Конспект уроку з фізичної культури. Баскетбол. 7 клас.

Про матеріал
Завдання уроку: 1. Повторити техніку передачі м’яча однією та двома руками на місці. 2. Удосконалити техніку ведення м’яча різними способами. 3. Удосконалити техніку кидка м’яча в кільце після ведення та подвійного кроку, в стрибку. 4. Сприяти розвитку координації рухів. 5. Виховувати морально-вольові риси: дружбу, взаємодопомогу, відповідальність за свою команду під час естафети.
Перегляд файлу

                                                                             Урок №                                                                       Клас 7

Модуль. Баскетбол.

Завдання уроку:

  1. Повторити техніку передачі м’яча однією та двома руками на місці.
  2. Удосконалити техніку ведення м’яча різними способами.
  3. Удосконалити техніку кидка м’яча в кільце після ведення та подвійного кроку, в стрибку.
  4. Сприяти розвитку координації рухів.
  5. Виховувати морально-вольові риси: дружбу, взаємодопомогу, відповідальність за свою команду під час естафети.

Місце проведення: спортивний зал.

Обладнання: баскетбольні м’ячі, баскетбольні щити, координаційна доріжка, секундомір, фішки.

 

Зміст уроку

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

Підготовча частина (15 хв)

  1. Шикування, вітання, повідомлення завдань уроку.

 

  1. Правила поведінки та техніки безпеки під час виконання фізичних вправ.
  2. Вимірювання ЧСС за 10 сек.
  3. Організуючі вправи:
  • повороти на місці,
  • перешикування з колони по одному в колону по двоє і навпаки.
  1. Різновиди ходьби:
  • на носках, руки в сторони;
  • на п’ятках, руки за головою;
  • у напівприсіді, руки в сторони;
  • перекатом з п’ятки на носок, руки на поясі.
  1. Біг у повільному темпі:
  • в одну колону;
  • в дві колони.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Комплекс ЗРВ в русі:
  1. В.п. – руки перед грудьми, пальці в замок.

1 – руки вперед долонями назовні,

2 – в.п.

3 – руки вгору долонями назовні.

4 – в.п.

  1. В.п. – руки до плечей.

1-4 – кругові оберти руками вперед,

5-8 – теж саме назад.

  1. В.п. – руки в сторони долонями вниз.

1 – руки завести за спину, права зверху, ліва знизу, торкнутися пальцями.

2 – в.п.

3-4 – теж саме зі зміною положення рук.

  1. В.п. – руки на поясі.

1-4 – повороти тулуба в сторони на кожен рахунок.

  1. В.п. – те саме.

1-4 – нахил тулуба вперед на кожен рахунок.

  1. В.п. – руки перед собою, пальці в замок.

1-4 – ходьба випадами з поворотом тулуба в сторони на кожен рахунок.

  1. В.п. – руки на поясі.

1-4 – стрибки на двох ногах.

  1. В.п. – те саме.

1 – стрибок ноги нарізно,

2 – стрибок ноги разом,

3-4 – теж саме.

  1. Ходьба на відновлення дихання.
  2. Вимірювання ЧСС за 10 сек.

1,5 хв

 

 

30 сек

 

 

2 хв

 

 

 

1,5 хв

 

 

 

 

2 хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6-7 разів

 

 

 

 

 

3-4 рази

 

 

6-7 разів

 

 

 

 

6-7 разів

 

 

6-7 разів

 

 

5-6 разів

 

 

5-6 разів

 

5-6 разів

 

 

 

30 сек

 

В одну шеренгу. Перевірити наявність спортивної форми, фізичний стан учнів.

Нагадати основні правила техніки безпеки на уроці.

 

Чіткість та узгодженість виконання.

 

Розподілитись на перший – другий.

 

У колону по одному, дистанція 2 кроки. Стежити за поставою.

 

 

 

 

Стежити за самопочуттям. Уразі погіршення самопочуття зробити крок вліво і перейти на ходьбу.

в одну колону;

в дві колони на перший-другий;

в дві колони назустріч один одному;

в дві колони;

в дві колони – 1 праворуч,                    2 ліворуч.

В дві колони, дистанція 2 кроки.

Стежити за правильністю виконання вправ. Виправляти помилки.

 

 

 

 

Стежити за поставою.

 

 

Руки не опускати.

 

 

 

 

Тримати дистанцію.

 

 

Нижче нахил тулуба, коліна не згинати.

 

Глибше випад.

 

 

Стежити за диханням.

 

 

 

 

 

Руки вгору – вдих, руки вниз видих.

 

Основна частина (25 хв)

  1. Вправи для розвитку координації:
  • біг з високим підніманням стегна;
  • стрибки на двох ногах;
  • приставним кроком правим боком;
  • приставним кроком лівим боком;
  • приставним кроком вісімкою;
  • те саме, торкнутися рукою до позначки;
  • джампінг-джек з просуванням стрибком правим плечем уперед;
  • те саме лівим плечем уперед.
  1. Передачі м’яча:
  • двома руками з-за голови в парах;
  • однією рукою від плеча на місці в парах;

 

  • те саме в русі;
  • двома руками від грудей в русі в парах.

 

 

 

  1. Ведення м’яча з прискореннями ті різною висотою відскоку.

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Кидки м’яча у кошик після ведення і подвійного кроку.

 

 

 

 

  1. Кидки м’яча в стрибку.

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Ігри-естафети з м’ячем:
  • ведення м’яча з прискоренням (вперед правою рукою, назад лівою);

 

  • ведення м’яча любим із вивчених способів поміж фішками з подальшим кидком у кільце після подвійного кроку;

 

 

  • передача м’яча над головою.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Вимірювання ЧСС за 10 сек.


2 рази

2 рази

1 раз

1 раз

1 раз

1 раз

1 раз

 

1 раз

5 хв

 

 

 

 

 

 

 

 

3 хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 хв

 

 

 

 

 

2 хв

 

 

 

 

 

 

 

 

5 хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Поточно. Дистанція 2 позначки.

Назад повертатися дрібним бігом спиною вперед, дивлячись через праве плече.

Не поспішати при виконанні вправ, стежити за дистанцією, намагатися виконувати вправи синхронно.

 

 

 

Слідкувати за технікою виконання.

Відстань між учніми 4-6 м.

У повільному і середньому темпі.

Ведення м’яча по периметру майданчика, ловіння двома руками із зупинкою у два кроки, передача. Дистанція між гравцями, які ведуть м’яч   4-5 м.

Поточний метод.

Учні шикуються в колону на відстані 3-5 м від баскетбольного кошика. Кидки м’яча однією рукою від плеча на влучність.

 

Обвести фішки і передати естафету наступному. Хто швидше виконає завдання, той перемагає в естафеті.

Команди рухаються на одне кільце. Кожному учню для кидка надається одна спроба. Команда, яка фінішувала першою, отримує два бали та по балу за кожне влучання.

Команди сідають на підлогу оди за одним на відстані одного кроку. М’яч у останнього гравця в колоні. По команді учні передають м’яч над головую до направляючого, котрий з м’ячем біжить в кінець колони, сідає і знову передає м’яч уперед. Гра продовжується до тих пір, поки гравець, котрий починав гру, знову стане останнім в колоні.

 

 

 

Заключна частина (5 хв)

  1. Шикування в колону по одному. Ходьба на відновлення дихання: руки до гори – вдих, вниз – видих.
  2. Вправа на рівновагу:
  • на правій нозі, руки перед собою, пальці в замок;
  • те саме на лівій.
  1. Вимірювання ЧСС за 10 сек.
  2. Підведення підсумків уроку. Домашнє завдання.

1,5 хв

 

 

1 хв

 

 

 

 

2 хв

 

 

Робити максимально повний вдих і видих.

 

 

Ліву ногу підняти до правого коліна, присісти.

Змінити положення ніг.

 

Відзначити кращих учнів. Дати рекомендації тим, хто відстає.

Повторити техніку виконання подвійного кроку.

 

 

docx
Додано
24 січня 2021
Переглядів
1590
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку