Тема уроку : Особиста гігієна спортсмена. Різновиди бігу та стрибків. Ходьба зі зміною темпу. Закріплення прийомів-передач м'яча обома руками знизу і зверху.
Завдання уроку :
1) Навчитись правилам особистої гігієни спортсмена.
2) Виконати різновиди бігу, ходьби та стрибків.
3) Закріплення прийомів-передач м'яча обома руками знизу і зверху.
Конспект уроку № 9_
з фізичної культури
для учнів 5 класу
Тема уроку : Особиста гігієна спортсмена. Різновиди бігу та стрибків. Ходьба зі зміною темпу. Закріплення прийомів-передач м'яча обома руками знизу і зверху.
Завдання уроку :
1) Навчитись правилам особистої гігієни спортсмена.
2) Виконати різновиди бігу, ходьби та стрибків.
3) Закріплення прийомів-передач м'яча обома руками знизу і зверху.
Місце проведення : Спортивний майданчик школи.
Інвентар : конспект уроку, каремат, мат гімнастичний,свисток (1).
Зміст частин уроку |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
Підготовча частина – 8-10 хв. Стройові прийоми на місці: Повороти ліворуч (праворуч), довкруги. Шикування в одну шеренгу. Способи пересування: -Ходьба змійкою; - ходьба схресним кроком; -біг підтюпцем; - біг з виплигуванням; -біг галопом правим ілівим боком; - стрибки на кожен крок; - звичайна ходьба. Різновиди бігу та стрибків. |
|
Звернути увагу на наявність спортивної форми. Клас : « Ставай! Рівняйсь! Струнко». Вимір ЧСС за 6 секунд.
|
Основна частина – 18 – 25 хв. Розминка волейболіста. Закріплення прийомів-передач м»яча двома руками знизу і зверху. Навчальна гра « Волейбол». Вправи з ЗФП для зміцнення черевного пресу. Приведення організму в стан відносного спокою. |
18-25 хв.
|
Добре розігріти кисті рук і фаланги пальців. Передачі не виконувати на прямих ногах. Вимір ЧСС за 6 секунд. |
Заключна частина 8-10 хв. Особиста гігієна спортсмена. Основні правила організації розпорядку дня: – ранкове піднімання в один і той самий час; – виконання ранкової гігієнічної гімнастики і водних процедур; – уживання їжі в один і той самий час не менш ніж 3 рази протягом дня (краще 4 рази на день); – самостійні (домашні) заняття з навчальних дисциплін щоденно в одні й ті самі години; перебування на повітрі на менш як 2 години на день; – не рідше 3 разів на тиждень по 2 години заняття фізичними вправами або спортом з оптимальним фізичним навантаженням; – сон не менш ніж 8 годин на добу, в один і той самий час. Підтримання ритмічного режиму життєдіяльності – одна з важливих умов економної й високопродуктивної роботи організму. Такий режим сприяє завчасному налаштуванню організму і його систем на очікувану діяльність, здійснювану за механізмом умовного рефлексу на певний час. Режим виховує організованість, цілеспрямованість, волю, привчає до самодисципліни. Порушення режиму нерідко призводить до зниження працездатності (розумової й фізичної), поганого самопочуття, зниження спортивних результатів, скорочує "спортивне довголіття", шкідливо впливає на здоров'я. Правила особистої гігієни обов'язкові для кожного, хто займається фізичною культурою і спортом. їх дотримуються завжди в побуті і на виробництві, під час змагань, мандрівок. Шикування. Підведення підсумків уроку. Оголошення оцінок. |
3-5 хв.
|
Розробити режим, однаковий для всіх осіб, які займаються фізичною культурою і спортом, неможливо. Проте є загальні фізіологічні й гігієнічні положення, на основі яких спортсмену потрібно встановити особистий режим і згідно зі своїми особливостями й можливостями суворо дотримуватися його. Слідування раціональному режиму сприяє виробленню корисних умовних рефлексів, наприклад, при харчуванні. Фактор часу як умовний подразник має значення не тільки в зовнішній поведінці людини, але й у перебігу складних внутрішніх біохімічних процесів.
|