроф. Читання слів з апострофом. Спостереження за звуками, позначуваними літерами, між якими ставиться апостроф.
Мета: Познайомити учнів зі знаком «апостроф», навчити читати слова з апострофом, виробити первинні уміння встановлювати звуко-буквений склад у таких словах. Розвивати зв’язне мовлення. Виховувати любов до природи та бережне ставлення до неї.
Хід уроку
І. Організація класу.
Дзвоник пролунав веселий,
Дружно всіх він кличе в клас.
І цікаве на уроці
Пропоную я для вас.
ІІ. Вивчення нового матеріалу.
Загадка:
Воно належить мені, але інші вживають його частіше за мене. (Ім’я)
М’я, п’ю, б’я, м’ю, б’ю, м’є, п’є, б’є.
(Читання разом з дітьми)
П’явка, в’юн, пір’їна, в’ється
Знак апострофом зоветься.
П’ять цукерок з’їв хом’як –
Дуже симпатичний знак.
ІІІ. Закріплення вивченого матеріалу.
Соловей схожий на горобця. По землі пересувається стрибками. Співає соловей-самець і тільки місячної ночі. Прилітають у квітні і на початку травня. Самка висиджує яєчка, а соловей співає. Живляться комахами, черв’яками і ягодами. У серпні відлітають. Ворог-кіт.
ІV. Фізкультхвилинка.
Сильний вітер до землі
Гне дерева молоді,
А вони ростуть, міцніють,
Вгору тягнуться, радіють.
«… От на ранок набрала баба личок і погнала солом’яного бичка пасли…»
З матір’ю пісні співаю
Для рум’яних немовлят.
В м’яч з хлоп’ятами ганяю
Двадцять п’ять хвилин підряд.
Хоч малий та є здоров’я,
Що побути скрізь зумів.
Я прив’язаний любов’ю
До таких хороших слів.
V. Підсумок уроку.