Урок № Клас 7
Модуль. Баскетбол.
Завдання уроку:
Місце проведення: спортивний зал.
Обладнання: баскетбольні м’ячі, баскетбольні щити, координаційна доріжка, секундомір, фішки.
Зміст уроку |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
Підготовча частина (15 хв) |
||
1 – руки вперед долонями назовні, 2 – в.п. 3 – руки вгору долонями назовні. 4 – в.п.
1-4 – кругові оберти руками вперед, 5-8 – теж саме назад.
1 – руки завести за спину, права зверху, ліва знизу, торкнутися пальцями. 2 – в.п. 3-4 – теж саме зі зміною положення рук.
1-4 – повороти тулуба в сторони на кожен рахунок.
1-4 – нахил тулуба вперед на кожен рахунок.
1-4 – ходьба випадами з поворотом тулуба в сторони на кожен рахунок.
1-4 – стрибки на двох ногах.
1 – стрибок ноги нарізно, 2 – стрибок ноги разом, 3-4 – теж саме.
|
1,5 хв
30 сек
2 хв
1,5 хв
2 хв
6-7 разів
3-4 рази
6-7 разів
6-7 разів
6-7 разів
5-6 разів
5-6 разів
5-6 разів
30 сек
|
В одну шеренгу. Перевірити наявність спортивної форми, фізичний стан учнів. Нагадати основні правила техніки безпеки на уроці.
Чіткість та узгодженість виконання.
Розподілитись на перший – другий.
У колону по одному, дистанція 2 кроки. Стежити за поставою.
Стежити за самопочуттям. Уразі погіршення самопочуття зробити крок вліво і перейти на ходьбу. в одну колону; в дві колони на перший-другий; в дві колони назустріч один одному; в дві колони; в дві колони – 1 праворуч, 2 ліворуч. В дві колони, дистанція 2 кроки. Стежити за правильністю виконання вправ. Виправляти помилки.
Стежити за поставою.
Руки не опускати.
Тримати дистанцію.
Нижче нахил тулуба, коліна не згинати.
Глибше випад.
Стежити за диханням.
Руки вгору – вдих, руки вниз видих.
|
Основна частина (25 хв) |
||
|
2 рази 1 раз 1 раз 1 раз 1 раз 1 раз
1 раз 5 хв
3 хв
5 хв
2 хв
5 хв
|
Поточно. Дистанція 2 позначки. Назад повертатися дрібним бігом спиною вперед, дивлячись через праве плече. Не поспішати при виконанні вправ, стежити за дистанцією, намагатися виконувати вправи синхронно.
Слідкувати за технікою виконання. Відстань між учніми 4-6 м.
У повільному і середньому темпі.
Ведення м’яча по периметру майданчика, ловіння двома руками із зупинкою у два кроки, передача. Дистанція між гравцями, які ведуть м’яч 4-5 м.
Поточний метод.
Учні шикуються в колону на відстані 3-5 м від баскетбольного кошика. Кидки м’яча однією рукою від плеча на влучність.
Обвести фішки і передати естафету наступному. Хто швидше виконає завдання, той перемагає в естафеті. Команди рухаються на одне кільце. Кожному учню для кидка надається одна спроба. Команда, яка фінішувала першою, отримує два бали та по балу за кожне влучання. Команди сідають на підлогу оди за одним на відстані одного кроку. М’яч у останнього гравця в колоні. По команді учні передають м’яч над головую до направляючого, котрий з м’ячем біжить в кінець колони, сідає і знову передає м’яч уперед. Гра продовжується до тих пір, поки гравець, котрий починав гру, знову стане останнім в колоні.
|
Заключна частина (5 хв) |
||
|
1,5 хв
1 хв
2 хв
|
Робити максимально повний вдих і видих.
Ліву ногу підняти до правого коліна, присісти. Змінити положення ніг.
Відзначити кращих учнів. Дати рекомендації тим, хто відстає. Повторити техніку виконання подвійного кроку. |