2 березня о 18:00Вебінар: Як казка допомагає навчати образотворчому мистецтву учнів 5-7 класів

Конспект уроку з дизайн та технології 2 клас на тему:Виготовлення осіннього календаря

Про матеріал
Тема:Виготовлення осіннього календаря Мета: ознайомити учнів з прикметами та ознаками осені,навчити помічати їх в природі; спостерігати за природою свого краю восени; розвивати спостережливість, пам'ять, виховувати любов до природи; навчати учнів у ході виконання проектної роботи знаходити в додаткових джерелах відповідей на питання, що пов’язані з процесами природи, розвивати вміння презентувати і обговорювати проектні роботи. Обладнання: презентація, клей, ножиці, шаблони календаря-піраміди.
Перегляд файлу

Тема:Виготовлення осіннього календаря

Мета: ознайомити учнів з прикметами та ознаками осені,навчити  помічати їх в природі; спостерігати за природою свого краю восени; розвивати спостережливість, пам'ять, виховувати любов до природи; навчати учнів у ході виконання проектної роботи знаходити в додаткових джерелах відповідей на питання, що пов’язані з процесами природи, розвивати вміння презентувати і обговорювати проектні роботи.

Обладнання: презентація, клей, ножиці, шаблони календаря-піраміди.

Перебіг уроку

І. Організація класу.

Доброго дня діти!

ІІ.Повідомлення теми і мети уроку.

А зараз давайте пригадаємо інструменти та матеріали, які знадобляться нам на уроці.А з цим нам допоможуть загадки.


Два кільця, два кінця,
Посередині цвяшок.(ножиці)

Щоб жили всі дружно в мирі:

Скло, пластмаса, гума, шкіра, —

Всіх здружу я, крім людей.

Здогадались, хто я?.. (Клей).

 

Довгі палички кругленькі –
Сині, жовті, червоненькі.
На папері походили,
Кольори свої лишили…
Звуться палички оці
Кольорові …(олівці)


 


Отже, на уроці нам сьогодні знадобляться такі чарівні-помічники, як олівці, ножиці та клей.

ІІ. Робота над темою уроку.

Кросворд

Перегляд відео «цікаві факти про календар»

Уважно слухайте та запамятайте факти про календар.

ІІІ.Актуалізація опорних знань учнів.

 Бесіда.

-Давайте пригадаємо скільки в нас місяців в році.

-Скільки днів у тижні?

-Скільки вихідних?Назвіть їх.

-Як скорочується понеділок, вівторок, п’ятниця.

-Діти, а яка в нас зараз пора року?

-Назвіть осінні місяці.

-А хто знає чому їх так назвали?

-Як ви думаєте що ми будемо сьогодні робити?

Правила техніки безпеки з ножицями та клеєм.

Порядок роботи

-Обережно вирізаємо нашу піраміду

-Беремо нашу схему та починаємо згинати, але будьте дуже уважними.

Завдання: на календарі позначити день коли ми прийшли до школи, свято яке в нас є осінню та день народження своє або свого друга.

ІІІ. Фізкультхвилинка.

7. Практична діяльність учнів.

ІV. Підсумок уроку.

1. Перегляд і демонстрування дитячих робіт.

2. Прибирання робочих місць.

 

docx
Додано
28 грудня 2019
Переглядів
872
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку