Конспект уроку з фізичної культури для 2 класу НУШ на тему "Вправи з великим м'ячем (футбольним)

Про матеріал
Конспект уроку на тему "Вправи з великим м'ячем (футбольним) має допомогти вчителю з фізичного виховання навчити дітей 2 класу НУШ ударам по м'ячу, що котиться та зупинкам м'яча, що котиться, підошвою.
Перегляд файлу

 

ПЛАН-КОНСПЕКТ УРОКУ

з фізичної культури

учителя Дмитренко Лариси Миколаївни

 

Дата:

Клас: 2

 

Тема: «Вправи з великим  м’ячем (футбольним)».

Ціль: опанування руховими навичками володіння м’ячем, використання  їх

           у повсякденній  ігровій діяльності дітьми.                                                            

Задачі: -навчити техніці ударам по м’ячу, що котиться;

             -повторити техніку зупинки м’яча, що котиться, підошвою;                                                                          

             -виховання працелюбності, морально-вольових якостей, любові до занять

              фізичними вправами з м’ячем, потреби у збереженні й зміцненні свого здоров’я;

             -розвиток спритності, швидкісно-силових якостей.

Місце проведення: спортивний майданчик школи.

Інвентар: м’ячі, фішки.

Частина

уроку

 

Зміст уроку

Дозування

 

 

ОМВ

      І Підготовча частина

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

      ІІ

Основна частина

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     ІІІ

Заключна частина

1.Шикування, повідомлення задач заняття.

 

 

 

 

2. Інструктаж з техніки безпеки.

Пульсометрія.

 

 

 

 

 

 

І Загально-розвивальні вправи у русі.

    Ходьба:

-на носках руки уверх;

-на п’ятах руки за голову;

-на зовнішній стороні ступні руки на поясі;

-у напівприсіді;

-присіді руки за головою.

    Біг у повільному  рівномірному темпі.

    Спеціально-бігові та стрибкові вправи:

 

-біг правим (лівим) боком приставними кроками;

 

-стрибки на одній (лівій, правій) нозі.

   

 

ІІ Загально-розвивальні вправи на місці.

1.Вихідне положення - руки на поясі,

   ноги на ширині плечей. На кожний

   рахунок нахили головою уперед, назад,

   вліво, вправо.

 

 

2. В.п.- руки на поясі, ноги на ширині

       плечей. Піднімання плечей уверх,

       вниз на кожний рахунок.

 

3. В.п. - права рука уверх, ліва унизу. На кожний рахунок зміна положення рук.

 

4. В.п. - руки унизу. На рахунок

1-4 – 4 круги рук уперед;

5-8 – 4 круги рук назад;

 

5. В.п.- руки на поясі, ноги на ширині плечей. Нахили тулуба:

на рахунок 1 – нахил тулуба уперед;

                    2 -                         назад;

                    3 -                         вліво;

                    4 -                         вправо.

 

6. В.п.- руки уперед-вбік, ноги на ширині плечей. На рахунок

                    1 –права нога дістає до лівої

                         руки;

                    2 – в.п.;

                    3 - ліва нога дістає до правої

                         руки;

                    4 -  в.п.

 

7. В.п. – руки униз, носки, п’ятки разом.

 На рахунок 1-10 –зробити 10

                     нахилів уперед, руками

                     дістати до підлоги.

 

8. В.п. – руки за голову, носки, п’ятки

                разом.

 На рахунок 1-10 –зробити 10

                     присідань.

 

9. В.п. – руки на поясі, носки, п’ятки

                разом.

 На рахунок 1-10 –зробити 10

            стрибків на місці на двох ногах.

 

Пульсометрія.

 

                     

  1. Зупинки м’яча, що котиться,

підошвою:

-на місці;

-в русі.

 

C:\Users\User\Pictures\2017-08-02\024.jpg

 

 

  1. Удари  по м’ячу, що котиться. 

 

    

           

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Гра у квадраті.

Розмічають кілька квадратів зі стороною 10-15 метрів. У одному квадраті грають 2 команди по три гравці у кожній. Перед початком гри визначають протилежні (лицьові) лінії, які захищатиме команда, і хто буде вводити м’яч у гру. Гра триває 5 хвилин, після чого команди міняються місцями.

Завдання кожної команди – провести м’яч через лінію суперника і здобути очко. Виграє та команда, яка набрала найбільшу кількість очок.

 

1. Шикування у одну шеренгу. Ходьба – вправи на відновлення дихання.

Пульсометрія.

2. Підведення підсумків заняття.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 хв.

 

 

 

 

 

1 хв.

 

 

 

 

 

 

 

      5 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   5 хв.

2*8 разів

 

 

 

 

 

3*8 разів

 

 

 

3*8 разів

 

 

3*8 разів

 

 

 

2*8 разів

 

 

 

 

 

 

3*8 разів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 7 хв.

 

 

    

 

 

 

 

 

 

 

 

     10 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Шикування класу у одну шеренгу, перевірка готовності класу до уроку (наявність спортивної форми).

Добре самопочуття учнів, суворо виконувати правила заняття, штовхати у спину гравців та робити підніжки заборонено.

 

Поточний метод:

 

руки прямі, дивитись уперед

 

 

спина пряма

 

дистанція 1 метр

по діагоналі майданчика

на носках, ноги прямі.

 

 

 

 

Чітке виконання команд

2 шеренги

 

 

 

 

 

 

 

 

руки прямі, зажаті у кулаки

 

 

 

 

 

ноги прямі

 

 

 

 

 

 

ноги у колінах не згибати

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

спина пряма

 

 

 

 

 

 

стрибати на носках.

 

 

 

 

 

Робота в парах.

 

Робота ніг:  винести назустріч м’ячу розслаблену ногу з піднятим догори носком. Коли м’яч торкнеться ноги, треба сповільнити його рух, згинаючи ногу, притиснути підошвою.

 

Робота ніг: роблячи удар, треба опорну ногу трохи зігнути в коліні, поставити збоку за 10-15 сантиметрів від м’яча на одному рівні з ним, ударною ногою пробити у бік цілі.

 

 

Початок і закінчення гри одночасно для всіх команд визначає учитель.

Рахунок гри ведуть гравці кожної команди.

Не порушувати правила гри

 

 

 

 

Самопочуття учнів, аналіз уроку (помилки та досягнення учнів під час уроку, які досягнення на тренуваннях у спортсменів класу), побажання гарного дня.

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Касяновська Тетяна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Голяка Лілія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
29 жовтня 2020
Переглядів
7689
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку