Тема:Виготовлення осіннього календаря
Мета: ознайомити учнів з прикметами та ознаками осені,навчити помічати їх в природі; спостерігати за природою свого краю восени; розвивати спостережливість, пам'ять, виховувати любов до природи; навчати учнів у ході виконання проектної роботи знаходити в додаткових джерелах відповідей на питання, що пов’язані з процесами природи, розвивати вміння презентувати і обговорювати проектні роботи.
Обладнання: презентація, клей, ножиці, шаблони календаря-піраміди.
Перебіг уроку
І. Організація класу.
Доброго дня діти!
ІІ.Повідомлення теми і мети уроку.
А зараз давайте пригадаємо інструменти та матеріали, які знадобляться нам на уроці.А з цим нам допоможуть загадки.
Два кільця, два кінця,
Посередині цвяшок.(ножиці)
Щоб жили всі дружно в мирі:
Скло, пластмаса, гума, шкіра, —
Всіх здружу я, крім людей.
Здогадались, хто я?.. (Клей).
Довгі палички кругленькі –
Сині, жовті, червоненькі.
На папері походили,
Кольори свої лишили…
Звуться палички оці
Кольорові …(олівці)
Отже, на уроці нам сьогодні знадобляться такі чарівні-помічники, як олівці, ножиці та клей.
ІІ. Робота над темою уроку.
Кросворд
Перегляд відео «цікаві факти про календар»
Уважно слухайте та запамятайте факти про календар.
ІІІ.Актуалізація опорних знань учнів.
Бесіда.
-Давайте пригадаємо скільки в нас місяців в році.
-Скільки днів у тижні?
-Скільки вихідних?Назвіть їх.
-Як скорочується понеділок, вівторок, п’ятниця.
-Діти, а яка в нас зараз пора року?
-Назвіть осінні місяці.
-А хто знає чому їх так назвали?
-Як ви думаєте що ми будемо сьогодні робити?
Правила техніки безпеки з ножицями та клеєм.
Порядок роботи
-Обережно вирізаємо нашу піраміду
-Беремо нашу схему та починаємо згинати, але будьте дуже уважними.
Завдання: на календарі позначити день коли ми прийшли до школи, свято яке в нас є осінню та день народження своє або свого друга.
ІІІ. Фізкультхвилинка.
7. Практична діяльність учнів.
ІV. Підсумок уроку.
1. Перегляд і демонстрування дитячих робіт.
2. Прибирання робочих місць.