Сюжетно-рольовий урок для учнів 5 класу з теми " Гімнастика"

Про матеріал

Закріпити техніку виконання лазіння по канату, стрибка через козла, вправ на рівновагу, стрибка у довжину з місця. Сприяти розвитку рухових якостей: сили, спритності, швидкості та координації рухів. Тренувати увагу, пам ять. Виховувати морально-вольові якості, організованість, дисциплінованість.

Перегляд файлу

 

ПЛАН КОНСПЕКТ СЮЖЕТНО-РОЛЬОВОГО УРОКУ

З ТЕМИ  « ГІМНАСТИКА» для учнів 5 класу

 

Мета:

 Закріпити техніку виконання лазіння по канату, стрибка через козла, вправ на рівновагу, стрибка у довжину з місця. Сприяти розвитку рухових якостей: сили, спритності, швидкості та координації рухів. Тренувати увагу, пам ять. Виховувати морально-вольові якості, організованість, дисциплінованість.

 

Завдання :

 Ознайомити із значимістю занять фізичними вправами для підлітків.

 Закріпити техніку виконання вправ з лазіння, стрибків, рівноваги.

 Розвивати силу, спритність, швидкість і координацію рухів.

 Виховувати морально-вольові якості, організованість, самостійність виконання фізичних вправ, дисциплінованість.

 Профілактика відхилень у розвитку постави.

 

 

Інвентар: гімнастична лава, канат, гімнастичний козел, гімнастичний місток, гімнастичні мати.

 

Місце проведення: спортивний зал

 

ХІД УРОКУ

 

Зміст навчального матеріалу

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

І. Підготовча  частина ( 12 хв)

 

1

Організаційна частина

  • шикування
  • привітання
  • повідомлення завдань уроку

Одного разу до вовчої родини у джунгді потрапив маленький смаглявий хлопчик. Вовки прийняли його і даля йому ім я Мауглі. Мама вовчиця ретельно навчала своїх дітей. А чому вона їх навчала зараз ми дізнаємося. Но нам потрібно повторити правила поведінки і беспеки на уроці.

Вимірювання ЧСС за 10 с

 

 2 хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

15 с

Перевірка готовності до уроку

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Кіл-ть * 6

2

Гра „ Колона чи шеренга”

За командою виконують команди вчителя: „ Діти, по залу розійтися”, „В одну шеренгу  ( в одну колону) шикуйсь!”

1 хв

закріпити знання, що таке шеренга та колона

гру повторити кілька разів

3

Різновиди ходьби.

Щоб гарно полювати, вовченята повинні були навчитись тихенько і непомітно підходити до своєї добичі.

-навшпиньках-руки за головою

-на п ятках-руки на плечах

-на зовнішньому боці стопи-руки на поясі

-на внутрішньому боці стопи-руки на поясі

1 хв

Стежити за поставою

4

Різновиди бігу.

Малі вовченята повині були освоїти різні види бігу:

-повільний темп

-лівим та правим боком приставним кроком

-із зупинкою за сигналом вчителя

2 хв

Темп середній

Перший сигнал-зупинка,другий – біг далі

5

Вправи на відновлення дихання:

1-2 руки вгору- вдих

3-4  руки вниз - видих

1хв

У колоні по одному в обхід по залу

6

Загальнорозвтвильні вправи.

А щоб вони росли гнучкими, виконували такі загальнорозвивальні вправи із гімнастичною палицею.

1. Вихідне положення – О.С, палиця внизу

   1. палицю вперед

   2. палицю вгору

   3. палицю вперед

   4. визідне положення

2. вихідне положення – О.С, палиця внизу

   1. палиця на груди

   2. стійка на носках, палиця вгору

   3. палиця на груди

   4. визідне положення

3. Вихідне положення – О.С, палиця внизу

   1. стійка на лівій нозі, праву назад на носок, палиця вгору, підтягнутися.

   2-4. вихідне положення

   3 – те саме, на правій нозі.

4. Вихідне положення – О.С, палиця горизонтально вгорі.

   1. стійка на лівій нозі, праву вбік, нахил вправо.

   2-4. вихідне положення

   3. те саме вліво

5. Вихідне положення – О.С, палиця внизу.

   1. присід, палицю на підлогу

   2-4. вихідне положення

   3. нахил уперед, взяти палицю

6. Вихідне положення – стійка на колінах, палиця за головою.

   1. поворот тулуба праворуч, палицю вгору

   2. вихідне положення

   3.  поворот тулуба ліворуч, палицю вгору

7. Вихідне положення – О.С палиця внизу.

   1. присісти на всій стопі, палицю вгору.

   2. вихідне положення

8. Вихідне положення – О.С, руки на поясі, палиця на підлозі.

   1. стрибок через палицю ліворуч

   2. те саме, праворуч

5 хв

 

 

 

 

6 р

 

 

 

 

 

6 р

 

 

 

 

 

6 р

 

 

 

 

 

 

6 р

 

 

 

 

 

6 р

 

 

 

 

6 р

 

 

 

 

 

 

6 р

 

 

 

 

20 р

 

Діти перешикувалися в дві колони

 

 

Руки піднімати прямі

 

 

 

 

 

Стежити за поставою

 

 

 

 

 

Руки піднімати прямі, вага тіла на опорній нозі

 

 

 

 

Зберігати рівновагу. При нахилах ноги не згинати.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Спина рівна

 

 

 

 

На

 

 

 

 

 

 

ІІ. Основна частина ( 28хв )

 

1

Вовченятам дуже подобалось гратись, вони стрибали один через одного ( показати де діти будуть виконувати стрибки через козла ). У Мауглі було багато друзів – ведмідь Балу, пантере Багіра, удав Каа. Вони були не тулькі друзями, а й учителями для нього. Мауглі треба було дістати вогонь для того, щоб розправитися з Шерханом. Так ось, діти, допоможемо Мауглі пололати всі труднощі та перешкоди і здобути вогонь

3 хв

Діти стоять біля вчителя. Стежити щоб діти уважно слухали. Учітель поділяє дітей на групи. Кожна група має певний колір:

1 – слабка ( діти з зеленими смужками)

2- середня ( з синіми смужками)

3- сильна ( з червоними) . Після кожної станції діти заробляють вогники

2

Робота по станціях.

І станція – лазіння по канату.

У Мауглі були не тільки друзі, а й вороги – тигр Шерхан та мавпи. Від них він і рятувався залазячи на ліани.

ІІ станція – стрибки через гімнастичного козла, ноги нарізно.

ІІІ станція – стрибки у довжину з місця( стрибки через каміння (

Пантера Багіра навчили Мауглі стрибати

ІV станція – вправи на рівновагу на гімнастичній лаві

-ходьба руки в сторони переступаючі через набивні м ячі

- ходьба на носках

- ходьба випадами руки на поясі

 

4 хв

 

 

 

 

4 хв

 

4 хв

 

 

 

4 хв

Спускатися треба почерговим перехватом рук, допомогаючи ногами

 

 

Під час приземлення чітко витримувати рівновагу

Неохідно стежити за поєднанням рухів руками та відштовхування ногами. Звертати увагу на м якість приземлення

 

Стежити за поставою і якістю виконання

3

Естафета

 

 

 

 

 

 

 

 

 

За сигналом добігти до купин, стрибки по купинам з ноги на ногу, лазіння на животі на гімнастичній лаві за допомогою рук, оббігти стійку і повернутися назад бігом.

8 хв

Починати за командою вчителя. Передавати естафету правою рукою по правій руці наступного гравця

4

Вимірювання ЧСС за 10 с

15

Кіл-ть * 6

5

Вправи на відновлення дихання

1 хв

 В колоні

ІІІ. Заключна частина ( 5 хв)

 

1

Діти погляньте, що це таке? Це, мабудь, друзі Мауглі нам лист надіслали.

Лист

«Дорогі друзі, ми за вами стежили. І ви сьогодні нам дуже сподобались. Ось вам останнє завдання. Ви маєте дізнатися, що вам допомогло сьогодні подолати всі перешкоди. Уперед, друзі !»

Загадки

У зимовий і холодний час

Люблять всі малята нас.

З гірки ми вирушаємо в путь,

А на гірку нас везуть. (санчата)

Гарний той хто здоровий та дужий, хто зі спортом ще з малку дружить.

Мати гарну спортивну фігуру

Допоможе усім …..(фізкультура)

П ять братів, п ять силачів

Хоч і здаються малими,

Можеш все робити з ними

І писати, й відчувати.

Хто вони? Зумій згадати..(пальці)

Усе від нього навкруги

Набирається снаги.

Тільки ранок настає,

Виглянь у віконце!

Всім воно життя дає,

Променисте …..(сонце)

 

2 хв

Учитель читає лист. Діти відповідають на загадки

2

Вимірювання ЧСС за 10с

15 с

Кіл-ть * 6

3

Підбиття підсумків, оцінювання

2 хв.

 

4

Домашнє завдання

Стрибки через скакалку

Вправи на гнучкість

45 с

За 30 с

3-4 вправи

 

На двох ногах разом

В положенні сидячи та стоячи

 

5

Вихід з залу

 

В колоні

 

 

 

 

 

docx
Додано
1 грудня 2018
Переглядів
733
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку