Конспект уроку з фізичної культури для 1 класу на тему " Вправи для формування культури рухів з елементами гімнастики"

Про матеріал
Завдання уроку: 1.Повторити інструктаж з БЖД під час занять гімнастикою та правила поведінки в спортивній залі; 2. навчити учнів стрибкам з поворотами та просуванням уперед; 3. повторити стрибки на місці, ходьбі по підвищеній опорі приставними кроками, різними видами, стрибки по «купинках», та вистрибування з присіду.
Перегляд файлу

ПЛАН-КОНСПЕКТ УРОКУ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ   в  1-А, 1-Б , 1-В кл

Урок №   

Дата проведення: _____________

ТИЖДЕНЬ . «ЗИМА»

Тема "Вправи для формування культури рухів з елементами гімнастики".

Завдання уроку:

1) Повторити  інструктаж з БЖД під час занять гімнастикою та правила поведінки в спортивній залі;

2) навчити учнів  стрибкам з поворотами  та просуванням уперед;

3) повторити стрибки на місці, ходьбі по підвищеній опорі приставними кроками, різними видами,

стрибки  по «купинках», та  вистрибування з присіду;

4) закріпити стройові вправи, різновиди ходьби та бігу, перешикування ;

5) формування умінь виконувати біг почергово з ходьбою, та  біг зі зміною напрямку і швидкості руху.

6) розвивати фізичні якості учнів( швидкість, спритність );

   кмітливість, творчі здібності та емоційну чутливість, збагатити активне мовлення учнів новими словами,       ознайомлюючи їх із різними видами ігор,

8) виховувати увагу, пам'ять, дисциплінованість, організованість, почуття колективізму;

  формувати уміння сприймати красу довкілля взимку, виявляти власні враження,

 навчати учнів спостерігати за сезонними змінами у живій та неживій природі  взимку, ознайомити учнів з основними  ознаки зими;

9) прищеплювати любов до занять фізичною культурою та спортом, формування здорового способу життя і створення умов для фізичного й психоемоційного розвитку, дотримуватись безпечної поведінки під час ігор та розваг.

Місце проведення: спортивна зала

Обладнання, інвентар:  фішки, прапорці, свисток, гімнастична лава, палки, обручі, скакалки.

Тривалість уроку: 35 хв     

                                             Хід уроку

Части на уроку

Зміст навчального матеріалу

Дозування

Організаційно-методичні рекомендації

сп

п

ос

Пов’язане Ð·Ð¾Ð±Ñ€Ð°Ð¶ÐµÐ½Ð½ÑПідготовча частина  11΄

1.Організований перехід до місця заняття.

2. Шикування. Привітання.

3. Первинний огляд самопочуття.

- Чи є в класі такі учні , які скаржаться на втому, біль у м’язах, шум у вухах, запаморочення, нудоту? Зробіть крок вперед.

Отже, у класі всі здорові до уроку всі готові!

4.  Повідомлення задач уроку.

- повторити інструктаж з БЖД під час занять гімнастикою та іграми

- правила поведінки в спортивному залі та на майданчику

5. Розпорядження. «Ліворуч!», «Праворуч!», «Кругом!». 

Стрибком «Ліворуч!» - 1, «Праворуч!» - 1, «Кругом!»- 1.

«На місці, кроком -  руш! , «Клас, стій!»

Шикування в колону: «У колону по одному - Ставай!». «Відставити!»

Рухлива гра «Пори року». (ознаки зими у природі)

Літо – фішка жовта    Осіньчервона   Зима синя   Весна зелена

6. Різновиди ходьби: на пальцях, п'яточках, із закиданням гомілки, з високим підніманням стегна, у напівприсіді, в повному присід., ходьба  «змійкою».

7.Біг зі зміною напрямку і швидкості руху.  

Біг спиною уперед. Переходимо на прискорену ходьбу.                               спец. Гр.  - ЗРВ  на місці

8. Вправи на відновлення дихання.

9.Перешикування з колони по одному в колону  по 2.

10. Танцювальна аеробіка. Стрибки на місці. 

   

 

1

1

10″

 

 

 

15

 

 

15

 

 

5

1

 

1

 

 

1

 

1

 

5

1

1

10″

 

 

 

15

 

 

15

 

 

5

1

 

2

 

 

1

 

1

 

6

1

1

10″

 

 

 

15

 

 

15

 

 

5

1

 

2

 

 

1

 

1

 

7

У колоні за вчителем.

У шерензі за зростом.

Зв. увагу на колір шкіри обличчя, дихання.

 

Мобілізувати увагу.

 

Отримати зворотну інформацію.

 

Фронтальний метод.

Слідкую за правильною поставою.

Фронтально – потоковий метод.

У колоні по одному.

Дистанція 1-2 кроки.

Не  порушуємо стрій.

 

Основна частина  20΄

10 видів присідань: пліометричні вправи • Фітнес Україна - Fitness UA1.    Вистрибування з присіду.

https://www.youtube.com/watch?v=yGYGK7WrEdk

 

   2. Гімнастична лава

 а) Ходьба  по підвищеній опорі приставними кроками 

(руки за голову, на пальчиках).

   б.) Різновиди ходьби на  підвищеній опорі

 (високим підніманням стегна)

 

 

 

3. Стрибки по «купинах» ( малі гімнастичні обручі)

На землі  позначають 2 ряди невеликих кілець (купин), відстань між якими 40-50 см. У кожному ряду по 8-10 кілець. Гравці, поділившись на 2 колони, стоять перед своїми рядами кілець. Ті, що стоять у колонах першими, намагаються перетнути "болото", перестрибуючи "з купини на купину" довільним способом.

Той гравець, який жодного разу не оступився i фінішував першим, приносить своїй команді 2 очка. Гравець, який прийшов другим, не потрапивши в "болото", приносить очко.

Той, хто оступився, — жодного. Нова пара стартує одночасно.

Гра закінчується тоді, коли всі гравці візьмуть у ній участь. Виграє та команда, яка набрала більшу кількість очок.

 

4. Стрибки із  просуванням уперед. (фішки) на 2, на 1ногах.

https://www.youtube.com/watch?v=O5BKbncpyQQ

 

5. Стрибки з поворотами https://www.youtube.com/watch?v=bXXbFxZ3KA4

 

 

 

 

Рухлива гра. «Ознаки зими» Гра «Так чи ні?»

Стрибки з просуванням уперед, якщо я називаю «Ознаки зими»:

Стрибки із поворотами, у тому випадку, якщо «не є ознаками зими»

(Снігопад. Метелиця. Заметіль. Сніговійниця. Сніговиця. Хурделиця. Хуртовина. Завірюха. Віхола).Мороз. Ожеледиця. Крига.

Утворення льоду на водоймах, дзюрчать  струмочки, пригріло сонечко, пожовкле листя.)

 

 

6. Естафета. «СТРИБКИ ПО «КУПИНКАХ».

«Веселі сніжинки. Де їх більше?».

Завдання: стрибаючі по купинках дістатись до  хмаринки і взяти сніжинку та повернутись до своєї  команди. 

Напроти кожної команди «купинки» та гімнастичний обруч з  маленькими  м’ячиками.

Маленькі  обручі – це «купинки».

Великий обруч – це хмаринка, м’ячики – сніжинки.

 

Маленькі сніжинки випали з хмарки на землю і утворили кучугури снігу.

 

 Щоб порахувати сніжинки в кожній кучугурі снігу потрібно :

1.стрибати по  «купинках»

2.підбігти до кучугури снігу(обруча) та взяти  сніжинку  (м’ячик)

   та повернутись до своєї  команди. 

3. Порівняйте їх кількість.

Відповідну рівність /нерівність запишіть у спеціально відведеному

для цього місці.

 

7. Рухлива гра. «Сніжинки і ялинки»

На підлозі розкладені обручі. Це ялинки.

Всі діти – це сніжинки.

 Поки звучить музика, діти вільно переміщуються по класу.

Як тільки музика зупиниться, кожна «сніжинка» повинна зайняти будь-яку «ялинку». «Сніжинці», якій не вистачило «ялинки»вибуває з гри.

Гра проводиться 2-3 рази.

 

8. Передача м’яча у колі. «Асоціативний кущ» «Зима»

Перша дитина бере  м’яч  називає  слово яке виникає при уявленні зими   і передає м’яч другій дитині. Гра продовжується .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Фронтально – потоковий метод.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Фронтально – потоковий метод.

Концентрація уваги

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Використання ІКТ.

Пояснення.

Показ.

 

 

 

 

 

 

 

 

Змагальний метод.

 

 

 

 

 

 

 

 

Змагальний метод

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ігровий метод

 

 

 

 

 

 

Ігровий метод

 

 

 

 

 

 

 

Ігровий метод

 

 

    Заключна  частина 4΄

 

1. Ходьба по колу в колоні по одному .

2. Шикування в одну шеренгу.

3. Повторний огляд самопочуття.

4.Підведення підсумків уроків. «Вправа «Мікрофон».

 - Яка гра  була найцікавішою?  (хл)

- Яку гру ви б хотіли  ще раз зіграти?

- «Що нового ви сьогодні дізналися?»

- Чи цікавим було навчання?

- Що вам більше запам’яталось?

5. Організований перехід до класу.

 

 

50

 

1

10

 

10

 

50

 

1

 

50

 

1

10

 

10

 

50

 

1

 

50

 

 

1

10

 

 

10

 

 

50

1

 Фронтально - потоковий метод

Концентрація уваги

В шеренгу, не заважаючи

За зростом .

Зв. увагу на колір шкіри обличчя, дихання,міміку.

 

Оцінювання.

У колоні по 1 за вчителем

 

docx
Додано
21 лютого 2023
Переглядів
537
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку