Урок з фізичної культури для учнів 1 класів. Тема: Тема«Гімнастика – танцювальні кроки»
Завдання уроку:
1. Вчити перемінний крок та крок польки;
2. Розвиток спритності, уваги;
3. Виховувати організованість, взаємодопомогу;
4. Вправи для корекції постави;
Конспект уроку з фізичної культури для учнів 1 класу «Здоров’яленд»
Тема: «Гімнастика – танцювальні кроки»
Завдання уроку:
Тип уроку: навчально – тренувальний
Місце проведення:спортивний зал
Інвентар:м’ячі, малюнки- пазли( гімнастичні снаряди), мати, обручі, фішки.
Вчитель: Крот Олена Олегівна
Дата проведення:17.12.2021р.
Хід урока
Зміст урока |
Дозування |
Методичні вказівки |
Підготовча |
частина - |
10хв. |
Віршове привітання Доброго ранку сонечко! Доброго ранку землі! Доброго ранку тобі! Доброго ранку собі! Доброго ранку Україні! Повідомлення завдань урока.
Під звуки потяга діти їдуть до першої станції, яка називається « Розминочна» -ходьба на носках п’ятках -на зовнішній стороні стопи та на внутрішній.
Біг: звичайний в повільному темпі, приставними кроками, ззакиданням гомілки назад. Ходьба Загально розвивальні віправи з м’ячем:
В.п- О.С. 1 М’яч вгору; 2 в.п
В.П –ноги на ширині плечей. Руки вгорі 1. М’яч за голову; 2. В.п. 3. «Повороти в сторони» В.П – ноги на ширині плечей, руки внизу. 1. Поворот вправо м’яч заховати за спину; 2.В.П 3-4.Теж ліворуч 4.»Нахили в сторони» В.П. – ноги на ширині плечей, руки вгорі. 1. Нахил вправо 2. В.П 3-4. Теж ліворуч 5.»Присідання» В.П – ноги на ширині плечей, руки внизу 1.Присісти,руки з м’ячем вперед 2.В.П
|
30с.
30с.
1хв.
1хв.
7хв |
Діти тримають один одного за пояс. Руки на поясі, спина рівна, погляд спрямований вперед.Голову не нахиляти. Дихання рівномірне.
Під час ходьби взяти м’ячі. Вправи виконуються під музичний супровід.
П’ятки не відривати від підлоги.
П’ятки не відривати, коліна не зводити в середину. |
Основна |
частина |
22хв. |
Діти ми продовжуємо свою подорож і наш потяг рушає далі.Сідаємо у вагони.
Наступна станція « Інтелектуальна» На полу лежать картинки- пазли (гімнастичні снаряди). Діти утворюють дві команди. Завдання: хто швидше складе картинку. |
30с.
2хв. |
Під звуки потяга діти тримаючи один одного за пояс ідуть. Грає весела музика. Хто перший справився з завданням отримує смайлик. |
Молодці дітки справно справилися з завданням. А наш потяг рушає до наступної станції: « Танцювальна» Вчити крок польки та перемінний. Показати дітям коротке відео де показано як виконуються кроки. Потім показати в повільному темпі без музики. Діти виконують разом з вчителелем Виконуємо разом під музичний супровід і підрахунок кроків. Найстараніші діти отримують смайлики. Молодці дітки. А наш потяг рушає до наступної станці: « Здоров’яленд» Вправи на корекцію постави.
В.П – упор на коліна і кисті рук. 1.підняти та витягнути вперед праву руку,назад ліву ногу і затримати на 10с. 2.В.П 3-4 теж тільки іншою рукою
В.П – теж 1.Прогнути спину вниз 2.вигнути спину вгору 3. «Киця потягається» В.П.- теж 1.Сісти на п’ятки, спину та руки витягнути вперед. 2.В.П Потяг дає гудок і вирушає далі. Наступна станція « Ігрова» Гра « Вибивний»
Наш потяг рушає додому Колеса стукають Свисток гуде Нам дуже сподобалось Ми молодці, ми супер клас!!! Заключна частина -
|
30с.
2хв.
2р.(2хв.)
2-3р.(4хв) 2р.(3хв.)
5хв.
3-4р.
3-4р.
4-5р.
3хв
3хв |
Під звуки потяга діти тримаючи один одного за пояс ідуть.
Розказувати під час показу як працюють ноги та руки. Вказувати на помилки. Крок з носка.Підскок м’який. Під звуки потяга діти тримаючи один одного за пояс ідуть. Вправивиконуються на матах.
Сильно витягувати руку та ногу.Дивитися вперед.
Під час прогину вниз- видих. Вгору вдих.
Сідати повністю на п’ятки. Руки максимально витягувати вперед.
Вище пояса м’яча не кидати. Якщо м’яч торкнувся дитини виходим з гри.
Під звуки потяга діти тримаючи один одного за пояс ідуть.
|
Наступна станція « Підсумкова» Діти чи сподобалась вам наша подорож? Що найбільше сподобалось? А які станції ви відвідали? Молодці. Мені теж дуже сподобалось з вами подорожувати. Було цікаво. До зустрічі і нових подорожей!! Організований вихід з спортивного зала.
|
|
Діти по черзі дають відповіді на запитання. |
|
|
|