Урок-тренінг з фізичної культури у рамках теми "Хочу-можу-треба" 2 клас

Про матеріал
Матеріал тренінгу можна використати як елемент уроку у 2 класі з фізичної культури. Зміст розробки відповідає вимогам нових освітніх реалій
Перегляд файлу

Урок - тренінг з фізичної культури

 

Автор: Бойко Олена Вікторівна

Заклад: Гейківська філія ОКНЗ «Софіївська ЗОШ І-ІІІ ступенів»

Тема: Фізична якість – витривалість ( У рамках теми «Хочу-можу-треба»)

2 клас. Тренінг з фізичної культури

Мета: Надати учням поняття витривалості; формувати у них  прагнення до досягнення поставлених цілей,навчити  тренувати свій організм,  мотивувати учнів щодо самостійних занять легкою атлетикою або бігом на довгі відстані. Познайомити учнів з різними видами фізичних навантажень, розвивати витривалість, уміння працювати в групі, парі.

Навчальні завдання: Наприкінці занятті учні повинні

розуміти значення витривалості для організму; навчити стрибати через скакалку та присідати за одну хвилину.

Обладнання та матеріали: м’яч, плакат з правилами тренінгу, зошит «Разом з Фізкультуркіним», скакалки, комп’ютер, мультимедійний проектор та дошка; презентація до тренінгу, плакати з відомими українськими спортсменами,картки із завданнями, фото, вирізки з журналів,секундомір, дзвоник, картинка з силуетом Супермена, паперові фрагменти його одягу у зручному для написання форматі, картинки з порадами для учнів.

 

Орієнтовний план заняття

Частина уроку

Час

Вступна частина

5 хв

Основна частина

25 хв

Робота в колі

5 хв

Заключна частина

5 хв

 

Хід заняття

 

І. Вступна частина

      1) Знайомство. 

Вчитель: Діти, давайте пригадаємо імена учасників нашої зустрічі, можливо, ми не знаємо когось із присутніх.

Вправа «М’ячик»

Ведучий тримає в руках м’яч і промовляє:

Симпатичний м’ячик
По доріжці скаче,
Від осоту до ялинки,
Від ялинки до купинки,
Від купинки — поворот —
Влучив до (ім’я одного із гравців) в город!

 

      2) Повторення правил тренінгу (на стіні прикріплений плакат з написаними правилами)

- Пропоную пригадати правила тренінгу (діти по черзі називають правила)

1. Правило піднятої руки.

2. Слухати тренера.

3. Бути активним.

4. Не відсиджуватись.

5. Поважати думку інших.

6. Не перебивати доповідача.

 

ІІ. Основна частина

  1.               Вправа «Криголам»

Вчитель: Діти, чи можна бути суперменом насправді?

  1. Вправа «Мозковий штурм».

На силуеті картинки Супермена клеєм кріпимо частини костюма із відповідями учнів.

Запитання: Яка основна якість супермена?

Вчитель: Які цікаві відповіді, і герой у нас барвистий. А чи знаєте ви, що найголовнішим вдосконаленням суперменів є витривалість.

  1. Інформаційне повідомлення ( з презентації)

Витривалість –  здатність людини тривалий час виконувати роботу без зниження інтенсивності. Якщо кільком учням запропонувати одну і ту ж вправу, то через деякий час одні з них припинять її виконувати, а інші будуть продовжувати.

Різні можливості учнів у виконанні певної роботи можна пояснити різним рівнем фізичної витривалості. Зниження ефективності виконання роботи, а з часом і повне її припинення пояснюються тим що в організмі накопичується втома. Люди мають різну здатність виконувати певні види робіт.

Та є люди, що свою витривалість тренували до досягення високих результатів. Знайомтся- це наші олімпійські чемпіони! ( далі – кілька слайдів про олімпійців України)

  1. Робота в колі

Гра- продовження, умовою гри має бути початок речення ведучим і продовження наступним, повторюючи все, що сказали раніше, аж поки не дійдуть знову до першого гравця. Запитання для гри:  «Щоб бути витривалим треба…»

Наступна вправа – руханка. Вона теж покаже вашу спритність і витривалість.

  1. Руханка « Дракон» ( Учасники стають у колону. Спереду - голова дракона має впіймати хвіст - останнього учасника, який хоче не піддатися. Інші гравці підігрують своїм товаришам рухами)

Вчитель: Зараз ми дізнаємося, чи справді ми вгадали, як тренують витривалість.

  1. Перегляд мультфільму про витривалість та його обговорення;
  2. Робота в групах. Створення лепбука.

Вчитель: Діти, нам потрібно об’єднатися у групи за кольором на спинці стільців ( я заздалегідь це підготувала) Знайдіть свою групу, займіть місця. У вас на столах є картки і вирізані картинки. Складіть невеличкий лепбук «Витривалість – запорука успіху». Презентуйте його на дошці.

Вчитель: Чи справилися із завданнями? Молодці! А тепер спробуймо тренувати свою витривалість

  1. Перевірка витривалості

Перевірка витривалості присідання хлопців за одну хвилину;

Стрибки через скакалку дівчат за одну хвилину;

Діти об’єднуються у пари, контролюють виконання вправи.

Вчитель: Що ж,  маємо вважати, що нам потрібно ще тренуватися, так?

Робота в зошитах «Разом з Фізкультуркіним»

III. Заключна частина

  1. Зворотній зв’язок 

Гра так чи ні. Використовуємо цеглинки Lego. Для «так» - зелена, для «ні» - червона, або, як домовляться учасники.

 – Щоб бути витривалим та здоровим потрібно…

Їсти побільше морозива

Сміятися до упаду

Тренувати м’язи

Активно відпочивати

Стояти на доній нозі

Побільше спати

Грати у рухливі ігри

Вчитель: Молодці, ви були уважними.

2. Міні-тест . Заповніть аркуші на ваших столах. Читайте уважно, бо відповідьна запитання  може бути не одна.

1.Що відноситься до спортивного обладнання?

стадіон

гойдалки

скакалки

гантелі

баскетбольний щит

м’яч

2. Яких правил поведінки у спортивному залі дотримуватися?

приходити на заняття в спортивному одязі

дотримуватися правил техніки безпеки

вживати їжу

слухати музику

виконувати команди вчителя

3. Щоб стати витривалим потрібно:

виконувати фізичні вправи

дивитись телебачення

читати книги

гуляти

займатися спортом

 

3. Прощання.

На цьому наш тренінг завершується. Давайте станемо у коло і промовимо «Нині, завтра і завжди бажаємо один одному бути здоровими!»

Тепер підійдіть до кошика. Тут є картинки із суперменом і його порадами, як стати витривалим. Візьміть собі.

Дякую за участь. До нових зустрічей.

 

 

 

Організація фізкультурно-оздоровчих заходів та занять з фізкультури в  дошкільному навчальному закладі - 71 ДНЗ

docx
Додано
10 листопада 2020
Переглядів
5286
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку