Конспект уроку з фізичної культури 7 класів
Модуль : легка атлетика
Мета : Ознайомитися з технікою стрибку у довжину з розбігу способом "зігнувши ноги"
Завдання уроку:
1. Навчати техніці стрибка у довжину з розбігу способом „зігнувши ноги”.
2.Сприяти запобіганню плоскостопості за допомогою спеціально підібраних вправ.
3.Сприяти розвитку швидкість, рішучості, координацію під час проведення ігор.
Тип уроку: навчальна
Інвентар: свисток, скакалка, фішки, еластичний жгут, яма, килимки.
Місце проведення: спортивний манданчик.
Вчитель фізичної культури: Гальченко Анастасія Олександрівна
п\п |
Зміст уроку |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
|
Підготовча частина |
15хв |
|
1. |
Шикування |
30с |
Шеренга |
2. |
Перелік присутніх, рапорт |
1.30с |
Перевірка зовнішнього вигляду |
3. |
Оповіщення завдань уроку |
1хв |
|
4. |
Вимірювання ЧСС |
30с |
Викладач пояснює ЧСС вимірюється за 10с |
5. |
Інструктаж з ТБ |
1.30с |
Бесіда |
6. |
Стройові вправи |
30с |
Чітке виконання |
7. |
Ходьба та її різновиди |
1хв |
Слідкувати за поставою |
8. |
Біг |
500м |
Слідкувати за диханням |
9. |
Комплекс загально розвиваючих вправ а)В. п. — о. с. 1 - Випад вліво. Права рука вверх. 2 – Випад вправо. Ліва рука вверх. б) В. п. – стійка ноги нарізно, руки на пояс. 1-2. Колові рухи головою праворуч. 3-4. Колові рухи головою ліворуч. в) В. п. — о. с. 1—4. Колові рухи руками вперед у боковій площині. б—8. Колові рухи руками назад у боковій площині. г)В. п. — стійка ноги нарізно, руки на поясі. 1—2. Поворот тулуба праворуч, розвести руки ривком у сторони. З—4. Поворот тулуба ліворуч, розвести руки ривком у сторони. д)В. п. — стійка ноги нарізно, руки вгору в «замок». 1—2. Нахил з махом ноги уперед, руки повільно опустити вздовж тулуба. З—4. Випрямляючись, нахилитися назад, прогнувши спину. е) В. п. – о .с. 1 - Упор присівши, 2 - Упор лежачи, 3 - Упор присівши, 4 - В. п. є) В. п. – лівою вперед, руки на пояс. 1 – Стрибки вверх із зміною положення ніг. |
6хв
6-8р
2-4р
6-8р
4-6р
4-6р
8-10р
2-4р |
Груповим методом: - у повільному темпі; - тулуб тримати прямо; - стежити за амплітудою рухів; - спину тримати прямо;
Ноги в колінах не згинати |
10. |
Вимірювання ЧСС |
10с |
Бажано запам’ятати результат |
|
Основна частина |
25хв |
|
11. |
1.Біг з закиданням гомілок назад з послідуючим прискоренням 2.Біг з високим підніманням стегна з послідуючим прискоренням 3.Стрибки з ноги на ногу „оленній біг” з послідуючим прискоренням 4.Прискорення з високого старту за командою вчителя |
20м
20м
20м
20м |
Фронтальний метод Визначається краще виконання вправи |
12. |
Стрибки у довжину з розбігу 1. Стрибки у довжину з місця (приземлення у стрибкову яму). 2. Стрибки у довжину з короткого розбігу відштовхуючись від містка висотою 15 см. 3. Теж саме, але через еластичний жгут висотою 30-40 см. 4. Стрибки у довжину з розбігу способом „зігнувши ноги” |
3 спр
3 спр
3 спр
3 спр |
Жгут тримається на двох стійках |
13. |
Вправи на плоскостопість: 1.В.п- упор сидячи. Взяти хустку пальцями ніг, відпустити. 2. Розгортання стоп. 3. Ходьба на місці. |
5р
10р 30-40с |
Слідкувати за технікою виконання. Темп середній. Стоячи, відводити стопи в різні боки. Темп швидкий. Носки не відривати від підлоги, а стопи повинні дивитися трохи всередину, при цьому ноги згинаються в колінах, тримати рівно подих і намагатися не ворушити плечима. |
14. |
Навчальна гра „ День і ніч” |
5хв |
Гра для розвитку швидкості та координації рухів |
|
Заключна частина |
5хв |
|
15. |
1. Вишикування в шеренгу. 2. Повільна ходьба. 3. Вправи на відновлення дихання. 4. Підведення підсумків уроку. 5. Домашнє завдання. |
30 сек. 30 м. 1 хв. 1 хв. 1 хв. 1 хв |
Вправи на розслаблення та увагу Перевірити пульс
Стрибки на скакалці |